Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin väkivalta, mitä on kohdistettu sinuun?

Vierailija
02.08.2014 |

Tuohon toiseen ketjuun liittyen, tuli asia mieleen.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta asti molemmat vanhemmat tukistaneet ja lyöneet. Henkinen väkivalta myös tuttua, isäni sitä lähinnä käytti ja haukkui minua. Lisäksi äitini istunut useampaan otteeseen päälläni ja hakannut. Oli toki kivaa kun olin vuoroviikoin molempien vanhempieni luona kun olivat siis eronneet ja molempien vanhempien luona kuritettiin.Sitten kun olin 11v niin äitini löysi uuden miehen joka hakkasi ja yritti kuristaa minua eikä äitini tehnyt mitään vaikka huusin apua. Tämä hakkaaminen ja haukkuminen isäpuolen toimesta jatkui 2 vuotta ja lopulta sai äitikin häneltä turpaansa, mies mursi äidin nenän. 13

-vuotiaana olin jo niin masentunut ja suunnittelin itsemurhaa että sain onneksi apua psyk.puolelta. kaksi edellistä suhdetta miehiin ollut todella väkivaltaisia niin fyysisesti kuin henkisesti mm. Exmies puri reidestäni palan irti ja hakkasi minut useampaan kertaan. Nyt olen 21-vuotias ja käynyt psyk.puolella juttelemassa jo 8 vuotta. Olen onneksi kuntoutunut ihan hyvin ja käyn vakituisissa töissä :) 19 vuotiaana todettiin epävakaa persoonallisuushäiriö joka siis johtuu suurimmilta osin näistä lapsuuden/nuoruuden tapahtumista..

Vierailija
102/112 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostettu hiuksista ilmaan, eikä edes miksikään lyhyeksi ajaksi. Kyllä oli päänahka arkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 14:16"]Tuntematon mies kävi kimppuuni. Ensin hakkasi tajuttomaksi ja sitten raiskasi. Minulta murtui poskiluu, monta kylkiluuta ja molemmat ranteet. Samoin emätin repesi niin, että tarvittiin kolme korjausleikkausta. Raiskaajaa ei koskaan saatu kiinni.

[/quote]

Voi helvetti että pistää vihaksi nää joissa ei oo saatu tekijää kiinni!!! Harrastatko enää seksiä ?

Vierailija
104/112 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies kävi kimppuuni. Ensin hakkasi tajuttomaksi ja sitten raiskasi. Minulta murtui poskiluu, monta kylkiluuta ja molemmat ranteet. Samoin emätin repesi niin, että tarvittiin kolme korjausleikkausta. Raiskaajaa ei koskaan saatu kiinni.

Voi helvetti että pistää vihaksi nää joissa ei oo saatu tekijää kiinni!!! Harrastatko enää seksiä ?

Tämän kirjoittaja vastaa:

tästä on kulunut nyt 15v. Meni useampi vuosi ennenkuin uskalsin. Silloinen poikaystäväni ja nykyinen aviomieheni ymmärsi. Aloimme ensin hyväilemään toisiamme ja sitten vähitellen uskalsin taas. Alkuun en uskaltanut olla alla, mutta nyt uskallan. Oman miehen kanssa tuntuu turvalliselta. Nyt meillä on lapsikin. Välillä ahdistaa todella paljon ja nytkin kädet tärisee kun kirjoitan tätä. Elämä voittaa kuitenkin.

Vierailija
105/112 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa noita raiskauksia on eniten sattunut?

Vierailija
106/112 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuttomaksi hakattu ja raiskattu palaa taas.

Ramppaan täällä katsomassa onko kukaan kommentoinut tai peukuttanut, enkä pysty rauhoittumaan. Mut raiskattiin Turussa, mut en kyllä syytä kaupunkia, vaan sitä hullua, joka tämän teki. Mietin pitkään, että kulkemalla toista reittiä mun elämää ei olis pilattu. Olen päässyt sen yli että vika ei ollut minussa, eikä hameessa, mikä minulla oli päällä. Olin palaamassa iltavuorosta kotiin ja kello oli vähän yli kymmenen.

Vierailija
107/112 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:17"]Eksäni kerran humalassa heitti minut kadulle jossa alkoi potkimaan itseäni, onneksi ohikulkija pelasti. Kerran eksä myös yritti kuristaa niin kovaa että meinasin kuolla. Näitä kertoja riitti.

Tuntematon nainen tönäisi baarissa itseäni baaritiskillä ja hajotti kalja stoben kasvoihini. Siitä tulikin sairaalareissu.

Minut on myös raiskattu.

Ja ikää on vast 19... Mitäköhän vielä mahtaa tulla?

[/quote]

Et sitten hoksannut sitä exä potkasta mäkeen ekasta, jis tapahtumia useita. Sitä en osaa ymmärtää, että hakattavaksi jää! Mutta kukin tavallaan!

Vierailija
108/112 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini-ikäinen, niin isälläni oli tapana hakata mut jos myöhästyin minuutinkin kotiintuloajasta. Repi hiuksista ympäri taloa ja löi avokämmenellä päähän, täysillä. Sen seurauksena minulla on toisessa korvassa kuulovaurio.

Parikymppisenä lähdin baarista miehen luokse jatkoille (oli muutakin porukkaa mukana) kun halusin lähteä jatkoilta kotiin, mies hakkasi mut talon pihalla sairaalakuntoon. Asia meni rosikseen mutten koskaan saanut langetettuja korvauksia.

Vierailija
109/112 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:50"] 

Tuntematon mies kävi kimppuuni. Ensin hakkasi tajuttomaksi ja sitten raiskasi. Minulta murtui poskiluu, monta kylkiluuta ja molemmat ranteet. Samoin emätin repesi niin, että tarvittiin kolme korjausleikkausta. Raiskaajaa ei koskaan saatu kiinni.

Tämän kirjoittaja vastaa:

tästä on kulunut nyt 15v. Meni useampi vuosi ennenkuin uskalsin. Silloinen poikaystäväni ja nykyinen aviomieheni ymmärsi. Aloimme ensin hyväilemään toisiamme ja sitten vähitellen uskalsin taas. Alkuun en uskaltanut olla alla, mutta nyt uskallan. Oman miehen kanssa tuntuu turvalliselta. Nyt meillä on lapsikin. Välillä ahdistaa todella paljon ja nytkin kädet tärisee kun kirjoitan tätä. Elämä voittaa kuitenkin.

[/quote]

Voi luoja kuinka pahoillani olen puolestasi! Sydämestäni toivon sinulle hyvää loppuelämää.

Vierailija
110/112 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
111/112 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
112/112 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:27"]Tuohon toiseen ketjuun liittyen, tuli asia mieleen.

[/quote]Nykyinen mieheni katkoi pikkusormeni, tönäisi niin että mursin häntäluuni (en kävellyt ilman apuja viikkoihin). Kohta ex. Ja tätä edelliseltä sain kunnon mustan silmän ja otsaluun murtuman. Lapsuudessa isäne löi vyöllä perseen mustaksi, selkä mustana kun riepotteli...

ex-mies myös raiskasi minut sammuneena. Plaaaahhhhh