Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valittiinko teidät aina viimisenä esim pesäpallojoukkueeseen?

Vierailija
24.07.2021 |

Koulussa kun jaettiin joukkueita. Minut valittiin aina viimeisenä, kun olin niin kömpelö. T. Ammattivalittaja

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut valittiin aina viimeisenä, vaikka olin jopa hyvä lähes kaikissa joukkuelajeissa. Sama on jatkunut aikuisenakin. Ihan kun minua ei nähtäis ollenkaan. Minä en ole olemassa. Kukaan ei ymmärrä minua, eikä tunnu kuulevan.

Vierailija
42/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisten joukossa valittiin. Olin hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö liikunnassa käytetään usein huutojakoa? Tietääkö joku.

Vierailija
44/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika viimeisten joukossa valittiin kun en oikein koskaan osunut siihen palloon. Kerran osuin ja siitä tuli semmoinen näpy

Vierailija
45/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittu. Minut laitettiin aina valitsemaan jengejä, yhdessä koulukaverin kanssa. Oli vähän epäkiitollista joutua aina valitsijaksi.

Vierailija
46/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallossa kyllä, kierot silmät ja iso ns. musta piste, niin en osunut palloon. Lentiksessä ja koriksessa yleensä ekojen joukossa kun olin niin pitkä ja palloa oli helppo hallita.

Vierailija
47/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena, laji kuin laji. Kahden luokan pojat laskettiin yhteen ja saatiin yleensä tulokseksi kahdeksan.

Vierailija
48/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ensimäisten joukossa. Olen aina ollut hyvä oikeastaan missä tahansa urheilussa mitä olen kokeillut ja kai se näkyi kun piti aina olla niitä ekoja joka valittiin. 

Vierailija
49/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon aina vikana. Vaikka oon kropaltani ollut aina sporttisen ja siron näköinen niin urheilussa en oo ollut hyvä. En osaa uida, en luistella, en pituushypätä, en ole nopea juoksemaan ja pitkän matkan juoksussakaan en loista. Totaalista tilannetajuttomuutta ollut liikkaopeilta käyttää tota valintamenetelmää kerrasta toiseen liikuntatunneilla. Onneksi se ei tappanut liikunnan iloa mutta liikuntatunneista en koskaan pitänyt. N33

Vierailija
50/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ensimäisten joukossa. Olen aina ollut hyvä oikeastaan missä tahansa urheilussa mitä olen kokeillut ja kai se näkyi kun piti aina olla niitä ekoja joka valittiin. 

Tässähän ei kysytty sitä 🙄 

Vierailija
51/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisten joukossa aina. Kuten kaikissa muissakin pallopeleissä. Olin nopea ja voimakas.

Vierailija
52/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtunmoista pskaa tuo valintamenetelmä.

Vierailija
53/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisenä aina ja kaikessa, minua pidettiin outona ja jätettiin kaikesta ulkopuolelle. Aikuisena sain sitten ADHD- ja autismidiagnoosit. Liikuntaa inhoan edelleen.

Vierailija
54/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimesten joukossa olin aina. Pesäpalloa inhosin erityisesti, en saanut palloa kiinni muuta kuin maahan pysähtyneenä. Syöttöihin sentään osuin joskus, mutta liian usein mailan pudotus ei onnistunut, vaan maila lipesi lyönnin jälkeen käsistäni ja lensi jonnekin ppallon perään. 

Onneksi musiikki pelasti urheilulta ja bändeihin oli vähän aikaa jopa sen verran kysyntää, ettei ihan kaikkiin ehtinyt osallistua.

Vierailija
55/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, vaikka pesäpallossa en ollutkaan luokan huonoimpia ja lyönneissäkin onnistuin usein aika hyvin. Useimmissa muissa lajeissa olin huono, varsinkin paljon fyysistä kontaktia sisältävissä joukkuepeleissä, koska olin ujo ja arka, enkä ollut suosittu.

Vierailija
56/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aika ensimmäisten joukossa, vaikka olin aika isokokoinen. En lihava, mutta lihavampi kuin muut. Pyöreä. 

Mutta olin urheilussa aika hyvä, etenkin joukkuepeleissä. Pesiksessä lähes aina ykkösellä, sillä olin hyvä ottamaan koppeja ja "näkemään pallon", kun oltiin alavuorossa. Koripallossa hyvä riistämään palloja ja korittamaan, jalkapallossa en niin hyvä juoksemaan, mutta tarkka ja kova kuti. 

Eli vaikka en ollut nopea, niin mulla oli hyvä "pallosilmä" ja olin aika sisukas. 

N54

Vierailija
57/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä viimeisen neljänneksen joukossa aina, vaikka olinkin huono lajissa kuin lajissa, mutta onnekseni luokalla oli pari tyyppiä, jotka olivat sekä huonoja että lihavia.

Vierailija
58/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentäs saa pelin sekaisin kun vahingossa pallo lähtee väärään suuntaan taaksepäin, ja kerran osuin opettajaa mailalla lyödessä vahingossa. Paska peli....

Vierailija
59/59 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisenä tai toiseksi viimeisenä lähes kaikissa joukkelajeissa koska en ollut kovin hyvä missään lajissa. Miksi ei arvottu koskaan? Kai niitä tasaväkisiä joukkueita olisi muullakin tapaa saanut tehtyä?`

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä