Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän entinen niin ruma...

Vierailija
01.08.2014 |

...etten ole ikinä nähnyt yvtä rumaa. Lyhyt tukka, paksusankaiset kakkulat ja isot mulkosilmät sekä tasapaksu ruma vartalo. Mies naureskelee miten on koskaan sellaiseen hairahtunut. Onko sinun miehelläsi järkyttävän ruma ex-kumppani?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boring.

Vierailija
42/52 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:20"]...etten ole ikinä nähnyt yvtä rumaa. Lyhyt tukka, paksusankaiset kakkulat ja isot mulkosilmät sekä tasapaksu ruma vartalo. Mies naureskelee miten on koskaan sellaiseen hairahtunut. Onko sinun miehelläsi järkyttävän ruma ex-kumppani?

[/quote]

Miehesi on todella arvostelukyvytön moukka. Jätä heti se idiootti, ansaitset paremman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä nyksänä tuollaisia edes mietit? Epävarma itsestäs ja suhteesta ja exän arvostelulla sitä sitten kompensoit? Ja ei oo muuten hyvä merkki jos mies vain haukkuu exäänsä. Kertoo enemmän miehestä kuin siitä entisestä puolisosta.

Vierailija
44/52 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rumuus" on muutakin kuin perityt fysiologiset ominaisuudet, joita nyt ei kannata erityisemmin lähteä arvottamaan.

Rumuus korreloi JOSKUS myös luonteen rumuuden tai muunlaisenvastenmielisyyden kanssa. Kyllä epävakaan ihmisen tunnistaa hänen habituksestaan. Rikollisillakin toistuu tutkitusti tietynlainen kallonmuoto yms.

Ei kannata aliarvioida oman intuition merkitystä.

Vierailija
45/52 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:40"]Yleensä miehet harrastavat keskenään samantasoisia naisia koko elämänsä. Ei siis ole varaa haukkua miehen exän ulkonäköä.

Hah hah, miehen ex ja minä ollaan kuin yö ja päivä. Väitän olevani hyvännäköinen, mua tullaan iskemään jopa ruokakaupassa. Miehen ex taas, no kerroin yllä siitä rekkiksestä...hyi että! Akka oli lähes 10 vuotta sinkkuna ja se ei johtunut luonteesta...

Nro.16

Pakko vielä lisätä että mies on kyllä ihmetellyt että miten ikinä mut sai mutta eipä se rakkaus kuorta katso vaikka mun mielestä mun mies on hyvännäköinen.

Nro.16

Eipä se rakkaus kuorta katso? Miksi sitten ihmettelet sen eksän ulkonäköä??

Vierailija
46/52 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä epävakaan ihmisen tunnistaa hänen habituksestaan. Rikollisillakin toistuu tutkitusti tietynlainen kallonmuoto yms.

Se piti sanoa vielä siis, että fyysinen piirre voi määrittää tai viitoittaa persoonan luonnetta. Aivojen koko ei kai kerro kokototuutta älykkyydestä, mutta ei kai ole täysin urbaanilegendaa että korkeaotsaiset eli isopäiset ihmiset ovat keskimääräistä tallaaja älykkäämpiä. Mielikuvat ovat syvässä, ehkä siksi että niille on totuuspohjaakin, jota emme vaan arjessa tiedosta.

Vierailija
47/52 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemasi vääristää näkösi. Miehesi entiselle saattaa käydä sinut nähdessään samoin, etenkin jos miehesi on hänet jättänyt. Ja jos hän on se jättäjä, niin saattaapa hän silloinkin mielessään hymähtää, että "siinä on vakka kantensa löytänyt".

Vierailija
48/52 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ex on ihan hirveä, näyttää ihan täysin ns.rekkalesbolta (ei vain mun mielipide). Kun sain tietää asiasta (naisen ulkonäkö) niin mua fyysisesti oksetti että mun mies on siihen koskenut. En tiedä miksi ja ikinä ennen en ole näin kokenut enkä kenestäkään muusta mutta se ihminen on otus.

Ja mieti, seuraavan kerran sekstaillessanne kyytiä, mitä otus miehellesi tarjosi. He ovat estottomia, vaateliaita ja antautuvat todella villiin seksiin. Vai keksitkö jonkun muun syyn kuin seksi, jonka takia mies oli otuksen pauloissa? Ei kai miehesi sentään mikään sokea imbessiili ole, joten se oli se seksi.

Vierailija
49/52 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ex on ihan hirveä, näyttää ihan täysin ns.rekkalesbolta (ei vain mun mielipide). Kun sain tietää asiasta (naisen ulkonäkö) niin mua fyysisesti oksetti että mun mies on siihen koskenut. En tiedä miksi ja ikinä ennen en ole näin kokenut enkä kenestäkään muusta mutta se ihminen on otus.

Tuliko myös hieman sellainen olo, että voiko suhteenne edes jatkua? Kun mies on niin huonotasoisen naisen kanssa ollut, niin kertoohan se miehestäkin paljon...

Vierailija
50/52 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...etten ole ikinä nähnyt yvtä rumaa. Lyhyt tukka, paksusankaiset kakkulat ja isot mulkosilmät sekä tasapaksu ruma vartalo. Mies naureskelee miten on koskaan sellaiseen hairahtunut. Onko sinun miehelläsi järkyttävän ruma ex-kumppani?

Ja miten hän nauraakaan sinulle kun suhteenne on ohi. Tsemppiä!

Vierailija
51/52 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien naiset ovat näyttäneet ennen ja jälkeen minua aika samoilta. Tietty makumieltymys ihmisillä.

Vierailija
52/52 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava ei ole kaunis, mutta ihmisenä todella kypsä ja luonne todella viehättävä. Voin vain ihailla hänen luonnettaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän