Välinpitämätön mies - ostoksista kaupassa!
Eli lähdettiin eilen mökille viikonlopun viettoon. Minä hankin syötävät ja miehen vastuulle jäi juomat. Tulimme mökille ja katsoin ohimennen, että mies oli tosiaan ostanut bisseä ja sidukkaa.
Nyt sitten pyysin miestäni tuomaan mulle pihakeinuun siiderin. Meni vaikeaksi ja kysyi ottaisinko oluen (en juo kaljaa, yök). Siiderit on loppu! Otin tietysti molempiin sieraimiin herneet ja marssin katsomaan kellarista, että kusettaako - eipä vaan kusettanut. Juotu oli kaikki mitkä mies oli ostanut. Tämän jälkeen sitten vitutuksessa laskemaan hylsyt: 20 kpl 0,5 litran siidereitä oli miehen minulle ostama määrä! Siis vain 20 kpl viikonlopuksi ja itselle oli ostanut kyllä 3 casea kaljaa! Ei jumalauta!
Miten voi olla noin välinpitämätön mies?!? Omat juomat hoitaa, mutta paskaakaan välitä siitä mitä mulle ostaa :( Eilen olin juonut 15 kpl siidereitä - tänään siis juonut vain 5 kpl (eli poistanut krapulan, joka alkaa jo tolla takaisin) ja pitäisi nyt juomatta pärjätä huomiseen ;( Kummastakaan ei ole autonrattiin, jotta päästäisiin hakemaan lisää!!! Saatana.
Mitä mä teen tuolle kusipäälle? Jätän?
Kommentit (20)
Määrät kyl käsittämättömät, mut muuten tuttua. Jos pullo viiniä hyvä kun sen yhen lasillisen saan :)
Vähän mä nauroin. Little did I laugh. :D
Wt-tyylinen provo
- alkuun "eli"
- mies oli "tosiaan" ostanut ...
- aikuiset juo olutta ja "sidukkaa", tuskin mitään aitoa ranskal. tai irlantil. aitoa, kuivaa siideriä kuitenkaan?
- yökkäilyä parenteesissa
- naiselle ostettu kahdeksi päiväksi 10 l "sidukkaa", miehelle samalle ajalle 3 casea olutta - kuinka monta litraa se on?
- nainen juonut 7,5 l "sidukkaa" yhden päivän aikana, eli häneltä uupuu kiintiöstä nyt 2,5 l
Ikävää että avauksesta puuttuvat sanat "juurikin" ja "enään". Jäin myös kaipaamaan "elikkä"- ja "siis"-sanoja.
Jos noin hirveästi juo, niin vatsahan on jo niin turvoksissa, että mihin sitä ruokaa enää tarvitaan? Ja jos on saunaan aikomus, niin se varmaan palaa kun tuossa tajunnantilassa sitä alkaa lämmittää. Vesillä mies putoaa veneestä ja hukkuu sepalus auki ja vaimo hukkuu matalaan rantaveteen.
Odotetaan ap:ltä jatkoa :)
Ap, sinulla alkaa olla vakava alkoholiongelma. Minulle riittää yksi 24 tölkin siideripakki noin kahdeksi kuukaudeksi.
Menettekö mökille pelkästään ryyppäämään. Sääliksi käyvät mahdolliset mökkinaapurit.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 16:00"]
Ap, sinulla alkaa olla vakava alkoholiongelma. Minulle riittää yksi 24 tölkin siideripakki noin kahdeksi kuukaudeksi.
Menettekö mökille pelkästään ryyppäämään. Sääliksi käyvät mahdolliset mökkinaapurit.
[/quote] Mulle riittää toi määrä ainakin vuodeksi:P
Itse en olisi ostanut sinulle yhtään tölkkiä tuota sokerikiljua. Olisin ostanut belgialaista vehnäolutta ja lambicia ja opettanut sinut juomaan laadukkaita alkoholeja.
Järkyttävä sikamies! Pakotat sen taksilla hakeen sulle ainakin 100 siideriä ja mun mielestä, kostoksi voisit myös juoda sen kaljat. Tai jos et jaksa, niin antaa naapureille tai heittää järveen. Ehkä sitten kun joutuu kituun selvinpäin, oppii ottaan sut huomioon!
Oletteko Porvoon saaristossa mökillä ?
Tervettä alkoholinkäyttöä teiltä kummaltakin.
Yäk mitä alkoholisteja te olette!!!! Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Vähän liian läpinäkyvä, maybe? :)
Provo tosiaan. Kuka normaali juo 15 pulloa mitään päivässä? En saisi edes vettä kumottua tuollaista määrää saati jotain hiilihapollista.
Pystyykö joku muu näkemään sielunsa silmin tämän pariskunnan mökillä? :D Jotenkin meinaan tikahtua nauruun jo pelkästä ajatuksesta, kun äkäinen sekä tukeva emäntä istuu narunikineissä kiikussa ja isäntä kaljamaha pystyssä kantaa sukkasandaareilla siideriä emännälle ja kaljaa itselleen. Molemmat pöhöttyneitä ja keskustelu kuuluu vastarannalle asti :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:34"]
Provo tosiaan. Kuka normaali juo 15 pulloa mitään päivässä? En saisi edes vettä kumottua tuollaista määrää saati jotain hiilihapollista.
[/quote]
Ei kukaan normaali pystykään, mutta kuule tämä maa on täynnä ihmisiä jotka pystyvät sen 15 pulloa siideriä tai 24 tölkkiä kaljaa juomaan vuorokaudessa helposti ja täysin järjenvastaisesti :/
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:28"]
Yäk mitä alkoholisteja te olette!!!! Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
[/quote]
Ei ap kyllä ole alkoholisti. Oikea alkoholisti OLI VARMISTANUT 10 kertaa, että juomista on mukana tarpeeksi!