Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivakuutus irtisanottiin :( Luottohäiriömerkintä eikä uutta saa mistään.

Vierailija
31.07.2014 |

Pitkä työttömyys, talovelkaa ja iso perhe. Vakuutus on katkennut aiemminkin kun oltu niin tiukilla. Nyt viimeksi kun se katkesi, olin ihan paniikissa. Suoravelotukset oli päättyneet eikä tyhmät tajuttu ettei olla suoritettu viiteen kuukauteen! No, saimme sovittua asiat, maksoimme rästit ja jatkoimme maksamista samaan tahtiin kuukausittain kuten ennenkin. Papereissa lukee erien lukumäärä 1, maksamattomien maksujen vuoksi ja vakuutus irtisanottu. Saatavanne 12e joka siirretään seuraavaan sopimukseenne. No, nyt kun soittelin perään ja kysyin että miksi se on irtisanottu, niin kohtelu oli töykeää. Teille ei sitä enää myönnetä koska se on ollut niin monesti katkolla. Mutta kun maksut on maksettu! En käsitä, en! Halusimme maksella suoraan joka kuukausi jotta se varmasti tulee hoidetuksi.

Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi tehdä!? Juuri sellainen tilanne että vakuutus pitää olla. Lapset tulee koulusta kotiin ja ovat keskenään jonku tunnin ennen kuin pääsemme itse kotiin töistä ja nuorimpia hakemasta hoidosta.

Jos joku tietää auttaa niin kertoaa vinkkejä. Paha mieli. Just kun alko näyttää että kaikki menee oikeeseen suuntaan niin käy näin. :(

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:59"]
"check – check – check – check – check"

Kiitos ylemmyyden tunnostasi. Riittääköhän tuosta nyt sitten tälle päivälle, vai saammeko lisää.

"Anteeksi, jos myötätuntonnostani ei riitä sinun ongelmillesi."

Myötätuntoa kannattakiin antaa vain niille, jotka läpäisevät ylimielisyytesi muurin.

[/quote]

Anteeksi nyt mutta vaikuttaa siltä että itse käyttäydytte holtittomasti ja sitten syytätte muita. Teillä on ratkaisu: maksatte etukäteen. Mun puolesta voitte vaikka koko jengillä muuttaa yksiöön jos se ei kelpaa.

Kaikki joutuu tekemään vaikeita ratkaisuja. Minullakaan ei riitä sympatiaa niille jotka itse munaavat, eivätkä ole valmiita korjaamaan asioita.

Terveisin joku muu

Vierailija
42/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:23"]

Mitä vittua kenenkään luottotiedot kuuluvat vakuutusyhtiölle niin kauan kuin asiakas maksaa laskunsa? Suomessa sekä muissakin länsimaissa on annettu liikaa valtaa yritysille sanella ehtoja asiakkailleen. Ei kyse ole mistään sopimusvapaudesta vaan yritysten sanelusta. Lainsäätäjän pitäsi rajoittaa yritysten vapauksia asettaa mielivaltaisia sääntöjä sillä asiakas maksaa vain palvelusta eikä hänellä ole mitään velvollisuutta kantaa missään muodossa yrityksen liikeriskiä.

[/quote]

Yksityisellä yrityksellä on oikeus valita asiakkaansa. Suomen kaltaisessa sosialismin kehdossa asiakkaat taas ovat alkaneet luulla että yksityisyrityksetkin ovat julkisia palveluja joilla on velvollisuus palvella kaikkia.

Vippaisitko itse rahaa kaverille joka jättää aina vipit maksamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotivakuutus ole pakollinen. Pitää vaan olla vähän huolellisempi ja varovaisempi niin yleensä pärjää ihan hyvin ilmankin. Toisekseen jos jotakin joskus sitten sattuu niin yleensä se menee aina niin, että vakuutus ei korvaa juuri tätä tapausta.

Vierailija
44/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, todellako jonkun mielestä kotivakuutus on turha? Kyllä aikamoiset säästöt saa olla tilillä jotta saa kämppänsä rakennettua uudelleen esimerkiksi tulipalon jälkeen ja asua vielä jossain sillä välillä. Siinä 200 euron omavastuu on aika pieni raha. Ja kannattaa muistaa, että pahimmillaan voi joutua korvaamaan muidenkin vahinkoja mitä on aiheuttanut. Ja että "jos mitään ei satu niin rahat voi käyttää". Ei voi kukaan tosissaan olla..

