Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen käyttäytyminen kumppaniltasi vie halut viettää hänen kanssaan aikaa?

Vierailija
23.07.2021 |

Kuinka usein tällaista käyttäytymistä ilmenee? Oletteko koettaneett muuttaa asiaa? Onko suhde vaarassa?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin vonkaaminen.

Vierailija
22/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erakkoluonne, ja ajan viettäminen pitkiä aikoja toisen seurassa on minulle kuormittavaa. Seksuaalinen kanssakäyminen on eräs niistä asioista, jotka auttavat jaksamaan toisen jatkuvaa seuraa. Joten jos emme harrasta seksiä koko viikkona, kiinnostukseni viettää aikaa yhdessä laskee huomattavasti ja alan kaivata yksinäisyyteen.

Huojentavaa kuulla, etten ole ainoa.

Täällä kolmas! Olen nainen, te?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erakkoluonne, ja ajan viettäminen pitkiä aikoja toisen seurassa on minulle kuormittavaa. Seksuaalinen kanssakäyminen on eräs niistä asioista, jotka auttavat jaksamaan toisen jatkuvaa seuraa. Joten jos emme harrasta seksiä koko viikkona, kiinnostukseni viettää aikaa yhdessä laskee huomattavasti ja alan kaivata yksinäisyyteen.

Olen tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja ja mies.

Vierailija
24/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän suuntaista kysyi minulta henkilö, joka oli minusta kiinnostunut.

Ei tajunnut, että pääsyy oli hänessä itsessään. Siksi en alkuunkaan ajattele mitään suhdetta hänen kanssaan. Ei ole yhtään ”tyyppiäni”.

Lisäksi reilu ikäero, joka korostuu tuplaksi koska hän näyttää ikäistään vanhemmalta ja minä nuoremmalta.

Vierailija
25/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen näiden kaikkien kommenttien kirjoittaja ja sama mies.

Vierailija
26/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole minkään kommentin kirjottaja ja eri mies

Vierailija
27/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen näiden kaikkien kommenttien kirjoittaja ja sama mies.

Aika trippaavaa.

Vierailija
28/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin vonkaaminen.

Palsta-aseksuaali löysi paikalle.

Vierailija
29/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piittaamattomuus rajoistani. Jos sanon, että puhelintani ei nuuskita, vessan ovi pysyy kiinni kun olen asioimassa ja kutittaminen on kiellettyä, sitten asia on kanssa niin. Piittaamattomuus rajoista tällaisissa ysinkertaisissa asioissa saa miettimään, mitä muuta toinen voisi tehdä tahtoni vastaisesti.

Vaimoni on kuin miehesi. Tutkii ns salaa luuriani ja kyttää joka liikkeen. En ole ikinä tehnyt mitään sellaista, että ansaitsen tällaista epäluottamusta ja kaiken kruunaa se, että hän alkaa uskomaan niihin omiin juttuihin minusta. Nykyään elämäni on sitä, että sinä jäät vielä kiinni kaikesta. Kaikki jää kiinni. Kiinni mistä? Olen jo hommannut eropaperit missä tosin vielä ei ole nimmariani. Ei se kaukana ole enää.

Vierailija
30/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halipulasta valittaminen. Ymmärrän sen lapsen suusta, mutta aikuisen suusta se on turn-off.

Vierailija
31/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halipulasta valittaminen. Ymmärrän sen lapsen suusta, mutta aikuisen suusta se on turn-off.

Kumppanisi kertoo, että hänellä on tyydyttämättömiä parisuhdetarpeita, joihin pystyisit helposti vastaamaan, mutta sinä pilkkaat häntä lapselliseksi. Just.

Vierailija
32/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piittaamattomuus rajoistani. Jos sanon, että puhelintani ei nuuskita, vessan ovi pysyy kiinni kun olen asioimassa ja kutittaminen on kiellettyä, sitten asia on kanssa niin. Piittaamattomuus rajoista tällaisissa ysinkertaisissa asioissa saa miettimään, mitä muuta toinen voisi tehdä tahtoni vastaisesti.

Vaimoni on kuin miehesi. Tutkii ns salaa luuriani ja kyttää joka liikkeen. En ole ikinä tehnyt mitään sellaista, että ansaitsen tällaista epäluottamusta ja kaiken kruunaa se, että hän alkaa uskomaan niihin omiin juttuihin minusta. Nykyään elämäni on sitä, että sinä jäät vielä kiinni kaikesta. Kaikki jää kiinni. Kiinni mistä? Olen jo hommannut eropaperit missä tosin vielä ei ole nimmariani. Ei se kaukana ole enää.

Kannattaa laittaa hakemus vireille. Se harkinta-aika on siinä ihan syystä. Ja se tulee tuntumaan todella pitkältä, kun päätös on jo tehty.

Vierailija
33/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanisi kertoo, että hänellä on tyydyttämättömiä parisuhdetarpeita, joihin pystyisit helposti vastaamaan, mutta sinä pilkkaat häntä lapselliseksi. Just.

Kumppanikin voi helposti käyttää jotain muuta ilmaisua

Vierailija
34/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin vonkaaminen.

Mitä virkaa on naisella, jota ei seksi kiinnosta? Siis parisuhdemielessä. Vilpitön kysymys.

Vierailija
35/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siedä sitä, että elokuvien ja tv-sarjojen päälle puhutaan. Minulle se kommentointi ja etenkin huonoissa elokuvissa niiden riffaaminen on puolet koko huvista. Niinpä emme katso oikein mitään yhdessä.

Vierailija
36/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärän ihmisen kanssa. Jos tarvitset seksistä jotain ylimääräista "boostia" kestää sitä suhdetta nimittäin. On ihan ok haluta paljon aikaa yksin, mutta yhdessäolonkin pitäisi olla vaivatonta ilman mitään ylimääräistä tsemppiä.

Vierailija
37/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin vonkaaminen.

Mitä virkaa on naisella, jota ei seksi kiinnosta? Siis parisuhdemielessä. Vilpitön kysymys.

Kyse onkin siitä että jotkut osaa tehdä aloitteen sillai että partnerin mielenkiinto herää. Vonkaaminen on ainoastaan raivostuttavaa ja ihan totaalisen ääliötä.

Vierailija
38/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanikin voi helposti käyttää jotain muuta ilmaisua

Totta. Kaikenlainen vauvakieli on todella turnoffi.

Vierailija
39/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärän ihmisen kanssa. Jos tarvitset seksistä jotain ylimääräista "boostia" kestää sitä suhdetta nimittäin. On ihan ok haluta paljon aikaa yksin, mutta yhdessäolonkin pitäisi olla vaivatonta ilman mitään ylimääräistä tsemppiä.

Ei minulle ole yhdessäolo vaivatonta yhdenkään toisen ihmisen kanssa. Tämä ei ole mikään vain parisuhteita koskeva juttu vaan asia, joka on ollut osa minua ihan lapsesta saakka. Aloitin kommenttini toteamalla, että olen erakkoluonne, koska se kuvaa parhaiten tarpeitani. Ymmärrän kyllä, että useimmat ihmiset viihtyvät seurassa paljon minua paremmin.

Vierailija
40/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lyhyt suhde kontrollifriikin kanssa, joka vaati voitelemaan rasvaa jalkoihinsa ja pysymään samassa huoneessa hänen kanssaan. En saanut mennä mihinkään ilman, että hän vaati takaisin samaan huoneeseen. Onneksi pääsin eroon, vaikka silloinkin mies roikkui kimpussani pitkän ajan. Kyllä siinä into ja kiinnostus hyytyi.

Niin ja olen mies, kyseessä homosuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan