Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin väkivalta, mitä on kohdistettu sinuun?

Vierailija
02.08.2014 |

Tuohon toiseen ketjuun liittyen, tuli asia mieleen.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahattu hiuksista niin, etten voinut laskea päätä tyynyyn seuraavana yönä, piesty nahkavyön solkiosalla, lyöty ns. luu kurkkuun, puukko kädessä uhattu tappaa. Yhtä tapausta lukuun ottamatta tekijänä oma akateemisesti koulutettu isäni, ulospäin kunnollinen perheenisä.

Vierailija
82/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 02:20"]

Tönäisty portaista alas niin että muutama hammas murskaantui, lyöty paistinpannulla selkään ja heitelty pitkin seiniä kuin räsynukkea.

[/quote]

sairasta. miksi ihmiset hyväksyvät tämän? siis itseään kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että osa alapeukuttaa teon hirveyttä, tai sen tekijää. Osa symppaa yläpeukulla uhria.

Minua on potkaistu kylkeen maatessani lattialla. Oma isä... Jotain muutakin mutta tuo nyt ehkä kipein.

Vierailija
84/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa se sika!

Vierailija
85/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin nuorempana kaupassa töissä, joissa siis kävi aina suht sama porukka ostoksilla.

siellä kävi pariskunta, jossa mies oli normaalikokoinen/ehkä hieman pienehkö.

nainen oli todella paljon miestään isompi ja tympeän oloinen.

miehellä oli aina, siis aina kasvot naarmuilla tai mustelmilla. mies ei myöskään koskaan puhunut

kenellekään mitään, oli anteeksipyytelevän (hapeä) oloinen ja nainen hoiti aina maksut.

teki mieli monesti jotenkin kysyä mieheltä onko kaikki ok, se tosin oli mahdotonta , koska vaimo tai

naisystävä (en tiedä kumpi oli ) vahti joka liikettä. kävi ja käy edelleenkin sääliksi se mies.

ja naisella ei siis ollut koskaan mitään jälkiä.

ihmettelen miksi mies suostui siihen elämään?

Vierailija
86/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:31"]

Naapurin äijä ajoi tahallaan autolla mua päin, koska ei pitänyt isästäni. Se oli mukava 20-vuotissynttärilahja mulle. Kylkiluita ja käsi murtui ja kroppa mustelmilla. Jouduin luopumaan kesätyöpaikastani vammojeni takia, mutta sain äijältä kivat korvaukset.

[/quote]

mitä helvettiä? uskomatonta.

[/quote]

Joo. Ei mulle kauhean pahasti käynyt, mutta olin vain tosi onnekas. Kuitenkin tämä kuuluu ehdottomasti pahimpien mukilointieni ykkössijalle, koska ajajalla oli selvästi tarkoitus liiskata mut verisohjoksi, eikä vain satuttaa. Itse teko siis oli törkeä vaikka selvisin aika vähällä.

25

Vierailija
87/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi kuinka paljon sairaita ihmisiä sinun ympärilläsi on tällä hetkellä, siis jo pelkästään täällä Suomessa? Heitä on todennäköisesti jopa paljon enemmän kuin mitä ymmärryksesi on käsittänyt. Itsekin järkytyin, kun tutkimusteni jälkeen tajusin kuinka paljon heitä on. Aloin ottamaan asiasta selvää, koska sairaat ovat tulleet sydäntäni lähelle. Jeesus pelastaa!

Vierailija
88/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:31"]

Naapurin äijä ajoi tahallaan autolla mua päin, koska ei pitänyt isästäni. Se oli mukava 20-vuotissynttärilahja mulle. Kylkiluita ja käsi murtui ja kroppa mustelmilla. Jouduin luopumaan kesätyöpaikastani vammojeni takia, mutta sain äijältä kivat korvaukset.

[/quote]

mitä helvettiä? uskomatonta.

[/quote]

Kyllä näitä riittää ja paljon, myös omissa sukulaisissa voi olla tuollaisia ihmisiä. Kaikki näin tekevät/suunnitelleet, HÄVETKÄÄ. Keräätte huonoa karmaa

Vierailija
89/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:47"]

Fyysisesti ei mitään. Henkisesti kenties joskus joku pahasti sanonut (työelämässä). Olen 44v., naimisissa oleva kahden lapsen äiti ja "uranainen". Ehkä olen sitten jotenkin "pumpulissa" elänyt... Seurustellut olen aikoinaan monienkin miesten kanssa ja monissa maissa (opiskeluaikana ja työelämässä), en vaan ole KOSKAAN väkivaltaa kohdannut.

Olenko outolintu? Nyt tarvii kysyä myös ystäviltä, koska en ole heidänkään (lähimpien) koskaan kuullut valittaneen väkivallasta. Moni on toki eronnut, jos on mennyt sukset vaikka ristiin, mutta suht sopuisasti ja sivistyneesti.

[/quote]

Olen samanlainen outolintu, nämä tarinat tuntuvat tosi kurjilta. Joskus kai oli häpeä hakea apua, mutta eikös nykyään voi sen tehdä ihan ilman stigmaa? Kauheita juttuja täällä. 