Vierailija
45/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 25 kirjoituksessa oli pointti. Nämä asetelmat tuovat meille sitä luokkaeroa,kuten jenkkilässä näkyy. Suomessa Se tulee yleistymään enemmän. Miettikää,täällä on sähköyhtiöitä,jotka vaativat vakuusmaksun jos on luottomerkintä.
minusta Se on kohtuutonta,samoin vakuutus. Monesti Se on edellytys esim.vuokralaisena. Eikö tätä systeemiä voisi laittaa toimivammaksi? Esim.kun maksettu,on voimassa?
ap.lle voimia,kyllä te selviätte! Vaikeeta on ja tulee varmaan olemaankin,puhun nyt puhtaasti noista talous asioista.
ei velkajärjestelykään huono juttu ole,kannattaa jossain vaiheessa miettiä uudelleen.
nm 5 vuotta yh.na velkajärjestelyä takana.tsemppiä!

Vierailija
46/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:10"]Mun mielestä 25 kirjoituksessa oli pointti. Nämä asetelmat tuovat meille sitä luokkaeroa,kuten jenkkilässä näkyy. Suomessa Se tulee yleistymään enemmän. Miettikää,täällä on sähköyhtiöitä,jotka vaativat vakuusmaksun jos on luottomerkintä.
minusta Se on kohtuutonta,samoin vakuutus. Monesti Se on edellytys esim.vuokralaisena. Eikö tätä systeemiä voisi laittaa toimivammaksi? Esim.kun maksettu,on voimassa?
ap.lle voimia,kyllä te selviätte! Vaikeeta on ja tulee varmaan olemaankin,puhun nyt puhtaasti noista talous asioista.
ei velkajärjestelykään huono juttu ole,kannattaa jossain vaiheessa miettiä uudelleen.
nm 5 vuotta yh.na velkajärjestelyä takana.tsemppiä!
[/quote]

Maksakaa laskut ajallaan ja säästäkää etukäteen niin ei tarvitse itkeä. Täällä on muitakin jotka joutuvat miettimään mihin on varaa.

Vierailija
47/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:53"]Pitkä työttömyys, talovelkaa ja iso perhe. Vakuutus on katkennut aiemminkin kun oltu niin tiukilla. Nyt viimeksi kun se katkesi, olin ihan paniikissa. Suoravelotukset oli päättyneet eikä tyhmät tajuttu ettei olla suoritettu viiteen kuukauteen! No, saimme sovittua asiat, maksoimme rästit ja jatkoimme maksamista samaan tahtiin kuukausittain kuten ennenkin. Papereissa lukee erien lukumäärä 1, maksamattomien maksujen vuoksi ja vakuutus irtisanottu. Saatavanne 12e joka siirretään seuraavaan sopimukseenne. No, nyt kun soittelin perään ja kysyin että miksi se on irtisanottu, niin kohtelu oli töykeää. Teille ei sitä enää myönnetä koska se on ollut niin monesti katkolla. Mutta kun maksut on maksettu! En käsitä, en! Halusimme maksella suoraan joka kuukausi jotta se varmasti tulee hoidetuksi.

Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi tehdä!? Juuri sellainen tilanne että vakuutus pitää olla. Lapset tulee koulusta kotiin ja ovat keskenään jonku tunnin ennen kuin pääsemme itse kotiin töistä ja nuorimpia hakemasta hoidosta.

