Tyttäreni kinuaa iphonea
12v tyttäreni on nyt jo vuoden verran halunnut iphonen. Hänellä on nyt käytössä samsung galaxy s2+. Olen alkanut pikkuhiljaa lämmetä ajatukselle, mutta mitä mieltä te olette? Pitäisikö hänelle sitten ostaa se iphone?
Rahaa kyllä olisi, mutta iphone 5s vai 5c?
Kommentit (51)
Suosittelen! Lapsi oppii käyttämään kosketusnäyttöä ja Applen laitetta. Kun kouluun tulee iPad, hän tietää miten sitä käytetään.
Jos on iphone pakko saada niin ehdottomasti 5s. 5c on ihan lelu.
Ostaisin, jos kerran varaa on. Hyvä puhelin. Ja lapsi oppii, että kannattaa hankkia hyvä koulutus ja hyvä työpaikka, että on varaa ostaa kivoja asioita.
iphone 4 tai 4s ovat tähänastisista parhaimmat mallit, ei se että on uudenpi malli tarkoita aina että on parempi. 6 en tiedä vielä, aikamoinen avaruusasema se taitaa olla.
Mieluummin iPhone kuin Android. Android on olemassa, jotta Google voisi kerätä kaiken mahdollisen tiedon lapsesi puhelimen ja netin käytöstä ja myydä sen tiedon mainostajille.
Esim. jos ostat Samsungin puhelimen, niin olet kyllä Samsungin asiakas, mutta samalla sinusta tulee Googlen renki.
Kyllä tyttö sen iphonen taitaa saada. Sovittiin että maksaa omista säästöistään osan puhelimesta ja loput sitten minä ja mies maksetaan :) mutta kumman ostan, 5c vai 5s
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:43"]Kyllä tyttö sen iphonen taitaa saada. Sovittiin että maksaa omista säästöistään osan puhelimesta ja loput sitten minä ja mies maksetaan :) mutta kumman ostan, 5c vai 5s
Ap
[/quote]
5s
Huoh, mie en kyllä ikinä ostais 12- vuotiaalle Iphonea, uusinta etenkään. Sehän hajoaa sillä kuukaudessa? Mitä 12-vuotias edes tekee sillä, mitä samsungin läpyskällä ei voi?
Onhan se kiva koulussa esitellä....
suosittelen odottamaan iphone kuutosta
itse sain iphonen kun olin 12 ja puhelin on ehjä ja olen nyt 14
minusta tuon ikäistä voi vaatia säästämään osan summasta itse. tuon ikäisen käytössä (nettisurffailu, puhuminen, tekstaus) ne iphonen ns. hyvät ominaisuudet tuskin pääsee ihan oikeuksiinsa, joten on enemmän statusasia. ja sellaisen hankkimiseen lapsi voisi mielestäni nähdä itse jo vähän vaivaa.