Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauva 6 kk huoli rintaa enää! :(

Vierailija
02.08.2014 |

luulin että on ohimenevää, hampaista tms johtuvaa. mutta tätä kestänyt nyt viikon verran. olen sitten iltasella antanut korviketta pullosta että edes jostain sen maidon saa! ja vielä nämä helteet samalla! päivän aikana olen tarjonnut useasti rintaa, ei. pullosta saanut vesihörppyjä sosieden annon yhteydessä. kiinteät siis aloitettiin 4kk jälkeen ja nyt syö lounaan, päivällisen, välipalan ja iltapuuron. yöllä syö kerran tai kaksi, silloin ottaa rintaa. siinä ne imetykset :( oliko tämä nyt sitten tässä? pitääkö kokonaan siirtyä korvikkeeseen? loppuu oma maito varmaan pian. ja tiedän, että korvikkeen anto ei ole hyväksi jos haluan jatkaa imetystä, mutta olisko vauvan pitänyt sitten olla koko päivän ilman maitoa mielummin? asia stressaa minua ihan kamalasti. olen koittanut pumpata  maitoa mutta eihän siitä mitään tule, max olen saanut 40 ml tulemaan...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, keitä puurot korvikkeeseen ja koita tarjota rintaa myös ennen ja jälkeen ruoan. Miten ruokailu, soseita, sormiruokaa, kaupan valmiita vai itsetehtyjä? Helpompi vinkata jos tietää millaista apetta pikkuinen mättää :)

Vierailija
22/23 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää väkisin imettää lasta? Jos ei halua niin ei halua. Saa sitten ravinnon muualta. Omalle lapselleni ei kelvannut mikään muu kuin rinta, joka ei todellakaan riittänyt pelkäksi ravinnoksi. 1-vuotis neuvolassa kehoitettiin lopettamaan imettäminen (toki lapsi söi kiinteää ruokaa, mutta hyvin vähän...halusi rintaa), jotta saataisiin lapsen paino nousemaan (alipaino). Ja vieroittaminen siitä rinnasta oli kamalan järkyttävää. Siinä sitten itkettiin yhdessä lapsen kanssa. Lopulta rinta unohtui lapsen mielestä, mutta söis varmaan vieläkin rintaa... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuotiaaksihan pitäisi maidon olla se pääasiallinen ravinnonlähde, eikös. joten paljon mielummin antaisin vauvalleni sen maidon rinnasta kuin korvikkeen muodossa! pUuron teenkin jo korvikkeeseen ja se maistuukin vauvalle parhaiten. Muuten syö lähinnä kasvissoseita, sekä kaupan että itsetehtyjä. Lihasoseita ollaan vasta paristi maisteltu. Välipalana syö hedelmäsosetta, pääsynää tai persikkaa, muita makeita ei ole vielä saanut. Joka aterialla syö yleensä noin puolen purkkia, joskus koko purkin. Ei mielestäni siis mitään hirmuisesti edes syö. +1 käyrillä pituus ja paino mennyt ainakin tähän asti.

ap