Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän entinen niin ruma...

Vierailija
01.08.2014 |

...etten ole ikinä nähnyt yvtä rumaa. Lyhyt tukka, paksusankaiset kakkulat ja isot mulkosilmät sekä tasapaksu ruma vartalo. Mies naureskelee miten on koskaan sellaiseen hairahtunut. Onko sinun miehelläsi järkyttävän ruma ex-kumppani?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta mieheni mielestä ei ollut ruma.

Vierailija
2/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mieheni eksät ovat itseasiassa tavallista kauniimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mieheni eksät ovat itseasiassa tavallista kauniimpia.

Vierailija
4/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni exät olivat nättejä ja hoikkia. Jännää että se rakastui minuun tosi lihavaan ja rumaan naiseen.

Vierailija
5/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miettisin tosi tarkkaan jatkoa jos mun mies puhuisi exien ulkonäöstä mulle mitään. Te taidatte molemmat olla aika nuoria jostain lahdesta ja illat menee pillurallin parissa?

Vierailija
6/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, samaa itsekin pohtinut, että miten minut valitsi, mutta eksien luonteet eivät olleet kovin hyviä, oli väkivaltaa ja mustasukkaisuutta jne. 3

Vierailija
7/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumalla muijalla ei tee mitään.

Vierailija
8/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:24"]Mä miettisin tosi tarkkaan jatkoa jos mun mies puhuisi exien ulkonäöstä mulle mitään. Te taidatte molemmat olla aika nuoria jostain lahdesta ja illat menee pillurallin parissa?

[/quote]

Orimattilassa parempi kylärinki ;)

-ohis

Vierailija
9/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:24"]

Mä miettisin tosi tarkkaan jatkoa jos mun mies puhuisi exien ulkonäöstä mulle mitään. Te taidatte molemmat olla aika nuoria jostain lahdesta ja illat menee pillurallin parissa?

[/quote]Tätä mietin minäkin. Eli kertoo kyllä miehestä todella paljon jos tämä vastaavanlaista juttelee yleensäkään. Joten eiköhän ollut exälle enemmän kuin lottovoitto, että pääsi moukasta eroon. Onneksi mies löysi sitten sinut ap, sisäisesti yhtä ruman ihmisen. Sisäistä rumuutta ei rahalla kaunisteta.

Vierailija
10/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä oikeasti rumin nainen jonka koskaan oon nähnyt. En oo miehelle siitä sanonut, mutta mies itse ei kuulemma ole koskaan ollut ruman naisen kanssa. Naisen hymykin on kauhea irve. Ilmeisesti miehellä on taito nähdä sellaisessakin jotain kaunista.

Vierailija
11/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:24"]

[/quote]Tätä mietin minäkin. Eli kertoo kyllä miehestä todella paljon jos tämä vastaavanlaista juttelee yleensäkään. Joten eiköhän ollut exälle enemmän kuin lottovoitto, että pääsi moukasta eroon. Onneksi mies löysi sitten sinut ap, sisäisesti yhtä ruman ihmisen. Sisäistä rumuutta ei rahalla kaunisteta.

[/quote]

Ja ruma hermostui heti. Kyllä osa vaan on rumempia kuin toiset, ja sisäinen kauneus ei kaunista heitä yhtään sen enempää.

Vierailija
12/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alapeukku jos on ollut ruma ex ja yläpeukku jos on ollut kaunis :)

Vierailija
13/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:20"]...etten ole ikinä nähnyt yvtä rumaa. Lyhyt tukka, paksusankaiset kakkulat ja isot mulkosilmät sekä tasapaksu ruma vartalo. Mies naureskelee miten on koskaan sellaiseen hairahtunut. Onko sinun miehelläsi järkyttävän ruma ex-kumppani?

[/quote]

Miesystäväsi taitaa oikein harrastaa tavalla tai toisella rumia naisia.

Vierailija
14/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:24"]

[/quote]

Mäkin sain jotenkin lahtimaiset vibat tästä aloituksesta. ;)

Vierailija
15/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on ihan hirveä, näyttää ihan täysin ns.rekkalesbolta (ei vain mun mielipide). Kun sain tietää asiasta (naisen ulkonäkö) niin mua fyysisesti oksetti että mun mies on siihen koskenut. En tiedä miksi ja ikinä ennen en ole näin kokenut enkä kenestäkään muusta mutta se ihminen on otus.

Vierailija
16/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:20"]...etten ole ikinä nähnyt yvtä rumaa. Lyhyt tukka, paksusankaiset kakkulat ja isot mulkosilmät sekä tasapaksu ruma vartalo. Mies naureskelee miten on koskaan sellaiseen hairahtunut. Onko sinun miehelläsi järkyttävän ruma ex-kumppani?

[/quote]

Miesystäväsi taitaa oikein harrastaa tavalla tai toisella rumia naisia.

[/quote]

On tyytyväinen kun on nyt saanut kauniin ja ihanan.

Ap

Vierailija
17/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet harrastavat keskenään samantasoisia naisia koko elämänsä. Ei siis ole varaa haukkua miehen exän ulkonäköä.

Vierailija
18/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni eksä on todella kaunis :)

Vierailija
19/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex avovaimo oli jossain kohtaa yli 30 kiloa ylipainoinen ja en oikeasti nähnyt sitä niin kun rakastin niin paljon. Kun erottiin ni järkytyin yksi päivä kun katsoin kuvia niiltä ajoilta. Rakkaus on mielestäni sokea.

Nuorimies24

Vierailija
20/52 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:40"]Yleensä miehet harrastavat keskenään samantasoisia naisia koko elämänsä. Ei siis ole varaa haukkua miehen exän ulkonäköä.

[/quote]

Ruma on ruma. Jos nykyinen on kaunis ja exä ruma, niin ei siinä sen kummempia, kuin että se exä tosiaankin on vain ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi