Kanadalaisäidin oudot raskausarvet
Niin, siis jotain kanadalaisnaista on pilkattu raskausarvista. http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288721392726.html Ei niin tietenkään saa tehdä, mutta tuossa kuvassa mun huomiota kiinnitti ei ne arvet vaan tuo navan kohta. Onko sen napakin jotenkin revennyt vai mitä ihmettä tuossa on tapahtunut? En pilkkaa vaan ihan oikeasti kysyn, kun en ole ikinä nähnyt tuollaista.
Kommentit (54)
Jännä että näihin tulee aina lesoamaan ne ihmiset joille ei jälkiä jääny ja samalla haukkuu toisten vatsoja... Lihavuuden kanssa ei ole mitään tekemistä vaan ihan ihon elastisuuden, se on ihan sattuman kauppaa kelle tulee kelle ei, mutta onneksi koette edes jossain paremmuuden tunnetta... En tarkoita nyt 34 kirjoittajaa
Tekopotkuja vatsaa kohti...ei viddu, tämä maailma, ja tymät ihmiset sen.
Miksei voi käyttää kokouimapukua,jos näyttää noin pahalta? Ei tuo nyt mikään tavallinen maha ole, vaan aika kamala näky. Varmaankin sitä jää moni vahingossa tuijottamaan. Toisen vammojen pilkkaaminen on tietysti väärin. Olen synnyttänyt itsekin kolme lasta, ja vatsa on ihan tavallisen näköinen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:39"]
Miksei voi käyttää kokouimapukua,jos näyttää noin pahalta? Ei tuo nyt mikään tavallinen maha ole, vaan aika kamala näky. Varmaankin sitä jää moni vahingossa tuijottamaan. Toisen vammojen pilkkaaminen on tietysti väärin. Olen synnyttänyt itsekin kolme lasta, ja vatsa on ihan tavallisen näköinen.
[/quote]
Pitäisi sitten niinkus muita miellyttää? Täytyy ottaa ensisijaisesti huomioon muut rantsulla olevat? Miettiä ennen lähtöä, että voinkohan käyttää biksuja? Ei jeesusmaaria, pitääkö vielä niiata ja pyytää oikein anteeksi????? Voi teitä muovisia ja ulkonäkökeskeisiä ihmispoloja!
Miten te voitte kommentoida jonkun random naisen mahaa noin ilkeästi? Olen 18-vuotias ja oletan, että täällä käy vähän vanhempaa porukkaa, vaikka jutut ovatkin toista tasoa. Hävetkää! Miten teitä edes kiinnostaa toisten ihmisten mahat? Ei minua ainakaan, ihan hyvä maha tuollakin naisella on.
Just tuollaisten päätä aukovien ihmisten takia en ole käynyt enää vuosiin uimassa. :( Rakastan uimista, mutta olen liian monta kertaa saanut kuulla samanlaista paskaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:44"]
Miten te voitte kommentoida jonkun random naisen mahaa noin ilkeästi? Olen 18-vuotias ja oletan, että täällä käy vähän vanhempaa porukkaa, vaikka jutut ovatkin toista tasoa. Hävetkää! Miten teitä edes kiinnostaa toisten ihmisten mahat? Ei minua ainakaan, ihan hyvä maha tuollakin naisella on.
[/quote]
Kiitos! Päivän valopilkku! :)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:51"]
Hyi saatana hyvä että oon poika
[/quote]
Sinäkin kun ison mahan kasvatat niin voit saada mahasi raskausarville siinä missä me tytötkin. Lälläslää!
No onhan tuo maha ihan helvetin ruma!
Mulle tulee varmasti tuollainen kraatterinapa tämän toisen raskauden jälkeen. Mahanahka on venynyt ihan järjettömästi. Vauva on iso ja olen itse hoikka ja pienikokoinen.
Mua ei haittaa napakraatteri, arvet ja roikkutissit. Itse tiedän, mistä ne on tulleet: kahdesta rakkaasta lapsesta.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:57"]
No onhan tuo maha ihan helvetin ruma!
[/quote]
Niin? Jos jollain on rumat kasvot, pitäisikö hänenkin pysyä poissa ihmisten ilmoilta? Minulla on arpia kasvoissa, joten kotiin vaan pysyvästi vai?
Mun mielestä noin äärimmäisessä tapauksessa se kokouimapuku voisi olla ihan tarpeellinen suoja. Ainakin jos uimaan menee. Iho todennäköisesti paperinohutta ja syvillä arvilla.
Siellä on taas kaikkitietävät juniorit ollut asialla. Varmaan vähän isompina häpeävät käytöstään.
[/quote]
Voit saada samanlaisia raskausarpia ja kasvaessasi pituutta.
Mulla on aika samannäköinen maha. Olen hoikka ja treenattu, mutta maha jäi raskauden jälkeen tuollaiseksi. Kyllä mä bikineitä silti käytän, mieheni tätä erityisesti toivoo! Katsokaa muualle jos silmiä särkee, en ymmärrä miksi mun pitäisi normaalia mahaa piilotella. Ei elämästä nauttiminen ole mikään kauniiden ja virheettömien yksinoikeus.
Uimahallin pukuhuoneessa näkyy todellisuutta. Ihan tavallinen vatsa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:53"]
Pahan näköinen oli raskausarpineen. Mulla ei oo yhtään arpea, en ainakaan oo huomannut ja sain vauvan reippaasti yli 40 vee. On vaan yksi lapsi.
[/quote]
Mulla tuli arvet vasta kolmannen jälkeen. Tuolla jutussa olleella oli viisi lasta. Ei mullakaan ekan lapsen jälkeen ollut yhtään arpea...
Siis toihan on kuvituskuva, ei liity juttuun. Ei siinä navassakaan ole mitään kummaa.
[/quote]
Odotahan vaan rauhassa sitä mieheksi varttumistasi, sulla voi löytyä jotain muuta pilkattavaa, kunhan riisut pöksysi...