Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin väkivalta, mitä on kohdistettu sinuun?

Vierailija
02.08.2014 |

Tuohon toiseen ketjuun liittyen, tuli asia mieleen.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä kuristi. Hakkasi myös nyrkillä niin, että varmaan kuukauden ajan oli käsivarsi mustelmilla. Raahasi tukasta pitkin lattiaa. Isä potki, löi kasvoille esim. hanskoilla. Henkistä väkivaltaa on ollut myös. Nykyinen mieheni ei tiedä näistä mitään. Ei varmaan voisi ollenkaan uskoa.

Vierailija
62/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani joku 13v kiusaajani tulivat kimppuuni. Yksi pojista alkoi lyödä mua nyrkillä naamaan. Yritin olla arvokas ja seisoin naama peruslukemilla kun jätkä veti turpaan. Kestin sitä noin 7 lyönnin verran ja sitten kaaduin kun aloin oikeasti pelätä nenäni, silmieni ja hampaideni puolesta. Ja sattuihan se jo rutosti. Taisi tajukin lähteä sekunneiksi. Tämä siis tapahtui koulumatkalla keskellä puskaa. Hyvä juttu oli se että jouduin käymään lääkärissä ja tieto kiusaamisesta vietiin tällä tavoin eteenpäin.

Mies 21v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, millä periaatteella peukutatte tässä ketjussa? Luulisin , että en ole ainut, joka miettii.

Itse tulin juuri, en ole vielä kirjoittanut/peukutellut.

Vierailija
64/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkuja?

Vierailija
65/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:59"]

oma äitini pahoinpiteli minua lapsena.

[/quote]

Voi kuinka kamalaa:( Onko asiaa mitenkään selvitetty myöhemmin? Oletko Sinä saanut apua? 9753

[/quote]

ei. hakkasi vyöllä, repi tukasta ja poltti reiteni silityraudalla.

ja olen mies, tuolloin toki poika. lapsi.

[/quote]

mitä yläpeukku tässä kohtaa tarkoittaa?

[/quote]

Minä olen se, joka kysyi, että oletko saanut apua? En peukuttele tätä. Kuulostaa todella järkyttävältä ja toivon sydämestäni, että saisit apua!

Vierailija
66/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:23"]Hei, millä periaatteella peukutatte tässä ketjussa? Luulisin , että en ole ainut, joka miettii.

Itse tulin juuri, en ole vielä kirjoittanut/peukutellut.

[/quote]

Itse ainakin myötätunnon merkiksi yläpeukutan. En sen takia että teko olisi oikein.

Vierailija
67/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äijä ajoi tahallaan autolla mua päin, koska ei pitänyt isästäni. Se oli mukava 20-vuotissynttärilahja mulle. Kylkiluita ja käsi murtui ja kroppa mustelmilla. Jouduin luopumaan kesätyöpaikastani vammojeni takia, mutta sain äijältä kivat korvaukset.

Vierailija
68/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:31"]

Naapurin äijä ajoi tahallaan autolla mua päin, koska ei pitänyt isästäni. Se oli mukava 20-vuotissynttärilahja mulle. Kylkiluita ja käsi murtui ja kroppa mustelmilla. Jouduin luopumaan kesätyöpaikastani vammojeni takia, mutta sain äijältä kivat korvaukset.

[/quote]

mitä helvettiä? uskomatonta.

Vierailija
69/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:59"]

oma äitini pahoinpiteli minua lapsena.

[/quote]

Voi kuinka kamalaa:( Onko asiaa mitenkään selvitetty myöhemmin? Oletko Sinä saanut apua? 9753

[/quote]

ei. hakkasi vyöllä, repi tukasta ja poltti reiteni silityraudalla.

ja olen mies, tuolloin toki poika. lapsi.

[/quote]

mitä yläpeukku tässä kohtaa tarkoittaa?

[/quote]

Minä annoin sympatiasta kirjoittajaa kohtaan. Nämä peukutukset ovat välillä vaikeita tulkita :-/

Vierailija
70/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:00"]

VAROITUS: EI KOVIN HERKILLE (jotka eivät toivottavasti edes avanneet tätä sivua)

Ollessani vielä alle kouluikänen kaksi isoa teiniä kävi kimppuuni. Toinen heitti maahan mahalleen, etuhampaani katkesivat. Hyppäsi myös selän päälle istumaan, josta muistona vaurio lannerangassa. Toinen raiskasi.

[/quote]

Mielenkiinnosta kysyn, miksi tätä alapeukutettiin? Ei siksi, että sillä olisi mitään varsinaista vaikutusta.        

