*** Entinen Vauva Online ja sen veteraanit???
Moi,
eksyin pitkästä pitkästä aikaa tännekin, kun piti yksi kiperä asia selvittää ;)
Samalla hetkellä nousi hirvittävä nostalgiahyöky otsalohkoon, perjantai kun on ja herkänsamea olo.
Muutamaan vanhaan vakkariin olen satunnaisesti pitänytkin yhteyttä, mutta onko kenelläkään mahdollisesti tietoa, mitä kuuluu mm. tv:lle, Allille, MM:lle, Makaroni™:lle, äikille, Taukolle, Kinskille, Martalle, Tyralle, Taijalle, Onnentytölle, Lahnikselle, Tonnikselle, kirpulle, Turvikselle, ETC:lle, 69:lle, Ikliölle, Kätkävaaralle, Esterille, BNM:lle, Wiccalle, Jarnalle, Valerielle jne. jne. kuuluu?
Jos tiedätte kuulumisia, niin ilmoitelkaa.
tai kiinnostaisiko olla yhteydessä esim. Facebookin kautta? Joku suljettu ryhmä tms. ja annetaan sanan kulkea?
Petri
Kommentit (344)
Kiitos Esteri kirjoituksestasi. Olit kyllä niitä ainoita järjen ääniä usein :) Eikä mulle ikinä tullut oloa, että olisit tuominnut meidän muiden puuhia, toppuuttelit kyllä välillä!
Esteri oli se takakireä mummonuttura palstalla. Ei ole ihme että sen mies petti.
Sitten oli se Volero tai Volvere mikä lie joka oli rekkakuski :)
Se oli Volverine, eikö ollutkin?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 02:31"]
Missä maassa K::: nykyään vaikuttaa?
[/quote]
Seitsemättä vuotta Englannissa :)
*hiihtää alasti palstan poikki*
K:::
Enää ei löydy sitä Tiimarin vihkoakaan missä oli palstalaisten ruokaohjeita jne..
BNM? Karppausohjeitasi kaipaillaan täällä :)
Hola! Evelyn mut ohjeisti kurkkimaan kans teijän kuulumisia tänne. Ai että oli hauskaa lukea tätä ketjua :) Harmi, että Tiimarin Vihko poistui netistä, se oli mun "vauva".
Terkkui kaikille!
T: AES / Kitikara / Kitiara / Trollhair ;) ov
Mitä kuuluu?
-toni
-Bnm
-tv
-tuike
jne???
BNM kiinostaisi minuakin. Onko tullut lapsosia lisää?
tv on onnellisessa parisuhteessa.
plogi löytyy