Onko 57-vuotias mies mielestäsi vanha?
Rehellisesti ja kaunistelematta. Ikä on vain numeroita ei ole nyt vastaus.
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Muiden viiskymppisten silmissä ei ole, 0 - 40 vuotiaiden silmissä todellakin on, 40 - 50 vuotiaiden mielestä vanhempi kuin he, kuuskymppisten mielestä nuorempi kuin he ja yli 70v mielestä vasta poikanen.
Näinhän se menee.
Juuri nyt olet nuorempi kuin enää koskaan elämässäsi. Ja toisaalta, vanhempi kuin koskaan tähän mennessä.
Riippuu ihan siitä, mihin vertaa ja minkä ikäiseltä kysyy. 20-vuotiaan näkökulmasta on, 90-vuotiaan näkökulmasta ei.
Ei kun on pitänyt itsestään huolta. Ei sitä tarvitse muuttua himokuntoilijaksi. Jotkut nuoret tytöt pitää vanhoja miehiä seksikkäinä.
On. Ihan ilman arvolatausta. jokainen on sen ikäinen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Mun mies on juuri tuon ikäinen ja samoin yks työkaveri. Itse olen nuorempi, mutta tunnen kyllä aika vanhaksi itsenikin, uhkaavasti lähestyvät 50v synttärit saa tuntumaan siltä että elämän ehtoota tässä eletään jo, vaihdevuodet tulee ihan pian jne.
Siinä vaiheessa on yli puolet elämästä eletty. Ei silti kannata vaipua epätoivoon.
Riippuu omasta iästä. Mun mielestä 57v on vanha kun olen itse 37-vuotias. Mut muiden viiskymppisten mielestä toi on varmaan just sopiva ikä.
Vanha mies ei ole enää seksikäs ja minkä takia pitäis ollakkaan.
N 33v
Siis kyllähän tuossa kohta keski-ikä on ohi, ja alkaa ikämiespäivät. Mutta ei toki vanhus ole.
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies ei ole enää seksikäs ja minkä takia pitäis ollakkaan.
N 33v
Säkään mikään nuori enää oo.
Kaikki on suhteellista. Riittävän vanha jo että tietää mikä on oleellista ja arvokasta. Turhan mouhotuksen jo taakseen jättänyt. Mistään ei ole tarvinnut luopua, jaksaminen kuin 20 v sitten. Oikein hyvä ikä.
M57
Ootko mun epävarma exä? Oot vanha pieru jo. Älä värjää ohenevia hiuksiasi, näytät vielä vanhemmalta. Ns. nuorekkaat vaatteet ja harrastukset ei ikää miksikään muuta. Se on mitä se on. Melkein 6-kymppinen äijän rötjäke.
50-60-vuotiaat on jo vanhoja. Olen itsekin 5-kymppinen. 50 ei todellakaan ole uusi 30.
Vierailija kirjoitti:
Mies joo, nainen ei.
Naisen parastaennenpäiväys on täytettyään 25 vuotta. Se on biologinen fakta.
Vierailija kirjoitti:
Olin hiljattain luokkakokouksessa. Kaikki paikalla olleet olivat syntyneet vuonna 1966. Osa miehistä oli rupsahtaneita, osa varsinaisia hopeakettuja ja osa meni nelikymppisestä. On siis eroja, miehissä.
Kaikki naiset olivat sen sijaan todella rupsahtaneita mummoja.
N66
Tämähän johtuu taas siitä, kun naiset joutuvat kipuilemaan koko ikänsä ulkomuotoasioiden kanssa ihan vain miesten takia ja työpaikan pitääkseen, niin heti kun on mahdollista, heittäydytään mummon rooliin, jossa saa olla ja näyttää vain mummolta, jolta ei mitään muuta odotetakaan. Todella vapauttavaa!
Viidenkympin villitys ja kuudenkympin kullitus.
Sitten tuleekin kahdeksankympin rajoitus.
Ei mikään nuori mutta ei vanhuskaan. Kuntoilu kannattaa niin saa paljon nuorempia naisia.
Liian vanha minulle. N65
(Rammsteinin rumpali Christoph Schneider kyllä kelpaisi.)
Mun miesystävä on 62- vuotias. Fyysisessä työssä ja liikkuu myös vapaa-ajallaan. Veriarvot loistavat, testosteronin määrä samoin. Ei kremppoja.
Minä, 48- vuotiaana kärsin nivelrikosta ja vaihdevuosioireet ovat piinanneet jo nelikymppisestä, onneksi ne on ehkä kohta ohi. Sokerit ja kolesteroli päin honkia, lääkkeitä löytyy.
Ihan se on yksilöllistä, että miten ikä vaikuttaa.
Muiden viiskymppisten silmissä ei ole, 0 - 40 vuotiaiden silmissä todellakin on, 40 - 50 vuotiaiden mielestä vanhempi kuin he, kuuskymppisten mielestä nuorempi kuin he ja yli 70v mielestä vasta poikanen.