Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolleen vauvan tavarat

Vierailija
31.07.2014 |

Meillä siis se tilanne että vauva kuoli synnytykseen. Olimme ehtineet ostaa hänelle aivan tuliterät Emmaljunga-vaunut, pinnasängyn, hoitopöydän, vaatteita jne. Vein sairaalasta kotiutuessani kaikki tavarat varastoon jossa ne nyt ovat olleet jo tovin. Nyt olen viimein saanut itseni kasattua ja olen alkanut miettiä miten myyn ne. Jos laitan vaikkapa vaunut myyntiin, eikö tämä herätä ostajassa ihmetystä miksi uudet vaunut myydään? Ja jos vastaan rehellisesti että vauva kuoli niin eikö tämä säikytä ostajan? Enkä jaksaisi jokaisen tavaran kohdalla kertoa enkä varsinkaan valehdella mitään "meillä oli näitä monta" tms.

Kysymys siis kuuluu, ostaisitko kuolleen vauvan tavaroita ja oisko hyviä vinkkejä mulle?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaihtoehto ei ole säilyttää, olen muuttamassa eroon miehestäni pieneen asuntoon enkä halua enää lapsia. Ap

Vierailija
2/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua säikäyttäisi se tieto, että tavarat ovat käyttämättä jääneitä kuoleman vuoksi. Ennemminkin olisin hyvin pahoillani tapahtuneesta. :(

Osanottoni sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että joku muu myy puolestasi.

Vierailija
4/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin rehellinen ja kertoisin tilanteen, siis vain että vauva kuoli. Tuskin kukaan kyselee tässä tilanteessa enempää. Osanottoni.

Vierailija
5/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se säikyttäisi ostajan, jos kerrot, että vauvasi kuoli? Eihän tuo surullinen tapahtuma niiden tavaroiden aiheuttama ole. Voimia sinulle.

Vierailija
6/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis paras ystäväni oli yrittänyt auttaa ja oli kaupitellut näitä tavaroita ystävälleen (jota en siis tunne). Oli ollut tosi innostunut mutta kun ystäväni kertoi miksi tavarat myynnissä olikin perunut ettei haluakaan (!!!!) yhtään mitään. Antaisin mitä vaan jos joku hakisi noi romut pois ja myisi puolestani :/ En halua ees rahaa noista, vaikka toki sekin auttaisi ja helpottaisi muuttoa.

Ap

Vierailija
7/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:59"]

Miksi se säikyttäisi ostajan, jos kerrot, että vauvasi kuoli? Eihän tuo surullinen tapahtuma niiden tavaroiden aiheuttama ole. Voimia sinulle.

[/quote]

No siis että jos ostaja on ns. taikauskoinen, eikä halua kuolleen vauvan tavaroita, jottei omalle vauvalle tapahdu mitään pahaa.

Osanottoni ja voimia ap:lle.

Vierailija
8/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin vaunut on ostettu? Jotkut liikkeet ottavat käyttämättömät vaunut takaisin tällaisissa tapauksissa...

Vierailija
9/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:02"]

No siis paras ystäväni oli yrittänyt auttaa ja oli kaupitellut näitä tavaroita ystävälleen (jota en siis tunne). Oli ollut tosi innostunut mutta kun ystäväni kertoi miksi tavarat myynnissä olikin perunut ettei haluakaan (!!!!) yhtään mitään. Antaisin mitä vaan jos joku hakisi noi romut pois ja myisi puolestani :/ En halua ees rahaa noista, vaikka toki sekin auttaisi ja helpottaisi muuttoa.

Ap

[/quote]

Jos ostaja on ajatellut, että tuletkin katumapäälle, ja alatte kuitenkin yrittää uutta lasta, kun pahin järkytys laantuu, eikä halua sotkeutua tällaiseen tilanteeseen. Tarvittaessa kannattaa ehkä selittää tilanne.

Vierailija
10/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi ;( <3 <3 <3

Vierailija
11/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs huuto.net, siellä ei selityksiä tarvii.

Vierailija
12/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ottaa ne ilmaseksi jos tarkoitus on vaan päästä eroon.

Vierailija
13/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni!

Voisiko joku sukulaisesi hoitaa myynnin? Tai ystäväsi?

Vierailija
14/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne, siis vauvasi kuolema. Juuri se asia mitä itsekin pelkäsin koko kummankin raskauden ajan. Uskon, että haluat ja saat tulevaisuudessa vielä lapsen kun löydät ihmisen rinnallesi. Tunnen kolme ihmistä joilla yhdellä kuollut kohtuun viikolla 39 ja kahdella muulla kuoli synnytyksen yhteydessä. Nykytilanne noilla ihmisillä on se, että kahdella on kaksi lasta ja yhdellä kolme. Pidä joku pieni muisto vauvastasi, esim.vaate tai muu vastaava, vaikka isommat tavarat myisitkin.

Myy tavarat ylimääräisenä (joillekin esim.isovanhemmat on ostanut vaunut, vaikka on ollut jo omat salaa hankittuna).Hormoonimyrskyiset odottajat tai tuoreet äidit saattavat pelästyä todellista syytä miksi tavarat myydään uutena.

Voimia ap:lle <3

Vierailija
15/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä voin ottaa ne ilmaseksi jos tarkoitus on vaan päästä eroon."

et edes viitsi maksaa mitään niistä? Tuliteristä vaunuista ynnä muista? Oletpa ritarillinen kun uhraudut ottamaan ilmaiseksi kauheassa elämäntilanteessa olevalta. Inhottavaa.

Vierailija
16/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku ystäväsi myy ne, ja miksi pitäisi selitellä mitään... Tai lahjoita vaikka seurakunnan diakoniatyön kautta eteenpäin.

Vierailija
17/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:07"]

Milloin vaunut on ostettu? Jotkut liikkeet ottavat käyttämättömät vaunut takaisin tällaisissa tapauksissa...

[/quote]

En tiedä enää onko kuitti tallessa. Vauva kuoli 6kk sitten ja ne ostettiin ehkä 2kk ennen sitä joten tuskin enää ottavat takas. Minulla ei ole ketään joka voisi myydä noita puolestani. Lomani loppuu ens viikolla ja muutto on kuukauden päästä jos hyvin menee joten todella yritän nyt reipastua ja myydä pois.

En todellakaan hanki yhtäkään lasta enää ikinä, näen yhä painajaisia niistä vauvan sinisistä, elottomista kasvoista.

Ap

Vierailija
18/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kaipaa rahaa, miten olis jonnekin ekotorille? Siellä maksavatkin jotain.

Siis jos et jaksa mitenkään myydä.

Kamalinta mitä voi tapahtua :( osannottoni. Ymmärrän täysin jos ei uskalla lasta enää yrittää, mutta yritä nousta tuosta. Lähde vaikka kiertämään maailmaa. Ihan mitä tahansa mikä saa ajatukset muualle.

Vierailija
19/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt liikkeestäensin ottavakso aloisin. Usemat liikkeet ottavat jos ovat ohv hinnalla ostetut, kuitilliset... Miissähän on jokunen viikko palautusoikeuttakin jälellä. Ttty jos ootte ostaneet ne hyvissä ajoin tarjouksesta niin ei sitten onnistu.

Vierailija
20/41 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa myytyä (mitä kyllä ihmettelisin), lahjoitathan tavarat esim ensikotiin/turvakotiin/pienten lasten vastaanottokotiin, etkä tuollaisille ahneille paskoille kuin esimerkiksi tuo numero 13.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi