Isopyllyinen, minkälaisia alushousuja käytät ?
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:50"]Minä puolestani en ymmärrä, miten isopyllyinen voi pitää hipstereitä tai hotpantseja. Nehän ne aina vasta persvakoon menevätkin. Itse käytän tai-mallia tai mummoalkkareita, joskus miesten boksereiden mallisia "shortseja". Vai riippuuko tämä siitä, minkä muotoinen pylly on?
[/quote]
Siis minä tarkoitan hipstereillä niitä, missä on vähän "lahjetta". Käytänkö väärää termiä?
En tajua stringien ideaa mutta jokaiselle jotain maun mukaan. Itse käytän toisen ääripään housuja, bokserityyppisiä alushousuja. Ei persvako-ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 08:31"]Hyi, näin moni ilman alkkareita! Eikö teidän reitenne ja pyllynne hikoa? En nimittäin usko, että isopyllyisellä olis tikkureidet, jotka ei hankaa yhteen.
[/quote]
Ai sinäkö käytät lahkeellisia alushousuja kesät talvet..? Onko ne hikiset pikkuhousut sitten sun mielestä jotenkin miellyttävämpi ajatus ja tuntemus?? Hame tai mekko päällä ilman pöksyjä ei tule läheskään niin hikinen olo kuin housut jalassa, se pieni tuulenvire viilentää oikein kivasti. Puhun nyt lähes 20 vuoden kokemuksen syvällä rintaäänellä, niin kaukana ovat ne tyttövuodet kun mulla oli vielä tyttömäisen kapeat lanteet. Jos kesäkuumalla reidet tahtoo vähän hiertyä, niin sen lisäksi, että vaihdat lahkeet helmoihin ja jätät pikkuhousut lipaston laatikkoon, puhtaan ihon kevyt sively kookosöljyllä aamuisin tekee ihmeitä myös, kokeile vaikka! :-)
t. 37, eli rintava, reitevä ja isopyllyinen N35
Käytän puuvillaisia tai sitten olen ilman. Hiertävät ikävästi.
Pitsiset hotpantsit tai "satiiniset" hipsterit.
N20
Ja hipsterit ei mee persvakoon jos ne on oikean kokoiset
Äitiysalkkareita, menee mahan päälle. Mikään ei ole inhottavampaa kuin alushousut joiden vyötärö jää röllykän alle.
Hipstereitä,sopii isopeppuiselle parhaiten,kun itellä on sellainen ( )
Mustia Tai-Sloggeja. Ahterini pitää niistä.
Käytän Esprit hipster/string malleja isoon ja leveään takapuoleeni
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:42"]
Prima Donnan alusvaatteita
[/quote]
on mukavia
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:35"]Stringit koska tuntuu että iso perä vaan kasvaa kangaskerroksia lisäämällä ja ne alkkarit muuten hinkkautuu sinne persvakoon jokatapauksessa.
En itsekään pidä stringeistä ulkonäöllisesti mutta nehän jäävät vaatteiden alle! Miehelle sopii kaikki, mielellään ilman. Nyt kesällä onkin tullut oltua ilman mekko päällä.
[/quote] ahterini on noin metrinen..mistä löytäisin stringit siinä koossa
Toivottavasti verhoatte läskiperseenne mahdollisimman piiloon.
Stringejä :) Olen käyttänyt niitä jo 15 vuotta
Krista 43v
ei ainakaan stringejä ja pylly on todella iso !
Ostan tarjoustalosta puuvillaisia mummokalsareita, silloin kun edelliset ovat täynnä reikiä. Olen 40- v ja kokoa 38.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:19"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:06"]Mikä stringeissä inhottaa?
[/quote]Ovat tyhmän näköisiä, eivät sovi monelle, pyllyreikää hinkkaava kankainen naru inhottaa, ja alusasufetisistinä niissä on kertakaikkiaan liian vähän ihasteltavaa.
[/quote]Kakkainen naru.
[/quote]
Ja se kakkainen naru on pahempi kuin ne kakkaiset puuvillasloggit jotka sinne samaan paikkaan päätyvät oltuaan tovin jalassa? Logiikka++