Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinut tunnistettu, kun olet tänne kirjoittanut?

Vierailija
04.08.2022 |

Onko joku (kaveri, puoliso, ex-kumppani ym.) tunnistanut sinut, todennut että sinäpä taisit tuon jutun tai kommentin siellä vauvapalstalla kirjoittaa? Jos, niin mitä sitten tapahtui ?Tai oletko sinä itse tunnistanut jonkun tänne kirjoittaneen? Nyt rehelliset, asialliset vastaukset!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On :) mun salarakas.

Vierailija
2/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en kirjoita sellaista josta minut voi tunnistaa. Eräästä tietystä toistuvasta aiheesta on kieltämättä tehnyt mieli kehaista, mutta silloin minut olisi mahdollista tunnistaa joten olen ollut hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että SUPO on aika lähellä tunnistamista mutta toivoin olevani väärässä.

Vierailija
4/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tainnut tunnistaa kaverin äidin, joka oli todella huolissaan pojan skitsofrenia lääkityksen epäonnistumisista. Tosin ikä heitti vuodella, nii en ole täysin varma.

On iso riski tunnistaa jos kertoo kauhean yksityiskohtaisesti asioista mistä muut ihmiset ovat myös tietoisia.

Vierailija
5/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minut varmasti on tunnistanut kun paha tapa täällä hokea samoja asioita. Pari ihmistä on ainakin vähentänyt yhteydenpitoa selvästi kun ovat varmaan tunnistaneet.

Vierailija
6/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tunnistettu. Nykyään kaikki Kihniössä tietää minun kirjoittelevan tänne.

Vierailija
7/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

On tunnistettu. Nykyään kaikki Kihniössä tietää minun kirjoittelevan tänne.

Mutta mehän asutaan keravalla äiti?

Vierailija
8/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulainen Johanna Vilkkinen on Valis.

Vierailija
9/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tainnut tunnistaa kaverin äidin, joka oli todella huolissaan pojan skitsofrenia lääkityksen epäonnistumisista. Tosin ikä heitti vuodella, nii en ole täysin varma.

On iso riski tunnistaa jos kertoo kauhean yksityiskohtaisesti asioista mistä muut ihmiset ovat myös tietoisia.

Minä teen ihan tarkoituksella niin, että jos kerron täällä jotain yksityistä ja mainitsen ikäni/jonkun omaisen iän, pistän sen vuodella väärin, jottei kukaan tunnista.

Vierailija
10/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen ihan tarkoituksella niin, että jos kerron täällä jotain yksityistä ja mainitsen ikäni/jonkun omaisen iän, pistän sen vuodella väärin, jottei kukaan tunnista.

Pidätkö yleensäkin ihmisiä noin tyhminä? :D

Vierailija
11/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, varsinkin av-palstalaisia.

Vierailija
12/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä on hyvä lisätieto joidenkin kommenttien yhteydessä, kun taas henkilön tunnistaminen ei. Silloin ikä on hyvä lisätä, mutta ei ole tarpeellista, että se on vuodelleen oikein. -eri

Vierailija
13/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko syytteen kunnianloukkauksesta?

Vierailija
14/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoitellaan ympäri Suomea. Eipä kaikki käy näissä keskusteluissa, mutta luulen, että tunnistamisia tai epäilyjä kirjoittajien henkilöllisyydestä on joillakin. Itse olen pyörinyt täällä niin vähän aikaa enkä omista henkilökohtaisista asioista ole kirjoittanut, kun ei ainakaan toistaiseksi ole ollut tarvetta.

Vierailija
15/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minuun tehdään vain tunnottomuutta vaikka kuinka minut tunnistettaisiin ja se tuntuu pitää ollalta.

Vierailija
16/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täällä kukaan tunnistanut, mutta suomi24 sinkut palstalla kumppani huomasi kirjoitukseni ja siitä seurasi ero. Loppupeleissä se oli hyvä juttu, koska sillä suhteella ei ollut tulevaisuutta.

Vierailija
17/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
18/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On :) mun salarakas.

Oksennusta, päiv))! Heh... qwerty voi olla salaman isäpapallinen...

Vierailija
19/19 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole täällä kukaan tunnistanut, mutta suomi24 sinkut palstalla kumppani huomasi kirjoitukseni ja siitä seurasi ero. Loppupeleissä se oli hyvä juttu, koska sillä suhteella ei ollut tulevaisuutta.

En tiedä mitä ajattelin, kun nuorempana kirjoittelin sinne ihan omalla kuvallani. Eihän tällaisilla trollipalstoilla kannata olla oma itsensä.