Kanadalaisäidin oudot raskausarvet
Niin, siis jotain kanadalaisnaista on pilkattu raskausarvista. http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288721392726.html Ei niin tietenkään saa tehdä, mutta tuossa kuvassa mun huomiota kiinnitti ei ne arvet vaan tuo navan kohta. Onko sen napakin jotenkin revennyt vai mitä ihmettä tuossa on tapahtunut? En pilkkaa vaan ihan oikeasti kysyn, kun en ole ikinä nähnyt tuollaista.
Kommentit (54)
Mutta jos se napa on revennyt noin, niin eikö sitä pitäisi vähän ommella kasaan?
No ei se napa ole mihinkään revennyt. Mahanahka on venynyt ja selällään maatessa nahka jää tuolla tavalla rullalle ja näyttää, että napa on jotenkin oudosti. Seisoessa nahka roikkuu alaspäin. Tuo asento tekee navasta eli mahanahkasta tuollaisen.
Ja minusta tuo ei ole eds paha viiden lapsen äidille! Ihan normaalipainoisten näköinen nainen. Ettei tässä olisi taas keksitty juttu julkisuushakuisuuden takia ja siinä on onnistuttu ihan maailmanlaajuisesti.
Jotenkin vaikea uskoa, että vieressä tehdään potkuliikkeitä ja nainen on kuin ei olisi näkevinään! Kyllä luulisi jokaisen täysjärkisen sanovan jotain, jos joku tulisi viereen potkimaan, eikä miettisi raskausarpiaan!
No varmaan plastiikkakirurgia voisi tehdä ihmeitä mutta maksaa maltaita, ei mulla ainakaan ole sellaisia rahoja mahan korjaukseen
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:06"]
No ei se napa ole mihinkään revennyt. Mahanahka on venynyt ja selällään maatessa nahka jää tuolla tavalla rullalle ja näyttää, että napa on jotenkin oudosti. Seisoessa nahka roikkuu alaspäin. Tuo asento tekee navasta eli mahanahkasta tuollaisen.
Ja minusta tuo ei ole eds paha viiden lapsen äidille! Ihan normaalipainoisten näköinen nainen. Ettei tässä olisi taas keksitty juttu julkisuushakuisuuden takia ja siinä on onnistuttu ihan maailmanlaajuisesti.
Jotenkin vaikea uskoa, että vieressä tehdään potkuliikkeitä ja nainen on kuin ei olisi näkevinään! Kyllä luulisi jokaisen täysjärkisen sanovan jotain, jos joku tulisi viereen potkimaan, eikä miettisi raskausarpiaan!
[/quote]
Sitä minäkin vähän mietin. Tuli kyllä ensiksi mieleen, että onko ne lähistöllä olleet edes häntä siinä osoitelleet ja naureskelleet. Jos niillä on vaan ollut jotain "omaa hauskaa", ja itse mahaansa hävennyt nainen on sitten heti päätellyt, että hänestä on kyse. Sehän oli ekaa kertaa 13 vuoteen bikineissä tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:51"]
Hyi saatana hyvä että oon poika
[/quote]
Mielenkiintoista että vertaat itseäsi johonkin viisi lasta synnyttäneeseen äitiin. Oletko joskus toivonut olevasi tyttö?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:51"]Tuo näyttää vielä hyvältä minun masuun verrattuna...
[/quote]
Sama juttu täälä. Varsinkin kuin seison. Mahanahka on täynnä peukalonpaksuisia arpia ja ihan silkkipaperin ohutta. Ainakin 4 numeroa liian iso minulle ja laihduttaminen vain rumensi koko kroppaani.
Ei meikäläisen miehen mielestä ainakaan mun maha ole ruma. Paljon silittelee, pussailee ja pitää päätään mahani päällä, siitä syystä en itsekkään enää häpeile arpista mahaa.. kaksi kaunista tytärtä oon hänelle kuitenki synnyttäny, kummallista olisi jos hänen mielestään mahani olisi ruma.
ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee. kyllä mä meen rannalla bikineissä joka kesä. :)
23v
Mulla on ikää reilu nelkyt, lapsia on kolme. Raskausarpia ei yhtään. Happy!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:51"]
Hyi saatana hyvä että oon poika
[/quote]
Toivottavasti sinusta tulee joskus mies.
[/quote]
Miks?
[/quote]
Sinähän olet se, joka aiheuttaa naisille tällaisia jälkiä mahaan.