Vierailija
90/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutiellä vieras mies jahdannut ja huutanut kirosanoja niin että pelkäsin käydä koulua mutta kävin silti, potkaistu koulussa kovaa jalkaani jolloin kaikki vain säälivät koulukiusaajaani mukaan lukien opettaja, vedetty lapsena turpaan leikkipuistossa ilman mitään syytä samalla rikottu avainnauhani, henkistä väkivaltaa niin paljon monenkin ihmisen osalta etten jaksa/viitsi edes mainita ja miettiä niitä, koulussa tönitty lähes joka päivä ja tönäisty niin kovaa että käteni murtui vaikka en mennyt lääkäriin terv.hoitajan mielestä käteni vain venähti mutta kipu tuntui ainakin puoli vuotta, raiskattu ja laitettu ilmeisesti jokin (lievä)pilleri lasiin, lomamatkalla sukulaisen toimesta vieraan miehen avulla yritetty raiskata/hommata pois mutta en ollutkaan tarpeeksi tyhmä/alistuva, uhkailtu sekä minua että muita sukulaisiani monellakin tapaa aiheetta ja tehty elämisestä niin mahdotonta että muutin vuodeksi hostelleihin ja leirintäalueille asumaan.

Tiedä sitten miten paljon huonoa karmaa on kerryttänyt sukulaishenkilö, joka on osan näistä takana, tuskin voi itsekkään kovin hyvin kuin toivoo muille pahaa ja luulee että toivomalla muille pahaa saavuttaa omaan elämäänsä jotain parempaa, vaan eipä se niin mene.

Vierailija
91/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 02:20"]

Tönäisty portaista alas niin että muutama hammas murskaantui, lyöty paistinpannulla selkään ja heitelty pitkin seiniä kuin räsynukkea.

[/quote]

sairasta. miksi ihmiset hyväksyvät tämän? siis itseään kohtaan.

[/quote]

Eipä se noissa tilanteissa hyväksymisestä ollut kiinni. Siinä vaiheessa kun itseä montakymmentä kiloa painavempi ja suurempi henkilö päättää riepotella sua kuin räsynukkea, ei tilanteelle oikein mitään voi...

Vierailija
92/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sanottiin saatanan huora-akaksi. Kyseessa vanha mummo, joka sanoi kaikille talla tavalla.

t.sh 

Vierailija
93/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 06:13"]

Mua sanottiin saatanan huora-akaksi. Kyseessa vanha mummo, joka sanoi kaikille talla tavalla.

t.sh 

[/quote]

Oliko tämä työssäsi? Itsekin olen hoitoalalla moiseen törmännyt. En koe sitä kuitenkaan väkivallaksi, koska nämä ihmiset ovat sairaita.

Vierailija
94/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
95/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkasi päätä seinään. Äiti, joka sai hallitsemattomia raivareita. Olin 8, ajattelin kuolevani.

Vierailija
96/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani joku 13v niin 4 kiusaajatyttöäni kävivät kimppuun. Sain iskuja päähän, olkapäihin ja selkään, ja tytöt lisäksi tuuppasivat minut myöhemmin portaista alas niin että nilkkani katkesi.

Lisäksi äitini on lyönyt minua kasvoihin, ravistellut ja heittänyt hiuksista seinää vasten.

Onneksi isäni ei ollut väkivaltainen vaan oikea nallekarhu.

Vierailija
97/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenperheessä oli kaikenlaista lyömistä tukasta roikottamista ym., mutta eniten satuttaa henkinen väkivalta. Esimerkiksi se, kun raskaana ollessani minulle uhattiin toistuvasti aiheuttaa keskenmeno ja kyllä sitä vähän yritettiinkin. Niin ja tämä uhkailija ei todellakaan ollut mieheni, hän ei ole minua koskaan edes haukkunut.

Vierailija
98/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies tuli kadulla vastaan, repi tukasta, potki ja löi. Oli kamoissa, edellinen pääs karkuun. Oikeudessa käytiin ja minulle myönnettiin korvaukseksi 300 euroa. En ole niitä rahoja vielä tämän kymmenen vuoden aikana saanut, enkä varmaan koskaan tule saamaankaan.

Vierailija
99/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä pe-la välisenä yönä olin keskustassa ja juuri vaihtamassa baarista toiseen ystävieni kanssa kun joku narkkarimuija hyökkäsi mun toisen ystäväni kimppuun. Kun menin väliin ja yritin repiä tätä narkkia irti ystävästäni niin se otti musta kiinni ja hakkasi päätäni katuun ja repi korvakoruni irti.

Vieläkään ei tiedetä miksi kävi päälle, mutta ei kai noilla sekopäillä mitään kunnon motiiveja olekkaan. Ei jäänyt koskaan kiinni, joten oikeutta ei käyty. Eniten ehkä ihmetyttää, että kukaan ei tullut väliin, vaikka siinä ympärillä kyllä oli isoja miehiä. Kaikki vaan käveli ohi. 

Vierailija
100/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies raiskas. Mies on pitänyt kurkusta kiinni, tönäissyt ja sylkenyt päälle. Veli on lyönyt litsarin poskelle. "Helpolla" oon päässyt

N20v