*** Entinen Vauva Online ja sen veteraanit???
Moi,
eksyin pitkästä pitkästä aikaa tännekin, kun piti yksi kiperä asia selvittää ;)
Samalla hetkellä nousi hirvittävä nostalgiahyöky otsalohkoon, perjantai kun on ja herkänsamea olo.
Muutamaan vanhaan vakkariin olen satunnaisesti pitänytkin yhteyttä, mutta onko kenelläkään mahdollisesti tietoa, mitä kuuluu mm. tv:lle, Allille, MM:lle, Makaroni™:lle, äikille, Taukolle, Kinskille, Martalle, Tyralle, Taijalle, Onnentytölle, Lahnikselle, Tonnikselle, kirpulle, Turvikselle, ETC:lle, 69:lle, Ikliölle, Kätkävaaralle, Esterille, BNM:lle, Wiccalle, Jarnalle, Valerielle jne. jne. kuuluu?
Jos tiedätte kuulumisia, niin ilmoitelkaa.
tai kiinnostaisiko olla yhteydessä esim. Facebookin kautta? Joku suljettu ryhmä tms. ja annetaan sanan kulkea?
Petri
Kommentit (344)
Ihana nostalgia-ketju! Olin itse nikitön, mutta ihan vakkari kuitenkin :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:50"]
Marrasvauva 2000??
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:56"]
Yläasteikäisen mutsi ja toisella kierroksella menossa lapsi- ja parisuhdeasioissa. Oi ihana vanha palsta, metsän eläimineen ja mikä ihmeen koirakassikin pyöri mukana? Kenenkäs luona käytiin bilettämässä Vantaalla?
~Venla~ ov
[/quote]
[/quote]
Marras"vauva" hyvinkin, eihän tuo nuoriso ole enää ikuisuuksiin mihinkään vauvakategoriaan kuulunut, on jo äitiään pidempi kaiken hyvän lisäksi. :D
~Venla~ ov
Mulle on jäänyt jostain syystä mieleen nimimerkki Kiraly ja sitten se joka pitää nykyään blogia Meillä Kotona. Esitteli aina kaunista kotiaan, silloin hyvin sinisävyistä, oisko alkanu p:llä, peeri tms.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:17"]
Mulle on jäänyt jostain syystä mieleen nimimerkki Kiraly ja sitten se joka pitää nykyään blogia Meillä Kotona. Esitteli aina kaunista kotiaan, silloin hyvin sinisävyistä, oisko alkanu p:llä, peeri tms.
[/quote]
Jos on toi sama meillä kotona -blogi mikä löytyy googlella, niin aika karmea määrä tavaraa saadaan tungettua pieniin neliöihin.
Oliko Eloveena sama kuin Sadetta?
*reps* vauva heräsi nauruun! Kiitos listasta ja trollioppaasta.
EFe
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:23"]
En mä muiden puolesta viitisen sanoa mitään, mutta mulle kuuluu hyvää! :) hauskaa kuulla susta!
Tyra
[/quote] olitsä se joka halus lääkkikseen? Joko pääsit?
Mites Perrrhosella menee? Jäikö Juliaana Turkkiin? Palasiko Reddi yhteen ex-miehensä kanssa? Vieläkö BNM on koneistajana ja vieläkö hediän liittonsa kukoistaa? Löysikö Kitiara onnen P:n kanssa? Nämä ja monet muut asiat askarruttavat ex-palstailijaa..
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:57"]Olisi kauhean kiva kuulla Ellalaan kuulumisia. Tapasimme Provinssissakin joskus yli 10 vuotta sitten. Yhteydenpito jäi ja yhteistiedotkin katosi.
Taija
[/quote]
Eiks ellaalaalla ole vähän outo etunimi? Jos on, sen perheestä oli juttu jossain ämmäinlehdessä viimevuosina. Joku rastapää(?) miehenä ja pari lasta lisää. En muista, miksi siitä oli juttu, olisko esitellyt riemunkirjavaa sisustusta.
[/quote]
Oliks ellallaa sama kuin EulaaliaEllallaa?
[/quote]
En muista onko sama. Mutta palstaili 2000 luvun ihan alkupuoliskolla. Oltaiskohan tavattu 2002 tai 2003 Provinssissa. Etunimi oli Eva muistaakseni :)
Taija
[/quote]
Ehkä mä sekoitin jotain, se lehdessä esiintyneen nimi oli alkoi D:llä. Sillä lehtieukolla oli myös kolme isompaa poikaa, jotka oli silloin pikkupoikia kun oli 2000-luvun alku.
Mulla on oikeesti ikävä vanhaa vauvaa. Kun oltiin nikillisiä ja mukamas tunnettiin toisemme. Nyt kaikki on vain massaa. Tässäkin ketjussa mainitut nikillisiä herättävät mussa vai lämpimiä tunteita ja kaihoa :). Elämä koulii ja olisi kyllä oikeesti kiva ollut tutustua heihin oikeasti. Mun kuvani oli osaltaan liian puhtoinen. Kun oikeasti mikään inhimillinen ei ole vierasta eikä elämä aina kohtele kauniisti. Se mikä joskus harmitti oli kuva siitä että olisin joku moralisti. Ei tosiaan. Se että itse ei tee ihan kaikkea ei tarkoita samaa kuin muiden tuomitseminen. Teitä on ikävä <3
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:57"]Olisi kauhean kiva kuulla Ellalaan kuulumisia. Tapasimme Provinssissakin joskus yli 10 vuotta sitten. Yhteydenpito jäi ja yhteistiedotkin katosi.
Taija
[/quote]
Eiks ellaalaalla ole vähän outo etunimi? Jos on, sen perheestä oli juttu jossain ämmäinlehdessä viimevuosina. Joku rastapää(?) miehenä ja pari lasta lisää. En muista, miksi siitä oli juttu, olisko esitellyt riemunkirjavaa sisustusta.
[/quote]
Oliks ellallaa sama kuin EulaaliaEllallaa?
[/quote]
En muista onko sama. Mutta palstaili 2000 luvun ihan alkupuoliskolla. Oltaiskohan tavattu 2002 tai 2003 Provinssissa. Etunimi oli Eva muistaakseni :)
Taija
[/quote]
Ehkä mä sekoitin jotain, se lehdessä esiintyneen nimi oli alkoi D:llä. Sillä lehtieukolla oli myös kolme isompaa poikaa, jotka oli silloin pikkupoikia kun oli 2000-luvun alku.
[/quote]
Oliko se Evelyn ja mitäs muita nikkejä käyttikään. Etunimi Destemone tms. Oli sellanen hevimuija.
Up