Toivottavasti et silloin ole samaa mieltä, kun oma tyttöystäväsi on samassa jamassa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:43"]
Toivottavasti et silloin ole samaa mieltä, kun oma tyttöystäväsi on samassa jamassa.
[/quote]
Niin, naisellahan ei ole mitään osaa tai arpaa raskauteen............ Voi herranjumala.
Pahan näköinen oli raskausarpineen. Mulla ei oo yhtään arpea, en ainakaan oo huomannut ja sain vauvan reippaasti yli 40 vee. On vaan yksi lapsi.
En tietenkään sanoisi tätä hänelle päin naamaa, mutta minusta tuo näyttää todella vastenmieliseltä. Raskaus ja synnyttäminen voi tosiaan saada melkoista tuhoa aikaan naisen kehossa, ja vaikka kaikilla on yhtäläinen oikeus ottaa aurinkoa rannalla muiden häiritsemättä, on "taisteluarvista" puhuminen naurettavaa. Raskauden runtelema keho on harvoin kaunis.
Olen nähnyt naisen, oli siihen aikaan lihava ja yhden lapsen synnyttänyt ja oli todella ruma maha. Hän on laihduttanut ja taas lihonut ja sitä rataa mutta pääsi nk vattan pienennykseen niin en tiedä miltä vatta nyt näyttää.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:14"]
En tietenkään sanoisi tätä hänelle päin naamaa, mutta minusta tuo näyttää todella vastenmieliseltä. Raskaus ja synnyttäminen voi tosiaan saada melkoista tuhoa aikaan naisen kehossa, ja vaikka kaikilla on yhtäläinen oikeus ottaa aurinkoa rannalla muiden häiritsemättä, on "taisteluarvista" puhuminen naurettavaa. Raskauden runtelema keho on harvoin kaunis.
[/quote]
Nahka on venynyt napakraaterista päätellen niin pahasti, että jonkinlainen nahan pienennys tulisi jo kyseseen. Eikö siinä haudu jo ihopoimut?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:43"]
[/quote]
Niin, naisellahan ei ole mitään osaa tai arpaa raskauteen............ Voi herranjumala.
[/quote]
No eiköhän tämäkin "poika" ole äidinsä vatsaan jälkensä jättänyt..
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:34"]
Ihan normaalilta näyttää. Mun maha on aika paljon kamalampi.
Enkä usko tuon kuvan oleva kyseisestä äidistä.
[/quote] ei todellakaan oo normaalia, no en tiedä jos monta potraa poikaa synnyttää peräjälkeen josko sitten olisi noin kauhee vatta
Minulla on samanlainen maha, ja olen tänä kesänä mennyt bikinit päällä siitä huolimatta. Tiedän etten ole kaunis enkä mallinmitoissa, mutta en jaksa enää välittää. Mahaani on kyllä tuijotettu, avoimestikin. Olen sitten tuijottanut takaisin.
Ei minun kiloni ainakaan ole piilossa vaikka istuisin vain hiekalla vaatteet päällä. Arvet kyllä, mutta maailmassa on pahempiakin asioita kuin toisten rumat mahat.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:51"]
Minulla on samanlainen maha, ja olen tänä kesänä mennyt bikinit päällä siitä huolimatta. Tiedän etten ole kaunis enkä mallinmitoissa, mutta en jaksa enää välittää. Mahaani on kyllä tuijotettu, avoimestikin. Olen sitten tuijottanut takaisin.
Ei minun kiloni ainakaan ole piilossa vaikka istuisin vain hiekalla vaatteet päällä. Arvet kyllä, mutta maailmassa on pahempiakin asioita kuin toisten rumat mahat.
[/quote]
Sinä, joka alapeukutit tätä, voitko kertoa että miksi? Eikö raskausarpinen saa olla bikineissä ihmisten ilmoilla? Eikö saa tuijottaa takaisin jos itse tuijotetaan? Vai mikä on?
Kaikilla iho ei ole kovin elastinen. Itsellä neljä lasta ja iho on palautunut normaaliksi. Mikään ei silti ole syy pilkkaamiseen. On niitä arpia synnyttämättömilläkin. Lapsellista touhua.
No kyllä mun maha ja napa on hyvin samanlaiset. Auringon otto vähän lieventää rumuutta jja hyvä ihon hoito, teen kuorintahoitona mahalle sokerilla ja öljyllä kerran viikossa. On arvet lieventyneet, ihan vinkkinä