Onko 57-vuotias mies mielestäsi vanha?
Rehellisesti ja kaunistelematta. Ikä on vain numeroita ei ole nyt vastaus.
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sen ikäinen mies on parhaimmillaan. Kypsä mies on henkisesti parasta. Lapselliset miesääliöt on pahinta, keskenkasvisia kakaria.
Aika moni mies ei kehity ja aikuistu henkisesti yhtään iän myötä. He ovat keskenkasvuisia teini-ikäistä muistuttavia mököttäjiä 57-vuotiaan kehossa.
Ihmisen elämä on kehityskaari ja jossain vaiheessa alkaa taas lähestyminen teini-ikää ja lapsuutta. Sama ilmiö koskee myös naisia.
-ohis
10 vuotta sitten tuossa iässä jäätiin eläkkeelle. Eli on vanha ja vanha on saman ikäinen nainenkin.
Ikä ei ole pelkkiä numeroita, ikä voi olla myös kirjain tahi kirjaimia. Esimekriksi itse olen XLI ja yhdeksän vuoden päästä olen L
Vierailija kirjoitti:
Minulle liian vanha. Pidän nuorista miehistä. N65
Mää taas pidän granny sexistä, onko sulla vagisania sankollinen valmiina?
Jonne 18 v.
No ei mikään nuorukainen todellakaan enää ole. Ja useimmiten se kyllä näkyykin. Mikään vanhus ei tietenkään vielä tuossa iässä, mutta aika vanha.
t. N58
On vanha, vaikka ei sitä myönnäkään. Saman ikäinen nainen on tosin vielä vanhempi. Ja se onkin mielenkiintoista.
15-vuotiaan teinin mielestä on ikivanha, 80-vuotiaan mielestä keski-ikäinen.
Elääkö ihminen edes noin vanhaksi. T: Arttu 12v.
Vierailija kirjoitti:
Elääkö ihminen edes noin vanhaksi. T: Arttu 12v.
Mies parhaassa iässä T: Pertti 72v.
Ei ole vanha, parhaassa ikähaarukassa. ;)
N64
Sopivan ikäinen, kelpaisi minulle.
N62
Riippuu niin miehestä.
Satunnaisesti harrastan oikein tyydyttävää seksiä 60-vuotiaan miehen kanssa.
Tuo on ikä, jossa miehet ovat hyvin vaihtelevan oloisia, henkilöstä riippuen. Joillain vähintäänkin työelämä pakottaa panostamaan kuntoon ja ulkonäköön, joillain ei - sekin vaikuttaa. Ajattelultaan ja kypsyydeltään voisi odottaa olevan parhaimmillaan: kypsä ja viisas, mutta ei kuitenkaan ikämies.
Tuossa iässä elintavat tekevät ison vaikutuksen; osa on raihnaisia, vatsakkaita ukkoja, osa miehistä hyväkuntoisia.
En sanoisi vanhaksi alle eläkeikäistä.
En tiedä, onko noin/reilu 1.8 miljardia sekuntia jotenkin merkittävä ikä?
57 v. ei ole vanha, mutta ei enää poikanenkaan. Elämää jo nähty ja paljon kokemusta karttunut. Aikuinen mies sanan parhaassa merkityksessä.
Tuon ikäinen mies voi olla työelämässä hyvin arvostettu osaaja, jolle kertynyt iso määrä hiljaista tietoa. Uransa huipulla osaamisen suhteen.
Parisuhteeseen suurin piirtein samaa ikäluokkaa olevan naisen kanssa onnen omiaan. Jo parisuhteessa olevan lapset jo aikuisia ja voi panostaa parisuhteeseensa.
Jos terveys hyvä ja elämäntavat kohtuu terveelliset hyvää elämää edessä pitkään.
Sanoisin, että 57-vuotias tervepäinen mies saattaa olla kultakimpale.
Onhan se 57 vuotta vanha
Seuraava kysymys.....
Riippuu täysin, kenen perspektiivistä katsotaan. Kaksikymppisen mielestä varmaan tosi vanha, mutta kahdeksankymppisen mielestä tällä henkilöllä on mahdollisesti vielä paljon hyviä vuosia edessään.
Minulle liian vanha. Pidän nuorista miehistä. N65