Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti kalalle ja miksi minä ajattelen aina näin

Vierailija
24.07.2021 |

..että nyt sillä aikana pesen ikkunat ja kaapit, ompelen verhot. Matot ja lattiat pesin jo. Miksi en tajua lomalla lomailla? En vaan tiedä mitä tekisin, kun en koronan takia viitsi huvikseni matkustaa. Jos nyt ottaisinkin kerran rennosti? Ehtiihän nuo kaapit siivota vaikka hylly kerrallaan työpäivinäkin ja noista hommista osan kyllä voin tehdä. Miksi minä suunnittelen jo etukäteen joka ainoalle lomalle siivouksia? Mies tekee meillä kotitöitä, joten siitä en valita, vaan siitä, että en osaa itse lomailla ja töihin palatessa olen yhtä väsynyt kuin lähtiessä.

Tein aika pitkiä päiviä ennen lomaa ja tiedossa on tiukkoja projektiaikatauluja heti loman jälkeenkin. Menisin mustikkaan, mutta mies vei autonkin ja pyörämatkan päästä en tiedä mustikkapaikkoja. 18 km päästä mulla on vakiopaikka, olisiko liian pitkä lähteä eväiden kanssa tuonne päiväksi? Mies tulee kotiin vasta ensi lauantaina, menivät siis Lappiin veljensä kanssa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mieheni lähtee kalalle niin toivon että löytyisi muutaman viikon päästä sepalus auki jonkun naapurin rannasta. Sitä perintöä on odotettu jo tovi.

Miehesi onkin testamentannut kaiken lapsilleen. Horoille ei jaeta mitään HÄHHÄHHÄÄ!!!

Vierailija
42/43 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain anottua vaimolta puolikkaan lomapäivän kalastusta varten. Täydet 4 viikkoa kesälomaa.

Heti kalalta paluun jälkeen kauhea perheriita kaikista tekemättömistä töistä.

Nyt olen ajatellut polttaa virvelini ja ryypätä vapaa-ajalla kuten normaalit suomalaiset. Mahdollisimman äkkiä kunnon tuiteri ja perään kunnon kohmelo - järjestyypähän ainakin kokonainen päivä vapaata tai on vaimolla oikeasti syytä napista.

Miksi se toisen on niin monesti itseltä pois, kysynpähän vaan? Jos teillä on haasteita oman vapaa-aikanne orientoitumisen kanssa, älkää kipatko sitä puolison niskaan.

Eikä tietenkään halaistua sanaa niistä kotitöistä ENNEN kalaan, marjaan, retkelle menoa?

:D kerran muistan kun itse olin suhteen alkupuolella kärttämäsä illaksi ongelle. Hellun mieliksi pyyhin kaapit, pöytätasot, imuroin, tamppasin matot... kun alkoi ehdottamaan luutuamista, kysyin lopulta että onko nyt jotain mikä painaa mieltä? Ei kuulemma halunnut jäädä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä