Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin väkivalta, mitä on kohdistettu sinuun?

Vierailija
02.08.2014 |

Tuohon toiseen ketjuun liittyen, tuli asia mieleen.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakattu päätä seinään, kivilattiiaan, lyöty nyrkillä naamaan (hammas halkesi), potkittu mahaan ja vielä sillonkin kun olen maassa maannut.

Koulukiusattuna oli hienoa olla (kiusaajat oli 5 vuotta vanhempia)

Exä kuristi ja nosti vaatteista seinälle, raiskasi.

Äiti veti hiuksista, löi kasvoihin ja remmistä sai niinkin lujaa ettei pystynyt istumaan.

Olin isin tyttö. Isä ei ikinä mitään pahaa tehnyt <3

Vierailija
2/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies kävi kimppuuni. Ensin hakkasi tajuttomaksi ja sitten raiskasi. Minulta murtui poskiluu, monta kylkiluuta ja molemmat ranteet. Samoin emätin repesi niin, että tarvittiin kolme korjausleikkausta. Raiskaajaa ei koskaan saatu kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 14:16"]Tuntematon mies kävi kimppuuni. Ensin hakkasi tajuttomaksi ja sitten raiskasi. Minulta murtui poskiluu, monta kylkiluuta ja molemmat ranteet. Samoin emätin repesi niin, että tarvittiin kolme korjausleikkausta. Raiskaajaa ei koskaan saatu kiinni.

[/quote]

Hyi mikä kuvotta sika, joka tuollaista tekee! :(

Vierailija
4/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakaveri katkaisi käteni alakoulussa.

Vierailija
5/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ruumillinen, mutta henkinen: koulukiusaajien sanat & teot, jotka jättivät pysyvät jäljet. itsetunto nollissa, syömishäiriö, alko-ongelma.. olisivat ennemmin vetäneet rehellisesti turpiin!

Vierailija
6/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten silloinen mieheni (isokokoinen ja raavas) väänsi nilkkani poikki ollessaan humalassa. Voin sanoa että sattui paljon ja se suhde päättyi tietysti siihen.

Vierailija
7/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Minua on "vain" revitty hiuksista ollessani n. 8-vuotias. Olin keinumassa ja eräs isä luuli minun tehneen vääryyttä pojalleen, isä tarttui hiuksistani kiinni takaapäin. Pari kertaa, että sai keinun vauhdin pysäytettyä. ARvatkaa vain säikäyttikö se. Ensimmäisellä kiskaisulla luulin, että joku vahingossa tarttui hiuksiini yrittäessään pysäyttää keinun vauhtia, mutta kyllä se sen ihan tarkkaan valitusti teki. Nappasi kädessäni olleen vesipyssyn ja häipyi. Kyseinen poika heitti minua ja kaveriani hiekalla vähän aiemmin, minä ammuin vesipyssyllä tätä poikaa kohti, mutten todellakaan edes osunut poikaan. Hän oli niin kaukanakin. 

Olimme Suomessa, mutta tämä isä oli saksalainen. Olin ihan järkyttynyt siitä, että joku aikuinen voi tehdä sellaista toiselle ihmiselle - ja vieläpä lapselle!

Vierailija
8/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on kai ollut henkistä, haukkumista ja pilkkaamista.

Fyysisellä puolella: sain lapsena selkääni joskus. Isä löi remmillä tai paljaalla kädellä takapuolelle. Äiti läimäytti kerran nahkahihnalla poskelle. Tukistuksia ja luunappeja. Mutta tuo oli ihan normaalia kasvatusta 60-luvulla eikä niistä tullut mitään pitkäaikaisia fyysisiä vammoja.

Isompana sitten isä haukkui minut monesti, epäili, ettei minusta tule koskaan mitään, en löydä koskaan työpaikkaa, en opi koskaan tekemään töitä enkä elättämään itseäni. Epäili lesboksi, kun ei ollut poikaystävää - haaveilin kyllä poikaystävästä, mutta eihän niitäkään kasva joka oksalla.

Vierailija
9/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tukisti

Vierailija
10/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:59"]

oma äitini pahoinpiteli minua lapsena.

[/quote]

Voi kuinka kamalaa:( Onko asiaa mitenkään selvitetty myöhemmin? Oletko Sinä saanut apua? 9753

[/quote]

ei. hakkasi vyöllä, repi tukasta ja poltti reiteni silityraudalla.

ja olen mies, tuolloin toki poika. lapsi.

[/quote]

HIRVEETÄ! Voi kun tuli paha mieli, mun oma ihana poikani on tuossa vieressä.

Vierailija
12/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle parikymppisenä silloinen poikaystäväni yritti ajaa autolla päälle. Konttasin karkuun pellolla pitkässä heinikossa. Kaveri tuli väliin ja sai auton sammutettua. Samainen tyyppi myös ahdisti minut nurkkaan ja oli jo kohottanut kirveen lyöntiasentoon, kun muut paikalla olleet ehtivät väliin. Ja kirsikkana kakun päällä tämä herranterttu kuristi minut tajuttomaksi. Sillä kertaa serkkuni mies ehti hätiin ja jäin sittenkin henkiin .

Onneksi on olemassa näitä tosielämän enkeleitä.

Tuolloin n. 30 vuotta sitten alaikäisenä en ymmärtänyt edes ilmoittaa poliisi. Nykyisin on toki toinen tilanne ja nuoret onneksi tietävät oikeutensa.

Vierailija
13/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöty, potkittu, kuristettu, raavittu, purtu, roikotettu hiuksista.... Näin nopeasti tuli mieleen.

Töissä tapahtunut kaikki useaan kertaan ihan pelkästään muutaman kuukauden/ puolenvuoden sisällä. Kannattaa olla hoitaja.

Vierailija
14/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:10"]

Taksijonossa eräs neito väitti minun tuijottaneen hänen tissejään, ja hänen seurassaan olleet miehet pahoinpitelivät minut. Seurauksena erittäin vaikea aivovamma, kolme leukaleikkausta ja näön osittainen menetys vasemmasta silmästä. Tekijät saivat sakkoja ja ehdollista, tissituijotuksesta valehdellut nainen ei mitään.

[/quote]

No, oikeille henkilöillehän tuo rangaistus meni! Nainen saattoi olla hyvillään siitä, että joku tiirasi hänen tissejään, mutta koska sattui sanomaan tuon ääneen, että joku tuijotti häntä, nuo kanssaan olevat miehet kokivat sen mustasukkaisuuksissaan loukkauksena itseään ja myös tuota naista kohtaan ja tekivät ihan itse omat johtopäätöksensä, eli hakasivat miehen, ja se on vain niiden typerien miesten syy, ei sen naisen, ellei hän nimenomaan usuttanut ja vaatinut noita miehiä pahoinpitelelyyn!

Vierailija
15/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:04"]

Tuntematon mies tuli kadulla vastaan, repi tukasta, potki ja löi. Oli kamoissa, edellinen pääs karkuun. Oikeudessa käytiin ja minulle myönnettiin korvaukseksi 300 euroa. En ole niitä rahoja vielä tämän kymmenen vuoden aikana saanut, enkä varmaan koskaan tule saamaankaan.

[/quote]

No justiinsa. Mutta, astupa punahärön päälle, ni korvaukset on lähemmäs kahta tonnia!

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014080118535179_fd.shtml

Menee yli mun ymmärryksen.

Vierailija
16/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tönäistiin koulussa portaita alas.Tekijä oli pidemmän aikaa fantasioinut teosta ennenkuin sai siihen tilaisuuden. Hän on nykyään käsittääkseni mielenterveyshoitaja tms.

Vierailija
17/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lapsuudesta muistikuva, missä makaan lattialla ja äitini potkii minua

-Revitty tukasta, syljetty silmille, meinattu pistää puukolla, nakattu lattiaan  ja seinään -oma isäni tekijänä

-käytetty seksuaalisesti hyväksi erään sukulaismiehen taholta

ym. kaikkea "pienempää"

Olen todella varovainen miesten suhteen enkä ole koskaan varsinaisesti seurustellut enkä uskaltanut päästää ketään henkisesti lähelle, vaikka ikää jo 31. Koen olevani menetetty tapaus. Terapiassa olen aikoinani käynyt, mutta en kokenut sen auttavan-osaan analysoida asioita samalla tavalla itsekin.

Vierailija
18/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet valtionkonttorista, niin johan tupsahtaa tilille. Väkivaltarikoksien maksut ne hoitelee, sen sijaan omaisuusvahingoissa saattaa uhri joutua nuolemaan näppejään.

Vierailija
19/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yritti joku gansteri-nisti ampua. Tartuin sen pikkuseen pistooliin (.22) ja väänsin kädestä irti. Ei ehkä siinä mielessä väkivaltaa, että mitää fyysistä ei tapahtunut. Tosin henkinen puoli järkkyi muutamaksi vuodeksi. Tämä siis joku kybä vuotta sitten.

Vierailija
20/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus veitsellä uhaten.

Raiskaus, kun olen ollut sammuneena.

Ex heittänyt päin seinää ja alas portaita.

Ex lyönyt yms. pientä pahoinpiteilyä.

Sain tyrmäystippoja ja heräsin silmä mustana. En tiedä missä olin telonut.