Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni kinuaa iphonea

Vierailija
02.08.2014 |

12v tyttäreni on nyt jo vuoden verran halunnut iphonen. Hänellä on nyt käytössä samsung galaxy s2+. Olen alkanut pikkuhiljaa lämmetä ajatukselle, mutta mitä mieltä te olette? Pitäisikö hänelle sitten ostaa se iphone?

Rahaa kyllä olisi, mutta iphone 5s vai 5c?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuon ikäistä voi vaatia säästämään osan summasta itse. tuon ikäisen käytössä (nettisurffailu, puhuminen, tekstaus) ne iphonen ns. hyvät ominaisuudet tuskin pääsee ihan oikeuksiinsa, joten on enemmän statusasia. ja sellaisen hankkimiseen lapsi voisi mielestäni nähdä itse jo vähän vaivaa.

Vierailija
42/51 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen! Lapsi oppii käyttämään kosketusnäyttöä ja Applen laitetta. Kun kouluun tulee iPad, hän tietää miten sitä käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iphone pakko saada niin ehdottomasti 5s. 5c on ihan lelu.

Vierailija
44/51 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, jos kerran varaa on. Hyvä puhelin. Ja lapsi oppii, että kannattaa hankkia hyvä koulutus ja hyvä työpaikka, että on varaa ostaa kivoja asioita.

Vierailija
45/51 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphone 4 tai 4s ovat tähänastisista parhaimmat mallit, ei se että on uudenpi malli tarkoita aina että on parempi. 6 en tiedä vielä, aikamoinen avaruusasema se taitaa olla.

Vierailija
46/51 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin iPhone kuin Android. Android on olemassa, jotta Google voisi kerätä kaiken mahdollisen tiedon lapsesi puhelimen ja netin käytöstä ja myydä sen tiedon mainostajille.

Esim. jos ostat Samsungin puhelimen, niin olet kyllä Samsungin asiakas, mutta samalla sinusta tulee Googlen renki.

Vierailija
47/51 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyttö sen iphonen taitaa saada. Sovittiin että maksaa omista säästöistään osan puhelimesta ja loput sitten minä ja mies maksetaan :) mutta kumman ostan, 5c vai 5s

Ap

Vierailija
48/51 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:43"]Kyllä tyttö sen iphonen taitaa saada. Sovittiin että maksaa omista säästöistään osan puhelimesta ja loput sitten minä ja mies maksetaan :) mutta kumman ostan, 5c vai 5s

Ap

[/quote]

5s

Vierailija
49/51 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, mie en kyllä ikinä ostais 12- vuotiaalle Iphonea, uusinta etenkään. Sehän hajoaa sillä kuukaudessa? Mitä 12-vuotias edes tekee sillä, mitä samsungin läpyskällä ei voi?

Onhan se kiva koulussa esitellä....

Vierailija
50/51 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen odottamaan iphone kuutosta

Vierailija
51/51 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain iphonen kun olin 12 ja puhelin on ehjä ja olen nyt 14