*** Entinen Vauva Online ja sen veteraanit???
Moi,
eksyin pitkästä pitkästä aikaa tännekin, kun piti yksi kiperä asia selvittää ;)
Samalla hetkellä nousi hirvittävä nostalgiahyöky otsalohkoon, perjantai kun on ja herkänsamea olo.
Muutamaan vanhaan vakkariin olen satunnaisesti pitänytkin yhteyttä, mutta onko kenelläkään mahdollisesti tietoa, mitä kuuluu mm. tv:lle, Allille, MM:lle, Makaroni™:lle, äikille, Taukolle, Kinskille, Martalle, Tyralle, Taijalle, Onnentytölle, Lahnikselle, Tonnikselle, kirpulle, Turvikselle, ETC:lle, 69:lle, Ikliölle, Kätkävaaralle, Esterille, BNM:lle, Wiccalle, Jarnalle, Valerielle jne. jne. kuuluu?
Jos tiedätte kuulumisia, niin ilmoitelkaa.
tai kiinnostaisiko olla yhteydessä esim. Facebookin kautta? Joku suljettu ryhmä tms. ja annetaan sanan kulkea?
Petri
Kommentit (344)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:38"]Moi,
eksyin pitkästä pitkästä aikaa tännekin, kun piti yksi kiperä asia selvittää ;)
Samalla hetkellä nousi hirvittävä nostalgiahyöky otsalohkoon, perjantai kun on ja herkänsamea olo.
Muutamaan vanhaan vakkariin olen satunnaisesti pitänytkin yhteyttä, mutta onko kenelläkään mahdollisesti tietoa, mitä kuuluu mm. tv:lle, Allille, MM:lle, Makaroni™:lle, äikille, Taukolle, Kinskille, Martalle, Tyralle, Taijalle, Onnentytölle, Lahnikselle, Tonnikselle, kirpulle, Turvikselle, ETC:lle, 69:lle, Ikliölle, Kätkävaaralle, Esterille, BNM:lle, Wiccalle, Jarnalle, Valerielle jne. jne. kuuluu?
Jos tiedätte kuulumisia, niin ilmoitelkaa.
tai kiinnostaisiko olla yhteydessä esim. Facebookin kautta? Joku suljettu ryhmä tms. ja annetaan sanan kulkea?
Petri
[/quote]
Missä on Lego Tera, Kitiara, Melba ja Bee
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:41"]Sitten oli se Volero tai Volvere mikä lie joka oli rekkakuski :)
[/quote]
Volvere se oli ja rekkaa ajan edelleen =) Ihana ketju, paljon muistoja ja valtava ikävä onlinea <3
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:41"]Sitten oli se Volero tai Volvere mikä lie joka oli rekkakuski :)
[/quote]
Volvere se oli ja rekkaa ajan edelleen =) Ihana ketju, paljon muistoja ja valtava ikävä onlinea <3
[/quote]
Kuka se muuten oli se treffejä tehtaileva bmw-mies, jostain karkkilasta tai nummelasta
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:05"]
Jääkiekkoporukkaa katsoessa tulee aina mieleen Tsekkiläinen Takatukka ja Avangard Omsk. Ja Iloinen Kirahvi ihan vain nikin takia. :D AV:lla ei kukaan tunne edes Sijaltaista ja Tykösiä.
[/quote]
Niin Sijaltainen ja mitäs muita niitä oli? Vauvasatanen, keeshond, naapurin kissa, putkikassi ja valokaapeli. Miksi se muuten oli sininen? Pilluilkiö, ja Siwan parkkipaikka. Voi niitä aikoja =)
[/quote]
ei, nyt repeen :D
yks aina ev
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 20:27"]Oi te kaikki täällä, mikä nostalgiapläjäys!
Ja Manson, välillä niin sekaisin, mutta jotenkin niin sympaattinen.
Manson lähetti mulle kerran Queenin cd-levyn postissa, ihan hyvää hyvyyttään, kun mun vanha levy oli naarmuttunut pilalle. Mutta kuka muistaa vielä Niemi Vatasen?
T&V, jota varmaan kukaan ei enää muista :)
[/quote]
Tiuhti ja Viuhti
Voi :) Mä olin aina nimimerkitön, eli olinkohan sitten EV? Muistan kuinka palsta kupsahti ja vierottauduin siitä. Olin silloin vela ja olen yhä lapseton. Taisin trollailla aika paljon. Opin palstalta mahdottoman paljon asioita ja nauroin itseni kipeäksi yhtä monta kertaa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:41"]Sitten oli se Volero tai Volvere mikä lie joka oli rekkakuski :) [/quote] Volvere se oli ja rekkaa ajan edelleen =) Ihana ketju, paljon muistoja ja valtava ikävä onlinea
[/quote]
Enpä nyt tähän hätään muista....
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:06"]
Heippa. Kuka oli hän, jonka mies oli Antero? Kun en saa päähäni hänen nikkiään. Ja tietääkö kukaan, mitä hänelle kuuluu?
[/quote]
Hela, Winkku ym. vaihtoi nikkiä aika usein. On fb:n mukaan edelleen Anteron kanssa ja harrastaa nykyisin vissiin koiria ja koiranäyttelyitä. Ainakin fb on niitä juttuja täynnä.
ev, joka oli ennen onlinen vakiokävijä, nikkikin oli välillä, mutta en mä niitä koskaan oppinut käyttämään. Nykyisin olen tämän palstan vakiokäyttäjä, mihis se addiktio nyt katoais. Ei tää av kyllä Onlinelle pärjää, mutta menee paremman puutteessa :)
Aivan mieletön ketju. Mulla ei ollut nikkiä mutta aktiivisesti onlinella olin :)
Mulla oli nikki ja palstailin vuosia, eipä ole kukaan maininnu. Onneks .. ;)
Ai taivas, Hulttioäiti löysi tän ketjun :D Tulipa monet kaljat latkittua Vauva Onlinen äärellä.
Voi, mullakin tuli ensimmäisenä mieleen mitenhän se winkku pärjäilee :)
Muistan monta onlinelaista hyvin. Minun lapset jo aikuisia, mutta illoissa on edelleen tyhjiö, av on vain haalea korvike onlinelle.
69
Morjens, morjens, juuri eilen mietin, että mitähän teille kaikille kuuluu. Luit Petri ajatukseni ja kysyit minun puolestani asiaa :). Itse olen vain EV.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:02"]
Morjens, morjens, juuri eilen mietin, että mitähän teille kaikille kuuluu. Luit Petri ajatukseni ja kysyit minun puolestani asiaa :). Itse olen vain EV.
[/quote]
Ei se ole mikään "vain" ev.
itsekin olin monasti ev.. :D
Petri
Voi täällähän on ihanan paljon kuitenkin tuttuja! Moi vaan kaikille. Ihan hyvää kuuluu.
t. Tauko
Mutta tehän voisitte nyt perustaa oman fb-ryhmän.
Ohis
Av:lla vuodesta 2001
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:22"]
Mä muistan vittumaiset ja mukavat ev:t ja ohiksetkin :D
Petri
[/quote]
Kiva, muistat siis minut ;))
t. se mainitsemasi ev
Up