Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisin "mitä vain" 20 miljoonasta eurosta, kunhan se olisi laillista.

Vierailija
19.01.2024 |

Tekisin mitä vain 20 miljoonasta eurosta, kunhan se olisi laillista. Tai luulen, että voisin tehdä. Mutta mitä palveluja/palveluksia ajattelette, että rikkaat pyytäisivät vastineeksi tuollaisesta summasta? (Siis jos he itse olisivat valmiina rahan kanssa, että: "Täältä 20 miljoonaa sille, joka tekee [asian X]!", eikä niin, että minä kävelisin jonkun luo ja sanoisin, että: Anna 20 miljoonaa, niin ---".) En anna mitään esimerkkejä itse, koska haluan analysoida teidän vastauksianne. Ja kyse siis puhtaasti mielikuvittelusta - en oleta kenenkään oikeasti tarjoavan mulle 20 miljoonaa euroa yhtään mistään :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme rajoitus sulla tuo laillisuus.

Vierailija
2/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka ei tekisi? Suurin osa maailman ihmisistä tekisi tuosta summasta laittomuudenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme rajoitus sulla tuo laillisuus.

Haha, no jos pitäis m u r h a t a joku, ja sit sais kunnolla linnaa siitä, niin en pitäisi 20 miljoonan arvoisena. Alan olla jo sen ikäinen, että joku 15 vuotta linnassa ei ole mikään pikkujuttu. Ensikertalaisena tietty kakun määrä vähenisi, mutta entäs, jos 20 miljoonaan euroon on pyydetty paljon muitakin rikoksia? Eli laillisia juttu vain, kiitos!

Vierailija
4/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka ei tekisi? Suurin osa maailman ihmisistä tekisi tuosta summasta laittomuudenkin.

Voisitteko vastata kysymykseen? Eli mitä saatettaisiin pyytää. Kyllä mä osaan itsekin miettiä kaikki sudenkuopat ja muut, mitkä tuo alkuperäinen viestini jättää nyt sivuun.

Vierailija
5/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisitko ihan millaiseen seksiin vaan? Itse en.

Vierailija
6/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että ainakin suurin osa elleivät ihan kaikki, haluaisivat jotain pahaa: tehdä pahaa sinulle, sinun tekevän pahaa jollekulle toiselle tai itsellesi, nöyryyttämistä tai vahingoittamista. Ihmiset ovat tosi sairaita. Jos minulla olisi antaa 20 miljoonaa noin vain, niin kuin jollain öljysheikillä, ettei tosiaan tunnu missään, niin voisinpa tällaiseen jossitteluun törmätessäni vaikka ihan vain antaa sen rahan sinulle.

Vierailija
7/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisitko ihan millaiseen seksiin vaan? Itse en.

Esimerkiksi millaiseen? 

Vierailija
8/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kuvittelet että sinulle maksettaisi jostakin laillisesta 20 miljoonaa. Hah aika huvittava. Mutta hei jos haluat tienata laillisesti miljoonia niin muuta kaliforniaan kasvattamaan kannabista. 

Vierailija
9/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekauppa on maailman ylivoimaisesti suurin bisnes, joten sillä olisi helpointa ja nopeinta rikastua. Laillisuuden kanssa voi tietysti tulla ongelmia.

Vierailija
10/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kuvittelet että sinulle maksettaisi jostakin laillisesta 20 miljoonaa. Hah aika huvittava. Mutta hei jos haluat tienata laillisesti miljoonia niin muuta kaliforniaan kasvattamaan kannabista. 

Et tainnut lukea aloitusta? Raukka.

Vierailija
11/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi eläimiin sekaantuminen on laillista, ja sitä saattaisi joku haluta katsella kuriositeettina. Itse en siihen lähtisi mistään summasta, kuten en mihinkään muuhunkaan, mikä todennäköisesti järkyttäisi mieltäni loppuikäni, tai ainakin hyvin pitkään. En myöskään pettäisi tietoisesti läheisteni luottamusta mistään rahasummasta, koska edes 20 miljoonaa ei korvaisi menettämääni ihmissuhdetta. En myöskään myisi koiraani 20 miljoonasta eurosta, tai mistään rahasummasta. Sen sijaan voisin syödä jotain ällöttävää, tehdä itsestäni naurunalaisen tms. 

Vierailija
12/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä yössä tienaa Dubaissa 50 000, jos on riittävän hyvännäköinen. Kestätkö yli vuoden Dubain rikkaiden pervoiluja?

Vierailija
13/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko moni tekisi siitä paljon vaikka ei olisi laillistakaan kunhan olisi suhteellisen varma ettei jäisi kiinni.

Vierailija
14/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. "Mitä vain" voi sisältää asioita joiden korjaamiseen 20 miljoonaa ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi