Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Misten lahjat, oletko koskaan ostanut miehille mitään?

Vierailija
01.08.2014 |

Tämä kysymys on sekä naisille että miehille, naisille kysymys kuuluu, että oletko koskaan ostanut miehelle lahjaa ja miehille, että oletko saanut naisilta lahjoja?

Kysymyksen tekijä on mies ja itse en ole koskaan saanut yhden yhtä lahjaa naisilta, itse olen taipuvainen ostelemaan silloin tällöin läheiselle naiselleni lahjoja, kukkia, viemään ulos syömään jne. Olenko jotenkin poikkeava kun olen viime vuosien kuluessa havahtunut siihen, että minä en ole koskaan saanut mitään. Vertaan itseäni tuntemiini miehiin, käsitykseni mukaan heistä jokainen saa ainakin jonkinlaisen huomionosoituksen syntymäpäivinään ja jouluisin, pidän sitä aika normaalina, että ihminen huomioisi läheisensä jollakin tavalla niin kuin valtaosa tekee.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa oli, kun miehelle ei oikein kelvannut, ja sitten moititaan tuhlaavaisuudesta.  Joten (piip).

Vierailija
62/70 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:10"]

Ankea suhde teillä.

[/quote]

Päinvastoin. Meillä on oikein hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytin 50 vähän aikaa sitten, vaimo ei ostanut mulle mitään, lupasi ostaa "joskus". Mulla meni hänen lahjoihin yli 500€:a, että silleen.

Vierailija
64/70 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää Hilfigeristä niin ostin just syntymäpäiväksi : H. Laukun, matkakassin, uimashortsit ja Ville Haapasalon kirjan

Vierailija
65/70 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä on se "autokama" jota joku suositteli? En keksi. Jos kyse on vaikka puhdistusspraysta, niin sehän on yhtä hauskaa kuin jos ostaisi pullon Fairya. 

66/70 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiin nuo pihit. Inhoan pihejä ja niitä riittää. 

Vierailija
67/70 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeisimmät on isänpäivä: pizzauuni, syntymäpäivä: oura, joulu: kirjoja, alusvaatteita ja valurautainen lettupannu. 30v on yksissä oltu, aina on merkkipäivät ja joulu huomioitu.

Vierailija
68/70 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka viikko tulee ostettua toiselle jotain pientä hemmottelua. Toissa viikolla se oli lakritsaa ja pääsiäispöytään ostin miehen lempisimaa. Kukkiakin olen hänelle pariin kertaan tuonut :D

Vuosien saatossa olen hänelle ostanut kaikenlaista kirjoista merinoneuleisiin ja suoratoistopalveluiden tilauksiin. Itse kudotuilla villasukilla lahjon myös säännöllisesti.

Vierailija
69/70 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen. Eilen viimeksi ostin hänelle netin kautta erään hänen harrastukseensa liittyvän aineettoman lahjan. Ihan muuten vain, vaikka ei ollut mikään merkkipäivä. Jouluna annoin mm. kalliin aktiivisuusrannekkeen ja älykaiuttimen sen lisäksi, että olin hankkinut hänelle joulukalenteriin joka päivälle jotain pientä (alle 20 e:n arvoista, esim. risukeitin, makkaratikkuja, kompassi ym). Näiden seitsemän yhteisen vuoden aikana olen tarjonnut kaksi ulkomaanmatkaa, kaksi muuta peruuntui koronan takia.

Vierailija
70/70 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ostan miehelleni lahjoja. Ja myös isälleni ostan yleensä ainakin jouluksi jotain kivaa. Mikä ihmettä? 

Joskus kyllä sovitaan, että kukaan ei osta kellekään mitään. :D