Tarviiko huolestua? Eilen oli muutaman minuutin kestävä rintakipu/puristus joka tuntui myös vasemmassa olkavarressa
Se meni tosiaan muutamassa minuutissa ohi ja olo oli sen jälkeen ihan normaali. Tuntemukset alkoi lyhyen reippaan kävelyn aikana. Ikää minulla 55v.
Kommentit (17)
Kävisin varalta huomenna lääkärillä, sydänkäyrää ym. Tai jos rahaa, mene kuvastamaan.
Kannattaa olla huolissaan.
Silleen, että menet lääkäriin.
Nyt heti lääkäriin. Kuulostaa lievältä sydänkohtaukselta ja voi tulla kovempana uudestaan yöllä ja kuolet.
Kossua koneeseen..loppuu "nipistelyt"..
Angina pectoris. Varaa lääkäriaika.
Sepelvaltimotautia. Lääkäriin. Puristava säteilevä rintakipu joka ei hellitä on 112 soittamisen arvoinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt heti lääkäriin. Kuulostaa lievältä sydänkohtaukselta ja voi tulla kovempana uudestaan yöllä ja kuolet.
Sehän olisi minun haaveeni yöllä kuolla nukkuessa.
Mulla ollut useasti puristavaa tunnetta rinnassa. Ei kuitenkaan ole ollut mitään sydämeen liittyvää. Googlaa tietzen oireyhtymä, mulla todettiin tuo lopulta. Mutta lääkäriin kannattaa kuitenkin mennä tutkimuksiin, sielähän se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minun, mutta ajattelin ettei ap:n.
Ei mitään hätää. Kaikki on loistavasti. Älä mene lääkäriin turhaan.
Terveisin vauvapalstan päivystävä kardiologi.
Ei nyt välttämättä ole mitään. Lihasjumikin voi oireilla noin. Mutta jos huolestuttaa niin käy ihmeessä näytillä. Palstalla emme voi sinua luotettavasti diagnosoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun myös. Joka aamu olen joutunut pettymään. Ehkä ensi yönä vihdoin.
Vierailija kirjoitti:
Montako koronapiikkiä alla?
Lopeta samantien läyhääminen piikeistä!
Sinuna tilaisin ajan lääkäriin. Sepelvaltimotauti oirehtii rintakivulla. Kannattaa käydä niin pääset huolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun myös. Joka aamu olen joutunut pettymään. Ehkä ensi yönä vihdoin.
Sä et vaan osaa.
Lievä sydänkohtaus?