Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen käyttäytyminen kumppaniltasi vie halut viettää hänen kanssaan aikaa?

Vierailija
23.07.2021 |

Kuinka usein tällaista käyttäytymistä ilmenee? Oletteko koettaneett muuttaa asiaa? Onko suhde vaarassa?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piittaamattomuus rajoistani. Jos sanon, että puhelintani ei nuuskita, vessan ovi pysyy kiinni kun olen asioimassa ja kutittaminen on kiellettyä, sitten asia on kanssa niin. Piittaamattomuus rajoista tällaisissa ysinkertaisissa asioissa saa miettimään, mitä muuta toinen voisi tehdä tahtoni vastaisesti.

Vierailija
2/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piittaamattomuus rajoistani. Jos sanon, että puhelintani ei nuuskita, vessan ovi pysyy kiinni kun olen asioimassa ja kutittaminen on kiellettyä, sitten asia on kanssa niin. Piittaamattomuus rajoista tällaisissa ysinkertaisissa asioissa saa miettimään, mitä muuta toinen voisi tehdä tahtoni vastaisesti.

Ja siis olen kyllä miettinyt eroa tämän vuoksi. Mies on nyt armeijassa, joten on aikaa miettiä. Hyviäkin puolia suhteessa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- puhelimen näplääminen.

Olen kertonut että en koe hänen olevan läsnä jos on ollut tarkoitus viettää laatuaikaa yhdessä, sitten kumppani ihmettelee miksi erotiikan määrä on vähentynyt! Tientenkin vähenee jos ei ole mitään yhteyttä ja kontaktia, niin ei synny erotiikkaakaan. Suhde on vaarassa, sillä on uusi kumppani olisi halukas viettämään aikaa yhdessä.

Vierailija
4/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiintynyt minuun ja liian rakastunut minuun. Jotenkin tykkään ”jahtaamisesta”.

Vierailija
5/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- puhelimen näplääminen.

Olen kertonut että en koe hänen olevan läsnä jos on ollut tarkoitus viettää laatuaikaa yhdessä, sitten kumppani ihmettelee miksi erotiikan määrä on vähentynyt! Tientenkin vähenee jos ei ole mitään yhteyttä ja kontaktia, niin ei synny erotiikkaakaan. Suhde on vaarassa, sillä on uusi kumppani olisi halukas viettämään aikaa yhdessä.

Suhde on varmaan vaarassa myös sen takia jos toinen puoliso hankkii uuden kumppanin

Vierailija
6/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle puhuminen. Ne hetket, kun hän ajattelee oman asiansa olevan tärkeämpi kuin minun asiani.

(Ja vaikka olisikin, saa tämä minut perääntymään.)

Vierailija
7/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erakkoluonne, ja ajan viettäminen pitkiä aikoja toisen seurassa on minulle kuormittavaa. Seksuaalinen kanssakäyminen on eräs niistä asioista, jotka auttavat jaksamaan toisen jatkuvaa seuraa. Joten jos emme harrasta seksiä koko viikkona, kiinnostukseni viettää aikaa yhdessä laskee huomattavasti ja alan kaivata yksinäisyyteen.

Vierailija
8/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen.

Vierailija
9/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttäminen, varsinkin aikaisessa vaiheessa suhdetta. Mies vaikuttaa aivan pikkupojalta.

Vierailija
10/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen. Olen tehnyt selväksi, etten siedä minulle huutamista, ja kolmannesta kerrasta suhde päättyy.

Vierailija
11/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihominen.

No meepä dieetille.

Vierailija
12/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaminen. Olen tehnyt selväksi, etten siedä minulle huutamista, ja kolmannesta kerrasta suhde päättyy.

Pitäisi olla toisesta kerrasta.

Vierailija
13/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihominen.

No meepä dieetille.

Tästä olen koettanut sanoa, mutta hänen kehonsa ei kuulemma ole minun asiani kontrolloida.

Vierailija
14/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla toisesta kerrasta.

Ensimmäisen kerran jälkeen sanoin, että älä tee tuota enää. Toisen kerran jälkeen annan viimeisen varoituksen. Ja kolmannen kerran jälkeen homma on siinä.

Vierailija
15/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lyhyt suhde kontrollifriikin kanssa, joka vaati voitelemaan rasvaa jalkoihinsa ja pysymään samassa huoneessa hänen kanssaan. En saanut mennä mihinkään ilman, että hän vaati takaisin samaan huoneeseen. Onneksi pääsin eroon, vaikka silloinkin mies roikkui kimpussani pitkän ajan. Kyllä siinä into ja kiinnostus hyytyi.

Vierailija
16/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnailu sängyssä, sairaalloinen murehtiminen ja katastrofiajattelu, matala libido, ulkonäkökriiseily, pahan puhuminen muista selän takana, nalkuttaminen.

Joo, on eksä.

Vierailija
17/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lyhyt suhde kontrollifriikin kanssa, joka vaati voitelemaan rasvaa jalkoihinsa ja pysymään samassa huoneessa hänen kanssaan. En saanut mennä mihinkään ilman, että hän vaati takaisin samaan huoneeseen. Onneksi pääsin eroon, vaikka silloinkin mies roikkui kimpussani pitkän ajan. Kyllä siinä into ja kiinnostus hyytyi.

Rasvaaminen ja yhdessä huoneessa pitäminen? Oletko varma, ettet seurustellut Uhrilampaat-sarjamurhaaja Buffalo Billin kanssa?

Vierailija
18/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksessa vellominen. On varmaan jokin evoluutiobiologinen syy, miksi tämä on täydellinen turn-off.

Vierailija
19/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erakkoluonne, ja ajan viettäminen pitkiä aikoja toisen seurassa on minulle kuormittavaa. Seksuaalinen kanssakäyminen on eräs niistä asioista, jotka auttavat jaksamaan toisen jatkuvaa seuraa. Joten jos emme harrasta seksiä koko viikkona, kiinnostukseni viettää aikaa yhdessä laskee huomattavasti ja alan kaivata yksinäisyyteen.

Huojentavaa kuulla, etten ole ainoa.

Vierailija
20/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva tissuttelu, hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi