Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin väkivalta, mitä on kohdistettu sinuun?

Vierailija
02.08.2014 |

Tuohon toiseen ketjuun liittyen, tuli asia mieleen.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni kerran humalassa heitti minut kadulle jossa alkoi potkimaan itseäni, onneksi ohikulkija pelasti. Kerran eksä myös yritti kuristaa niin kovaa että meinasin kuolla. Näitä kertoja riitti.

Tuntematon nainen tönäisi baarissa itseäni baaritiskillä ja hajotti kalja stoben kasvoihini. Siitä tulikin sairaalareissu.

Minut on myös raiskattu.

Ja ikää on vast 19... Mitäköhän vielä mahtaa tulla?

Vierailija
42/112 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:41"]

Raiskaus veitsellä uhaten.

Raiskaus, kun olen ollut sammuneena.

Ex heittänyt päin seinää ja alas portaita.

Ex lyönyt yms. pientä pahoinpiteilyä.

Sain tyrmäystippoja ja heräsin silmä mustana. En tiedä missä olin telonut.

[/quote]

Täähän oli kuin mun elämästä. Kiva huomata etten ole ainut... Tosin silloin kun tyrmäystipat sain niin oli kasvot lähes tunnistamattomat ja hiukset revitty päästä. Lompakko ja kaikki varastattu enkä vieläkään tiedä mitä tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöty nyrkillä naamaan, kahdesti. Ex-mies.

Vierailija
44/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies raiskasi.

Vierailija
45/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen "kaveri" kuristi

Vierailija
46/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus, tekijänä tuttu mies, jota pidin kaverina. Siihen loppui se kaveruus.

Vierailija
47/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkalleen mitä tapahtui, löikö päähän vai paiskasiko seinään tai lattialle. Heräsin lattialta ja suusta tuli verta. Se oli ex-mies. Mursi myös varpaani kerran tahallaan ja tönäisi alikulkutunnelissa pääni seinään. Nuo ne pahimmat.

Vierailija
48/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku satunnainen luunappi tai tukistus lapsena. En ole kokenut väkivaltaa.

Vierailija
49/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti ei mitään. Henkisesti kenties joskus joku pahasti sanonut (työelämässä). Olen 44v., naimisissa oleva kahden lapsen äiti ja "uranainen". Ehkä olen sitten jotenkin "pumpulissa" elänyt... Seurustellut olen aikoinaan monienkin miesten kanssa ja monissa maissa (opiskeluaikana ja työelämässä), en vaan ole KOSKAAN väkivaltaa kohdannut.

Olenko outolintu? Nyt tarvii kysyä myös ystäviltä, koska en ole heidänkään (lähimpien) koskaan kuullut valittaneen väkivallasta. Moni on toki eronnut, jos on mennyt sukset vaikka ristiin, mutta suht sopuisasti ja sivistyneesti.

Vierailija
50/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, että tuntematon mies huusi kadulla huoraksi. En muista enää syytä, mutta joku muka hyvä syy oli, tyyliin tönäisin vahingossa.

Olen hyvin tyytyväinen elämääni. En voisi kuvitellakaan, että mieheni olisi väkivaltainen.

Vierailija
51/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/4241023/ketju/mika_on_pahin_vakivalta_jonka_olet_kohdistanut_lapseen

äidit ovat sitä mieltä että lasta saa pahoinpidellä?

eli muukin väkivalta lienee ok ?

Vierailija
52/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äitini pahoinpiteli minua lapsena.

Vierailija
53/112 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisen äitini vuosikausia käyttämä henkinen väkivalta. Alistettu, aliarvioitu, kontrolloitu, syytetty ja syyllistetty. Fyysistäkin väkivaltaa hän kokeili, mutta lopetti kun pinnani katkesi ja löin kaikin voimin takaisin. Vielä tänäkin päivänä yrittää sairasta manipulointiaan, mutta enää en ole tyhmä lapsi ja teini, joka ei ymmärrä mitä oma äiti tekee. Äitini käyttää kaikkea sanomisiani minua vastaan ja tekee itsestään uhrin tilanteessa missä hyvänsä. -nainen 25v

Vierailija
54/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROITUS: EI KOVIN HERKILLE (jotka eivät toivottavasti edes avanneet tätä sivua)

Ollessani vielä alle kouluikänen kaksi isoa teiniä kävi kimppuuni. Toinen heitti maahan mahalleen, etuhampaani katkesivat. Hyppäsi myös selän päälle istumaan, josta muistona vaurio lannerangassa. Toinen raiskasi.

Vierailija
55/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:59"]

[/quote]

Voi kuinka kamalaa:( Onko asiaa mitenkään selvitetty myöhemmin? Oletko Sinä saanut apua? 9753

Vierailija
56/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:02"]

[/quote]

Voi kuinka kamalaa:( Onko asiaa mitenkään selvitetty myöhemmin? Oletko Sinä saanut apua? 9753

[/quote]

ei. hakkasi vyöllä, repi tukasta ja poltti reiteni silityraudalla.

ja olen mies, tuolloin toki poika. lapsi.

Vierailija
57/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksijonossa eräs neito väitti minun tuijottaneen hänen tissejään, ja hänen seurassaan olleet miehet pahoinpitelivät minut. Seurauksena erittäin vaikea aivovamma, kolme leukaleikkausta ja näön osittainen menetys vasemmasta silmästä. Tekijät saivat sakkoja ja ehdollista, tissituijotuksesta valehdellut nainen ei mitään.

Vierailija
58/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni: nosti kurkusta seinälle,  heitti lattialle, potki kylkiin. Äidiltä murtui kylkiluut tästä, minulta ei. Hakkasi bambukepillä paljaisiin takareisiin niin ettei viikkoon istuttu. Myös vyönsolki toimi sanalla tavalla. Löi nyrkillä päähän, ei kasvoihin ettei näkyviä vammoja tule. Näin toimi akateeminen aviomies ja isä. Emme ole enää missään tekemisissä.

Vierailija
59/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:02"]

[/quote]

[/quote]

ei. hakkasi vyöllä, repi tukasta ja poltti reiteni silityraudalla.

ja olen mies, tuolloin toki poika. lapsi.

[/quote]

mitä yläpeukku tässä kohtaa tarkoittaa?

Vierailija
60/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen väkivalta. Fyysisesti ei oikein mitään sen pahempaa...ainoastaan lyömistä, tönimistä, potkimista, repimistä jne.