T:asianomainen

Vierailija
71/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:27"]

[/quote]

Kerran riidan yhteydessä poikaystävä heitti pitsan palalla päin kasvojani.

Vierailija
72/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:46"]

VAROITUS: EI KOVIN HERKILLE (jotka eivät toivottavasti edes avanneet tätä sivua)

Ollessani vielä alle kouluikänen kaksi isoa teiniä kävi kimppuuni. Toinen heitti maahan mahalleen, etuhampaani katkesivat. Hyppäsi myös selän päälle istumaan, josta muistona vaurio lannerangassa. Toinen raiskasi.

[/quote]

Mielenkiinnosta kysyn, miksi tätä alapeukutettiin? Ei siksi, että sillä olisi mitään varsinaista vaikutusta.        

[/quote]

Ihan kauhea tarina! Miten olet siitä selvinnyt? Oletko hakenut ja saanut apua? Vai oletko jäänyt "omaan surkeaan suohon". Itse olen kokenut raiskauksesn lapsena ja päässyt siitä hyvään ja ihmisarvoiseen elämään. Eritoten muiden avulla, ammatti-ihmisten, mutta ennen kaikkea läheisten. Voimia Sinulle. Nämä peukutukset on tälläisessa ketjussa joskus vaikeita tulkita.

Vierailija
73/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:27"]

[/quote]

Kerran riidan yhteydessä poikaystävä heitti pitsan palalla päin kasvojani.

[/quote]

Vierailija
74/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lyöty naamaan niin että verta vuosi varmaan puoli tuntia. Se oli tosin "vahinko".

Vierailija
75/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:53"]

Kerran lyöty naamaan niin että verta vuosi varmaan puoli tuntia. Se oli tosin "vahinko".

[/quote]

siis oikea vahinko ? vai ?

Vierailija
76/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:46"]

[/quote]

[/quote]

Ihan kauhea tarina! Miten olet siitä selvinnyt? Oletko hakenut ja saanut apua? Vai oletko jäänyt "omaan surkeaan suohon". Itse olen kokenut raiskauksesn lapsena ja päässyt siitä hyvään ja ihmisarvoiseen elämään. Eritoten muiden avulla, ammatti-ihmisten, mutta ennen kaikkea läheisten. Voimia Sinulle. Nämä peukutukset on tälläisessa ketjussa joskus vaikeita tulkita.

[/quote]

Kyllä tässä lähempänä viittäkymmentä jo alkaa olla suht seesteinen olo. Melkoista pungerrusta on tosin elämä ollut, kun kasvuympäristö oli muutoinkin sangen haasteellinen. Useita terapiajaksoja takana, välillä tanakalla lääkityksellä menty eteenpäin. Nyt olen jo monta vuotta ollut lääkkeittä kokonaan ja voin kokea olemasaoloni enimmän aikaa jopa mielekkääksi.

Vierailija
77/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:53"]

[/quote]

siis oikea vahinko ? vai ?

[/quote]

No siis tarkoituksella löi, mutta ei ollut tarkoitus että veret lentää.

Vierailija
78/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:22"]

Eksä kuristi. Hakkasi myös nyrkillä niin, että varmaan kuukauden ajan oli käsivarsi mustelmilla. Raahasi tukasta pitkin lattiaa. Isä potki, löi kasvoille esim. hanskoilla. Henkistä väkivaltaa on ollut myös. Nykyinen mieheni ei tiedä näistä mitään. Ei varmaan voisi ollenkaan uskoa.

[/quote]

Mitä olette mieltä tästä? Itse on vaan hyväksynyt sen, mitä on tapahtunut. Joskus mietin, että olisiko pitänyt ilmoittaa johonkin. Hankalaa suhtautua, kun on keskellä tapahtumia.

Vierailija
79/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 02:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:22"]

[/quote]

Mitä olette mieltä tästä? Itse on vaan hyväksynyt sen, mitä on tapahtunut. Joskus mietin, että olisiko pitänyt ilmoittaa johonkin. Hankalaa suhtautua, kun on keskellä tapahtumia.

[/quote]

sairasta ollut molemmissa tapauksissa. pahoinpitelyt tulisi aina ilmoittaa poliisille.

ei selityksiä.

itse olen se lapsena pahoinpidelty poika.

äitini nyttemin saanut aivoverenvuodon ja muisti ei toimi.

silti autan äitini hoidossa. arvet reisissä vieläkin.

en tiedä itsekään, miksi teen niin.

Vierailija
80/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönäisty portaista alas niin että muutama hammas murskaantui, lyöty paistinpannulla selkään ja heitelty pitkin seiniä kuin räsynukkea.