Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiiret mökillä

Vierailija
23.07.2021 |

Vinkkejä, miten hiiristä pääsee eroon? Vanha mökki, jossa kaikkia rakoja mahdotonta tilkitä. Ne mitkä olen löytänyt, olen tilkinnyt teräsverkolla/teräsvillalla. Aina ne jostain pääsee sisälle.

Viritin 4 kpl loukkuja joissa suklaasyötit mutta niihin ne ei mene. Mitä ne kesällä edes hakee sisältä? Ravintoa niille ei ole tarjolla (ruokakaappeihin eivät pääse), siistiä on.

Myrkyt viimeinen vaihtoehto koska ne kulkeutuu mahdollisesti hiirien kautta muihin luonnon eläimiin. Alkaa pikkuhiljaa kiristää hermoja kun hiiret pyörii jaloissa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin auta muu kuin myrkky, ei voi mitään.

Vierailija
2/11 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukut ja juustoa. Myrkyissä just tuo ongelma että muitakin eläimiä kuolee sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile syötiksi hiirenloukkuun maapähkinävoita, sitä käytetään myös näissä syöteissä:

https://www.k-rauta.fi/tuote/hiirenloukun-syotit-supercat-6kpl/76401049…

Mihin laitoit loukut? Voivat olla väärässä paikassa, kokeile muita paikkoja.

Vierailija
4/11 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkyä vaan.

Vierailija
5/11 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammu haulikolla!

Vierailija
6/11 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile kirjoitti:

Kokeile syötiksi hiirenloukkuun maapähkinävoita, sitä käytetään myös näissä syöteissä:

https://www.k-rauta.fi/tuote/hiirenloukun-syotit-supercat-6kpl/76401049…

Mihin laitoit loukut? Voivat olla väärässä paikassa, kokeile muita paikkoja.

Loukut on havaituilla kulkureiteillä seinänvierustoissa. Täytyypä kokeilla tuota maapähkinävoita. Kiitos vinkistä!

Vierailija
7/11 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustettu pyykkipulveri karkottaa kanssaihmisen, joten miksi se ei toimisi hiiriinkin.

Vierailija
8/11 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kehiin

Vierailija
9/11 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa kehiin

Kyllä, leasing-kissa kesäksi olisi loistava. En vaan nykyisessä elämäntilanteessa pysty ottamaan omaa. Kesäkissaa en tietenkään ota.

Vierailija
10/11 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mökiltäni hiiret lähtivät pistorasiaan tökättävällä karkottimella. Tai niitä on kaksi, laajennusosassa omansa. Pari hiirtä loukutin ensin ja sen jälkeen nuo karkottimet ovat ujeltaneet ihmiskorvan kuulemattomalla äänellä jo kohta kaksi vuotta eikä hiiristä ole näkynyt merkkejä kesällä sen enempää kuin talvellakaan. Jotkut ovat väittäneet että nuo eivät tehoa, mutta täällä tehosi. Mulla on vajaa kaksikymppiä maksavat versiot, hankittu Puuilosta ja Tokmannilta.

Vierailija
11/11 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi