Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hikoiluun avuksi?

Vierailija
31.07.2014 |

Tarvitsisin neuvoja. Minulla on koko lyhyen aikuisikäni ollut melko runsasta kainalohikoilua (ei onneksi muista ruumiinosista), ei mitenkään erityisen pahanhajuista mutta kyllä se elämää haittasi, kun esimerkiksi töissä ja juhlissa oli valtavat märät läntit kainaloissa heti, ihan sama mitä superdödöä käytti. Ainut mikä on toiminut, on ollut AbsoluTorr ja se on pelastanut elämäni usean vuoden ajan. Nyt tänä kesänä olen kuitenkin huomannut, että aine on alkanut aiheuttaa minulle todella pahaa ihottumaa, vaikka olen laittanut sen aina ohjeiden mukaan eikä aiemmin tällaista ongelmaa ole ollut. En edes käytä ko. ainetta kuin max kerran kuussa, koska se on pitänyt hikoilun poissa niin hyvin. Tällaista ihottumaa ei kuitenkaan kestä erkkikään, joten nyt on keksittävä uusi apu hikoiluun. Antakaa neuvoja? Apteekin "tehokkaammat" antiperspirantit yms. jo testattu, niistä ei mitään hyötyä. Kividödöstä en myöskään huomannut mitään apua...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen poisto, reilu juominen (2,5-3L vettä päivässä). Siinä on ne, millä minä olen saanut hillittyä.

Dödöä käytän joskus, mutta mm. eilen taas kokeilin, ja niin märkää paitaa ei aikaisempina päivinä minään ollut. Käytän enimmäkseen toppeja ja jos pitkähihaista tarvitsee, niin väljää tai muuten vain kainaloista irtonaista mallia.

Vierailija
2/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat sheivaan säännööllisesti ja vettä juon varmaan enemmänkin kuin tuon 3 litraa päivässä, eivät valitettavasti auta tähän vaivaan minulla. Kiitos silti, löytyisikö muilta? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sheivaaminen terällä yhdistettynä dödöihin aiheutti ihottumaa. Kannattaa kuoria ja rasvata myös kainalon ihoa. Ihonmyötäisten paitojen käyttö pahentaa mulla hikoilua.

Lääkäri voi myös auttaa, kainaloon voi laittaa.. botoxia? muistaakseni.

Vierailija
4/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toppien kanssahan se myös oli ennen kamalaa, en uskaltanut liikkua topeissa ollenkaan kun pelkäsin, että hien hajun huomaa paremmin kainalot paljaana, kun se ei pääse imeytymään mihinkään kankaaseen...

Vierailija
5/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko liikuntaa? Jos et, niin kannattaa ehdottomasti kokeilla säännöllistä hikiliikuntaa. Itselläni se on ainoa, mikä toimii. Tai no, Absolut Torr toimii myös, mutta polttaa myös kainalot rikki, joten sitä en kovin montaa kertaa uskaltanut käyttää.

Vierailija
6/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas just toisin päin. En oikein uskalla ohuenkaan pitkähihaisen kanssa lähtä mihinkään kun pelkään että hiki tulee läpi. Märät läntit näkyy kilsan päähän ja loppupäivän joutuu puristamaan käsiä kylkeen. Toppi päällä hiki ei näy, eikä haisekkaan samalla tavalla jos on puhdas kainalo. Vaikka kuinka pesen kuumalla ja etikan kanssa pitkähihaiset, niin tuntuu että tuoksu tulee heti jos hikoilee. 

Vierailija
7/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:50"]

Harrastatko liikuntaa? Jos et, niin kannattaa ehdottomasti kokeilla säännöllistä hikiliikuntaa. Itselläni se on ainoa, mikä toimii. Tai no, Absolut Torr toimii myös, mutta polttaa myös kainalot rikki, joten sitä en kovin montaa kertaa uskaltanut käyttää.

[/quote]

Juu harrastan, juoksen 3-4 kertaa viikossa 10km lenkkejä aika reipasta vauhtia, hien saa pintaan :D eihän se urheillessa haittaa kun kuuluukin hikoilla, ärsyttää vaan että töissä paikallaan istuessakin alkaa heti kainalot kostua... Ylipainoa ei ole enkä käytä kahvia, alkoholia...

Vierailija
8/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:49"]

Mulla sheivaaminen terällä yhdistettynä dödöihin aiheutti ihottumaa. Kannattaa kuoria ja rasvata myös kainalon ihoa. Ihonmyötäisten paitojen käyttö pahentaa mulla hikoilua.

Lääkäri voi myös auttaa, kainaloon voi laittaa.. botoxia? muistaakseni.

[/quote]

Se botoxin käyttö kuulosti niin epäilyttävältä, tukkii hikirauhaset? Mistä se hiki sitten tulee ulos, en ymmärrä? Etsii vain jonkun toisen paikan? Kai tuo Absolut Torr toimii samalla tavalla, tukkii (meillä mies käyttää), mutta ei kuulemma ole lisännyt hikoilua hänellä mistään muustakaan paikasta... itse en haluaisi moisia myrkkyjä itseeni käyttää, onneksi ei toistaiseksi ole tarvinnutkaan.

Vierailija
9/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:50"]

[/quote]

Itse asiassa liikunta usein pahentaa ongelmaa, koska liikunnan myötä keho oppii tehokkaammaksi lämmönpoistajaksi, ja sitä lämpöähän poistetaan hikoilemalla. Itselläni kävi näin kun aloin juoksuharrastuksen, ihmettelin että miten voi olla että aloin hikoilla esim. pienestä rappusten noususta vaikka ennen en ollut hionnut. Sittemmin luinh jostain urheilulääketieteen lehdestä, että ilmiö on normaali, että treeniin tottunut keho toteaa pienenkin ponnistelun merkiksi alkaa poistaa heti lämpöä tehokkaasti hikoilemalla, koska se olettaa että tulossa on suurempikin ponnistus.

Vierailija
10/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kividödöstä muuten, se ei toimi runsaasti hikoilevilla yksin, mutta minulla ainakin toimii kombinaationa muun tehokkaan dödön kanssa. Esim. kividödöä + päälle Garnier 48 h dödöä tai sitä Rexonan voidemaista tehokkainta, toimii ihan ok:sti.

Vierailija
11/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi herkkäihoinen hikoilija.

Juon paljon ja liikun paljon, mutta näistä en luovu. AbsolutTorr toimii kyllä, mutta kirvelee niin, etten käytä sitä. Markettituotteista ei ole juuri mitään hyötyä.

Kaupassa ostan paidat aina sen mukaan, mikä ei märkänä vaihda väriä. Mulla on yleensä vesipullo mukana, josta voi vähän kostuttaa paidanhelmaa tms.

Olen käynyt lääkärissäkin tämän hikoilun takia. Lääkäri määräsi jotain (ilmeisesti rauhoittavaa tms, en enää muista) lääkettä, mutta ei se auttanut. Lopuksi sanoi, että Botoxia voisi vielä kokeilla, mutta sitä en ole vielä uskaltanut kokeilla.

Onko kukaan käyttänyt Botoxia hikoiluun?

Vierailija
12/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut mäntysuopaa? Tuttavani kärsi myös hikoilusta, mutta ongelmat poistuivat kun hän suihkun jälkeen hieroi mäntysuopaa kainaloihinsa.

Vierailija
13/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama samasta ongelmasta kärsivä kehui Rexonan Maximum Protectionia, siitä on versio myös herkälle iholle. Kuulemma paremmin toimii heille kuin apteekin tuotteet! Dovella on joku samantyyppinen, jossa on kosteusvoidetta mukana, siitä oli joku ärsyyntyneen ihon omaava saanut avun. Ei kannata kaikkia markettituotteita lytätä kokeilematta, kun eivät mansikoita maksakaan!

Vierailija
14/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut liikahikoilua aina, eikä mitkään apteekkimyrkytkään auta. Oon aika kateellinen jos absolut torr oikeasti toimii teille... :D On vaan ollut pakko alistua kohtaloonsa ja suosia vain tietynlaisia matskuja, värejä ja paidanmalleja pukeutumisessa.

Vierailija
15/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi runsaasti hikoileva! Nuorempana otin asiasta paineita, mutta iän myötä olen vain oppinut hyväksymään tuon ominaisuuden. Käytän ihan tavallista dödöä, pitää minkä pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi