Onko 57-vuotias mies mielestäsi vanha?
Rehellisesti ja kaunistelematta. Ikä on vain numeroita ei ole nyt vastaus.
Kommentit (222)
Mä oon parhaillaan rakastunut 57vuotiaaseen mieheen, joka bonuksena on juoppo. Näin se elåmä heittelee
Sanotaanko aika vanha. Vanha silloin, jos havittelee kumppanikseen 20-vuotiasta naista ja jättää omanikäisensä vaimonsa.
Vierailija kirjoitti:
On. Minäkin olen vanha.
M52
Miehet on tässä vaiheessa. Täytän pian yhtä paljon. En ole ollenkaan vanha. Elän kolmannen elämäni alkutahteja.
T. Nainen, pian 52.
Mies parhaassa iässä! Ei oo vanha. Ite oon 57 v nainen ja mieheni on 60v. Ja mieheni on hyvin charmikas äijä edelleen! Ja eikun paranee kun ikää tulee lisää ! Enkä vaihtais
Aika vanha, huomaan itsekin jo hidastuneeni. M57
Vierailija kirjoitti:
Mies parhaassa iässä.
-raimo58
raimot on 25v. vanhempia.
On se vanha. Mun mieheni on tuon ikäinen. Minäkin olen jo vanha ja olen 10 vuotta tuota nuorempi.
Olen 57-vuotias nainen ja yllättävästi koen olevani vahvasti vanhentunut. Työpaikallani on liki sata työntekijää ja olen vanhimmasta päästä. Kun omat lapset on kolmekymppisiä, ei voi itse olla kovin nuori enää.... vaikka yrittäisi ajatella, että ikä on vain numero. Suhtautuminen ikäisiini on näkyvissä, hieman ajatellaan, että alkaa olemaan jo mennyttä maailmaa, vaikka kuinka opiskelisin ja oppisin nuoremmiltani. Vanhempani ovat jääneet ikäisenäni eläkkeelle, mietin noinkohan se vaikuttaa geeneissäni. .
No ei ainakaan Mika Saukkonen ole, vaan näyttää ikuisesti eneintään 30-vuotiaalta!
Ikänsä puolesta keski-ikäinen, mutta ilmeisesti geenit ratkaisee paljon. Osa on ainakin fyysisesti 40-vuotiaita, osalla taas pelkkä liikkuminen tuottaa vaikeuksia. Entiset kilpaurheilijat tuntuu säilyttävän hyvän fysiikan.
On, ikivanhahan tässä jo on.
M57
No on.
Miehen täytyy olla reippaasti minua nuorempi, niin suhde voi hyvin
Mun mies on vähän vanhempi, charmikas ja salskea mies. Ei valita kipuja, ei ole sairas. Intoa ja energiaa riittää. Kannattaa valita ikänsä kilpaurheilua harrastanut mies -> ei tupakoi eikä ryyppää -> vehkeet pelaa kuin nuorilla miehillä. Jos siis arvostaa sellaista muiden hyvien ominaisuuksien lisäksi.
N35
Kyllä vanhuus alkaa jo kolkutella.
mies 57 v.
Kyntää kummasti 19-kesästä tyttöstä vielä.