Miehet!isot häpyhuulet
VAlitettavasti omistan.ajoin posliinin ja ikävästi törröttää :(onko ällöt?leikkausko edessä?
Kommentit (138)
älä leikkaa. tuskin on niin isot ja rumat kuin luulet. kaikki alakerrat ovat erilaisia keskenään.
Pojat kaivoi sitten 5v vanhan ketjun esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on eripari häppärit? Toinen ihan pieni ja toinen roikkuu hieman ulkona.
Olen kuullut, että tämä olisi se pahin, rumin ja ällöttävin vaihtoehto 🤔Niin kuin tuossa yläpuolella sanottiin ''mitä lähempänä on pyllyreíjän ulkonäköä sitä parempi.
Eli toiveena olisi sellainen nainen jonka sukupuolielimet eivät olisi kehittyneet normaalisti.
Kannattaisi varmaan myöntää tosiasiat jos toivoo löytävänsä 2 pärsereikää kun riisuu partnerin housuja.
Naisellani on todella tiukka runsaasti kostuva.Sinne on vaan ihana työntyä isojen välistä.Hänellä on niissä herkkä tunto.Selvästi nauttii ja kiihottuu koskettelusta ja siitä kun ennen sisään työntämistä liikutan terskan päätä niiden välissä.Paras,seksikkäin nainen forever.
Jokaisella on värkkinsä ja mulle on ainakin ihan se ja sama miltä näyttää, kunhan homma toimii ja molemmilla on kivaa.
Mulla on täyteläiset ja pinkit :) ihan kivat. Miehistä en ole varma mutta ovat vaikuttaneet tyytyväiseltä.
Isot sisemmat on hyvat! Viiva, varsinkin posliini sellainen on aika tylsa. Pimpsan pitaa olla vahan rivon nakoinen.
Vierailija kirjoitti:
Isot sisemmat on hyvat! Viiva, varsinkin posliini sellainen on aika tylsa. Pimpsan pitaa olla vahan rivon nakoinen.
Ennen panoa pimppi on kuin kukkaan puhkeava ruusunnuppu. Panon jälkeen se on kuin majoneesia syövän bulldogin suussa olisi räjähtänyt isokiinalainen.
Häpyhuulet suukon saavat
Häpyhuulet muistetaan
Häpyhuulet parin löytävät
Ja valat vannotaan
Vierailija kirjoitti:
Roikkuvat isot häppärit--> oksentaa. Posliini viivapiilu WOW!
Se voi mieli vielä muuttua jos joskus pääset näkemään ihan oikean pillun.
Viivapillu on esipuberteettisen näköinen eikä kiihota normaalia heteromiestä.
Oikeesti niin sairasta murehtia jotain häpyhuulia?! Minä en edes tiedä ovatko omani isot vai pienet verrattna mihin ja miten! Enkä usko että miehenikään osaisi niistä ”kokoarviota” antaa, ei hän naamallaan siellä operoi vaan omilla vehkeillään!
Oikeesti, lue vaikka joku kirja joskus että nousee katse hetkeksi omasta navasta.
Itsellä pienet, kai sitten joku viivapillu... Tyytyväinen olen, mutta tuntoherkkyys ei ehkä niin vahva kuin isohuulisella? Pelkkiä kehuja saanut, viimeisin ihanaksi kehuja sanoi että sellaisiakin on joita ei toiste halua. En tiedä millaista sillä tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti niin sairasta murehtia jotain häpyhuulia?! Minä en edes tiedä ovatko omani isot vai pienet verrattna mihin ja miten! Enkä usko että miehenikään osaisi niistä ”kokoarviota” antaa, ei hän naamallaan siellä operoi vaan omilla vehkeillään!
Oikeesti, lue vaikka joku kirja joskus että nousee katse hetkeksi omasta navasta.
Kenelle olet vastaavinasi tässä? AP tuskin vuosien päästä lukee enää tätä ketjua...
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti niin sairasta murehtia jotain häpyhuulia?! Minä en edes tiedä ovatko omani isot vai pienet verrattna mihin ja miten!
Tässä kuvastoa vertailun tueksi: https://gynodiversity.com/panels/2019/07/18/recumbent-panel-66/
Tässä vielä uusin Gynodiversityn paneeli https://gynodiversity.com/panels/2019/09/17/recumbent-panel-67/
Ja tässä kansallisuuden mukaan (ihanat nuo sveitsittären häpyhuulet..)
En edes avaa noin sairaita linkkejä. Oikeasti ihmisen alapää on yksityisasia ja ihan älytöntä että kukaan arvioisi ”huonoksi” sen takia.
En tiedä onko olemassa jotain nivusissa roikkuvia huulia jotka kaiketi sitten olisi ongelmalliset monesta syystä, mutta itse en osaisi sanoa mitään eroa omieni tai yleisen saunaosaston naisten/ystävieni alapäistä.
Ihan yhtä omituinen asia murehtia kuin ”viallinen” napa tai pyllynreikä.
Vierailija kirjoitti:
En edes avaa noin sairaita linkkejä. Oikeasti ihmisen alapää on yksityisasia ja ihan älytöntä että kukaan arvioisi ”huonoksi” sen takia.
En tiedä onko olemassa jotain nivusissa roikkuvia huulia jotka kaiketi sitten olisi ongelmalliset monesta syystä, mutta itse en osaisi sanoa mitään eroa omieni tai yleisen saunaosaston naisten/ystävieni alapäistä.
Ihan yhtä omituinen asia murehtia kuin ”viallinen” napa tai pyllynreikä.
Seksuaaliterveys = sairasta?
naiset ovat ihan itse kehittäneet ongelmansa että pitää olla viiva, ja ne hiertymiset pyöräillessä johtuu vain ja ainoastaan siitä että satula liian korkealla.
Mitäs mieltä naiset sitten on jos mieheltä löytyy riippakivekset ? Onko mentävä operaatioon ?