Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän entinen niin ruma...

Vierailija
01.08.2014 |

...etten ole ikinä nähnyt yvtä rumaa. Lyhyt tukka, paksusankaiset kakkulat ja isot mulkosilmät sekä tasapaksu ruma vartalo. Mies naureskelee miten on koskaan sellaiseen hairahtunut. Onko sinun miehelläsi järkyttävän ruma ex-kumppani?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä, jonka kanssa oli ollut melko kauan, omasi kyömynenän. Mies sanoi joskus, ettei halua haukannenää naiselleen. Mietin silloin, miten tärkeä tuo naisen ulkonäkö seikka on hänelle ollut?!

Vierailija
22/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:40"]Yleensä miehet harrastavat keskenään samantasoisia naisia koko elämänsä. Ei siis ole varaa haukkua miehen exän ulkonäköä.

[/quote]

Hah hah, miehen ex ja minä ollaan kuin yö ja päivä. Väitän olevani hyvännäköinen, mua tullaan iskemään jopa ruokakaupassa. Miehen ex taas, no kerroin yllä siitä rekkiksestä...hyi että! Akka oli lähes 10 vuotta sinkkuna ja se ei johtunut luonteesta...

Nro.16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:40"]Yleensä miehet harrastavat keskenään samantasoisia naisia koko elämänsä. Ei siis ole varaa haukkua miehen exän ulkonäköä.

[/quote]

Hah hah, miehen ex ja minä ollaan kuin yö ja päivä. Väitän olevani hyvännäköinen, mua tullaan iskemään jopa ruokakaupassa. Miehen ex taas, no kerroin yllä siitä rekkiksestä...hyi että! Akka oli lähes 10 vuotta sinkkuna ja se ei johtunut luonteesta...

Nro.16

[/quote]

Pakko vielä lisätä että mies on kyllä ihmetellyt että miten ikinä mut sai mutta eipä se rakkaus kuorta katso vaikka mun mielestä mun mies on hyvännäköinen.

Nro.16

Vierailija
24/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:20"]...etten ole ikinä nähnyt yvtä rumaa. Lyhyt tukka, paksusankaiset kakkulat ja isot mulkosilmät sekä tasapaksu ruma vartalo. Mies naureskelee miten on koskaan sellaiseen hairahtunut. Onko sinun miehelläsi järkyttävän ruma ex-kumppani?

[/quote]

Miesystäväsi taitaa oikein harrastaa tavalla tai toisella rumia naisia.

[/quote]

On tyytyväinen kun on nyt saanut kauniin ja ihanan.

Ap

[/quote]

Mutta ei hirmuisen fiksua

Vierailija
25/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mieheni ex on ihan ok näköinen, siis vähintään ja sehän olen minä. Mutta se nykyinen on rekkalesbo: tasapaksu, väritön, siilitukkainen, tatuoitu ja lävistelty. Kaunis vois sellainenkin olla, mutta tämä ei valitettavasti ole. Mies sanoikin joskus, että on jotenkin huvittunut siitä, jos nainen on oikein ruma. Oli ollut joskus ennenkin vähän aikaa erityisruman naisen kanssa.

Kokee myös varmasti itse kelpaavansa paremmin, kun nainen ei ehkä muita saisi.

Vierailija
26/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:40"]Yleensä miehet harrastavat keskenään samantasoisia naisia koko elämänsä. Ei siis ole varaa haukkua miehen exän ulkonäköä.

[/quote]

Nro.16

[/quote]

Näytät ilmeisesti maksulliselta?

Vierailija
27/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:40"]Yleensä miehet harrastavat keskenään samantasoisia naisia koko elämänsä. Ei siis ole varaa haukkua miehen exän ulkonäköä.

[/quote]

Nro.16

[/quote]

[/quote]

Jep, varmasti kun käyn lasten kanssa ostoksilla. Vaunuja tai kärryjä työntävä nainen on kyllä huoran näköinen(sä olet idiootti, hei!). Käyn kyllä yksinkin mutta en koe näyttäväni silloinkaan maksulliselta, en käytä juurikaan meikkiä. Taidat olla se mieheni ex-rekkis? Mahtaa v***ttaa?

Nro.16

Vierailija
28/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:40"]Yleensä miehet harrastavat keskenään samantasoisia naisia koko elämänsä. Ei siis ole varaa haukkua miehen exän ulkonäköä.

[/quote]

Nro.16

[/quote]

[/quote]

Näytät ilmeisesti rekkamieslesbolta?

Vierailija
29/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole yhtään exää. 

Vierailija
30/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat ja rumat kommentoi. Olitteko tekin miehillenne vain rumia panoja?

Vierailija
31/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:44"]Mun ex avovaimo oli jossain kohtaa yli 30 kiloa ylipainoinen ja en oikeasti nähnyt sitä niin kun rakastin niin paljon. Kun erottiin ni järkytyin yksi päivä kun katsoin kuvia niiltä ajoilta. Rakkaus on mielestäni sokea.

Nuorimies24

[/quote]

Itsellänikin oli naimisiin mennessämme reilusti ylipainoa, jonka sitten laihdutin pois. Kun ollaan jälkikäteen katsottu niitä kuvia, niin kyllä molemmat - mies ja minä - ollaan kauhisteltu. Tiedossa oli kyllä ylipaino jne mutta kumpikaan ei sillä tavalla nähnyt sitä ennen kun katsottiin niitä kuvia. Mieskin oli aivan ihmeissään miten ei ollut tajunnut kuinka paljon olin oikeasti lihonnut. Rakkaus todella taitaa olla sokea ;)

Nuori nainen 24v

Vierailija
32/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:20"]...etten ole ikinä nähnyt yvtä rumaa. Lyhyt tukka, paksusankaiset kakkulat ja isot mulkosilmät sekä tasapaksu ruma vartalo. Mies naureskelee miten on koskaan sellaiseen hairahtunut. Onko sinun miehelläsi järkyttävän ruma ex-kumppani?

[/quote]

On tainnut sama hairahdus toistua?

Vierailija
33/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen saattoi olla ruma, mutta nykyinen on tyhmä ja epäkohtelias. Miesparalla on huono maku.

Vierailija
34/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli.

Vierailija
35/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole rumia exiä näkyny, kauneus on katsos katsojan silmässä. 

Etkö vielä ole oppinu, että niin monta kun on ihmistä maailmassa, on myös mielipiteitä, makuja jne...

Vierailija
36/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taisi vain RAKASTAA häntä niin paljon, että ulkonäkö oli sivuseikka!

Vierailija
37/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen alaikäisiä täällä oikein parveilee? Pelottavaa jos nämä oikeasti ovat jo äitejä.

Vierailija
38/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:30"]On ehkä oikeasti rumin nainen jonka koskaan oon nähnyt. En oo miehelle siitä sanonut, mutta mies itse ei kuulemma ole koskaan ollut ruman naisen kanssa. Naisen hymykin on kauhea irve. Ilmeisesti miehellä on taito nähdä sellaisessakin jotain kaunista.

[/quote]

No rakkaus on muutakin kuin ulkonäön tuijottamista.

Vierailija
39/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat ne arvostelevat toisia...

Vierailija
40/52 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa puhetta ja lapsellista. Mitä ne exän ja ulkonäkö teihin liittyy? Ikävää muutenkin . Enkä usko, että olette niin merkittävän kauniita kumpikaan. Toisten ulkonäön arvostelu tekee ihmisestä itsestään jokseenkin ruman. Siitä arvostelijasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi