Lue keskustelun säännöt.
Oon sanaton
21.08.2014 |
#t=102 &
Onko yli kakskymppiset oikeesti noin pentuja, kyllä hävettää noiden puolesta
Kommentit (3)
Olisin hypänny jo kalliolta jos olisin toi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ooksää ite toi eeriksoni