Jos joku tietää auttaa niin kertoaa vinkkejä. Paha mieli. Just kun alko näyttää että kaikki menee oikeeseen suuntaan niin käy näin. :(
[/quote]

Pitkä työttömyys? Ja lopussa lukee että haette kakarat kun töistä tulette

Vierailija
49/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:53"]Pitkä työttömyys, talovelkaa ja iso perhe. Vakuutus on katkennut aiemminkin kun oltu niin tiukilla. Nyt viimeksi kun se katkesi, olin ihan paniikissa. Suoravelotukset oli päättyneet eikä tyhmät tajuttu ettei olla suoritettu viiteen kuukauteen! No, saimme sovittua asiat, maksoimme rästit ja jatkoimme maksamista samaan tahtiin kuukausittain kuten ennenkin. Papereissa lukee erien lukumäärä 1, maksamattomien maksujen vuoksi ja vakuutus irtisanottu. Saatavanne 12e joka siirretään seuraavaan sopimukseenne. No, nyt kun soittelin perään ja kysyin että miksi se on irtisanottu, niin kohtelu oli töykeää. Teille ei sitä enää myönnetä koska se on ollut niin monesti katkolla. Mutta kun maksut on maksettu! En käsitä, en! Halusimme maksella suoraan joka kuukausi jotta se varmasti tulee hoidetuksi.

[/quote]

Pitkä työttömyys? Ja lopussa lukee että haette kakarat kun töistä tulette
[/quote]

Kokoomusnuoret provoamassa?

Olen itse pienituloinen ja vituttaa kun nämä rahat loppu ap:t on aina niin saamattomia. Toivottavasti joku ei luule että kaikki köyhät on samanlaisia idiootteja.

Vierailija
50/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:10"]

Mun mielestä 25 kirjoituksessa oli pointti. Nämä asetelmat tuovat meille sitä luokkaeroa,kuten jenkkilässä näkyy. Suomessa Se tulee yleistymään enemmän. Miettikää,täällä on sähköyhtiöitä,jotka vaativat vakuusmaksun jos on luottomerkintä. minusta Se on kohtuutonta,samoin vakuutus. Monesti Se on edellytys esim.vuokralaisena. Eikö tätä systeemiä voisi laittaa toimivammaksi? Esim.kun maksettu,on voimassa? ap.lle voimia,kyllä te selviätte! Vaikeeta on ja tulee varmaan olemaankin,puhun nyt puhtaasti noista talous asioista. ei velkajärjestelykään huono juttu ole,kannattaa jossain vaiheessa miettiä uudelleen. nm 5 vuotta yh.na velkajärjestelyä takana.tsemppiä!

[/quote]

Täällä jenkkilässä asuvana tuo 'luokkaero' on tasan sitä että tietty väestönosa vetää mieluummin päätä sekaisin jollain kamalla kuin menee töihin ja sitten ryöstelee ihmisiä. Töitä heille kyllä olisi, monella on kaksikin työpaikkaa ja niitä on paljon avoimena, mutta kun ovat liian laiskoja ja saamattomia työskentelemään. Kukaan paikallinen ei kyllä tunne sääliä heitä kohtaan.

Vierailija
51/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi niin , että IFstä oikeen soitettiin pienen/suuren onnettomuuden jälkeen, et " kai tiesitte, että vakuutuksenne on irtisanottu maksamattomien laskujen takia " Kiitos If hyvästä palvelusta !sinne meni n 15 t mut onneks se oli vaan rahaa...

Vierailija
52/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:43"]

Meille kävi niin , että IFstä oikeen soitettiin pienen/suuren onnettomuuden jälkeen, et " kai tiesitte, että vakuutuksenne on irtisanottu maksamattomien laskujen takia " Kiitos If hyvästä palvelusta !sinne meni n 15 t mut onneks se oli vaan rahaa...

[/quote]

Kannattaisiko niitä posteja joskus lukeakin. Vai oletteko niinkuin eräs tuttuni että keittiön pöydällä on hirveä pino avaamattomia kirjekuoria ja sitten ihmetellään tyyliin miksei kännykkä toimi...

Vierailija
53/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon oikein voi mitään sanoa... Ensin oli maksusuunnitelma mutta kuitenkin vakuutus irtisanottiin niin miksiköhän, ei voi irtisanoa jos on maksusuunnitelman mukaan maksettu. Vai eikö mies sitte kuitenkaan maksanut?

Vierailija
54/55 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko lähdit laatimaan listaa myytävistä kamoista ja tulevista ruokalistoista? Tsemppiä.

Älä turhaan loukkaannu vaikka täällä sanotaan ikävästi, fakta kuitenkin on että se vakuutus pitää maksaa etukäteen.

Vierailija
55/55 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vakuutusmafian ja verottajan paratiisi. Mikään ei riitä näille ahneille kusipäille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan