Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko muutkin että puoliso ei olisi pelkkä tavis

Vierailija
31.07.2014 |

Että olisi rikas tai muuten hyvin tunnettu ja kunnioitettu

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun puolisoni ei ole tavis vaan kaikkea luettelemaasi.

Vierailija
2/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan. Tavis on paras. Minusta olisi ahdistavaa jos mies olisi jotenkin tunnettu julkisuuden henkilö. Rahaakaan en kaipaa enempää kuin perus-taviksilla on - enkä muutenkaan kaipaa miestä elintason nostajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen määritelmä ei-tavikselle...

Joo, olisi kivaa jos mies olisi rikas (ei ole), ja tietenkin on kivaa että se on alallaan ihan kunnioitettu, mutta siitä ei ole väliksi että se olisi jotenkin erityisen tunnettu.

Vierailija
4/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan haluaisi.

Vierailija
5/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:59"]

[/quote]

Etkä ole koskaan ennen ollut vakavassa suhteessa?

Vierailija
6/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi kuuluisaa miestä. Arvostus ja rikkaus on ihan hyviä juttuja, mutta minkään julkkiksen kanssa en mistään hinnasta haluaisi olla.

Vierailija
7/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tidellakaan haluaisi. Miksi ihmeessä joku haluaisi???

Vierailija
8/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi. Ihanaa olla tavis ja taviksen kanssa naimisissa, ei esim. julkisuuden paineita, ihanaa elää vaan omaa elämäänsä rauhassa.

Vierailija
9/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi itse yrittää ponnistella irti taviksuudestaan.

Vierailija
10/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että puolisoni olisi "tavis". Liian suuret tuloerot ei oo aiheuttanut tähän mennessä muuta kuin stressiä ja kinaa. Ei sillä ole väliä että onko rahaa sen verran että sillä elää vai onko rahaa todella paljon. Koska eiväthän ne mun rahoja kumminkaan ole.

Vierailija
11/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan taviksen kanssa. Nyt mies on alkanut saada mainetta työnsä puolesta. Ei hänestä mikään seiskajulkkis ole tulossa, mutta mahdollisesti tunnettu. Minua ei kiinnosta julkisuus, maine tai raha. Ja toivon että miehellä pysyy jalat maassa eikä nouse päähän.

Meillä on ollut tähän asti hyvä tavallinen elämä, enkä tahdo että se muuttuu. Eli en tahdo että mies olisi mitään muuta kuin se tavis johon rakastuin.

Vierailija
12/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!! Pelkäisin, että pettäis herkemmin tai vaihtais myöhemmin nuorempaan. Suhde olis epäsuhta, jos miehen rahoilla maleksisin, tai jos toinen olisi kova stara ja itse ihan tavallinen. Olen onnellinen ihan tavallisesta miehestäni :)!

Vierailija
13/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:21"]EN!! Pelkäisin, että pettäis herkemmin tai vaihtais myöhemmin nuorempaan. Suhde olis epäsuhta, jos miehen rahoilla maleksisin, tai jos toinen olisi kova stara ja itse ihan tavallinen. Olen onnellinen ihan tavallisesta miehestäni :)!

[/quote]

Voihan se tavis mieskin pettää ja vaihtaa nuorempaan. :D

Vierailija
14/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:59"]

[/quote]

Etkä ole koskaan ennen ollut vakavassa suhteessa?

[/quote]

En.

Vierailija
15/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:01"]En todellakaan haluaisi kuuluisaa miestä. Arvostus ja rikkaus on ihan hyviä juttuja, mutta minkään julkkiksen kanssa en mistään hinnasta haluaisi olla.

[/quote]

Eli jos miehesi tulisi äkkiä kuuluisaksi työnsä kautta, jättäisit hänet heti?

Vierailija
16/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hoi, jos sun puoliso olis jotain muuta kun tavispöljä, se EI OLIS sun puoliso....

Vierailija
17/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tavallaan tahtoisin mieheni olevan "tavis". Ei hän mikään miljonääri ole, eikä paparazzit vaani meidän koti-oven takana, mutta musiikkipiireistä tunnettu. Tiedän, että se julkisuus on osa duunia, mutta silti. Oon mä tähän tottunut jo vuosien varrella, mutta nyt on alkanut huomio uudelleen jännittää kun olen raskaana.

Vierailija
18/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin et se uskaltais sanoa kavereilleen vastaan.

Vierailija
19/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:01"]En todellakaan haluaisi kuuluisaa miestä. Arvostus ja rikkaus on ihan hyviä juttuja, mutta minkään julkkiksen kanssa en mistään hinnasta haluaisi olla.

[/quote]

[/quote]

Eri asia alkaa seurustelmaan julkkiksen kanssa, kuin taviksen josta tulee julkkis tai muuten tunnettu.

Valitettavasti se muuttaa parisuhdetta. Omasta kokemuksesta täytyy sanoa, että nyt kun mies joutuu työnsä puolesta olemaan mukava kaikille, ja jopa hänen entisiä tyttöystäviä ravaa hänellä asiakkaana, se on aika ahdistavaa. Ja se on vain kestettävä. En ole miestä jättämässä, mutta valitettavasti täytyy myöntää että tiettyjä ongelmia tämä maineen ja nimen hankkiminen tuo mukanaan.

Kauhea ajatella, mitä oikeasti julkisuuden henkilöiden "tavis"puolisot juotuvat kestämään, kun naisia riittäisi joka sormelle ja sen kanssa on vain elettävä, koska faneja pitää kunnioittaa yms. Kaikki mitä julkisella paikalla teette kuten leffassa käynti on kohta jossain lehdessä. En kestäisi sitä hetkeäkään.

Vierailija
20/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:25"]

[/quote]

[/quote]

Eri asia alkaa seurustelmaan julkkiksen kanssa, kuin taviksen josta tulee julkkis tai muuten tunnettu.

Valitettavasti se muuttaa parisuhdetta. Omasta kokemuksesta täytyy sanoa, että nyt kun mies joutuu työnsä puolesta olemaan mukava kaikille, ja jopa hänen entisiä tyttöystäviä ravaa hänellä asiakkaana, se on aika ahdistavaa. Ja se on vain kestettävä. En ole miestä jättämässä, mutta valitettavasti täytyy myöntää että tiettyjä ongelmia tämä maineen ja nimen hankkiminen tuo mukanaan.

Kauhea ajatella, mitä oikeasti julkisuuden henkilöiden "tavis"puolisot juotuvat kestämään, kun naisia riittäisi joka sormelle ja sen kanssa on vain elettävä, koska faneja pitää kunnioittaa yms. Kaikki mitä julkisella paikalla teette kuten leffassa käynti on kohta jossain lehdessä. En kestäisi sitä hetkeäkään.

[/quote]

Itsekeskeinen nainen. Toivottavasti miehesi dumppaa sinut ja etsii paremman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi