Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isopyllyinen, minkälaisia alushousuja käytät ?

Vierailija
31.07.2014 |

Kesällä ja entä talvella ?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti kaiken mallisia, pehmeää materiaalia olevia stringejä. En vain jaksa repiä sitä kangasta aina sieltä peppuvaosta kun se sinne kuitenkin jossain vaiheessa hakeutuu. Vaihtoehtoisesti hipsterietä/hotpantseja.

Ps. Mieheni on ehkä ainoa tapaamani mies joka ei pidä stringeistä, toivoisi minun pukeutuvan perus puuvillaisiin loggeihin :D Sitäkin olen joskus hänen mielikseen tehnyt, vaikken itse niistä pidäkään.

Vierailija
42/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:55"]Pääsääntöisesti kaiken mallisia, pehmeää materiaalia olevia stringejä. En vain jaksa repiä sitä kangasta aina sieltä peppuvaosta kun se sinne kuitenkin jossain vaiheessa hakeutuu. Vaihtoehtoisesti hipsterietä/hotpantseja.

Ps. Mieheni on ehkä ainoa tapaamani mies joka ei pidä stringeistä, toivoisi minun pukeutuvan perus puuvillaisiin loggeihin :D Sitäkin olen joskus hänen mielikseen tehnyt, vaikken itse niistä pidäkään.

[/quote]

Tässä toinen stringejä inhoava mies. Kyllä meitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä stringeissä inhottaa?

Vierailija
44/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni sanoi stringeistä, että melkein sama olla jo sitten ilman alushousuja. Varmaan jotkut seksikkäät hotpantsit tai hipsterit jättää enemmän "arvailun varaan".

Vierailija
45/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sloggin hot pantseja

Vierailija
46/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:06"]Mikä stringeissä inhottaa?

[/quote]

Ovat tyhmän näköisiä, eivät sovi monelle, pyllyreikää hinkkaava kankainen naru inhottaa, ja alusasufetisistinä niissä on kertakaikkiaan liian vähän ihasteltavaa.

Vierailija
47/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki stringit huonoja? Vrt narustringit ja puolistringit, joissa esim pitsi peittää noin puolet pakaroista.

Vierailija
48/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:06"]Mikä stringeissä inhottaa?

[/quote]

Ovat tyhmän näköisiä, eivät sovi monelle, pyllyreikää hinkkaava kankainen naru inhottaa, ja alusasufetisistinä niissä on kertakaikkiaan liian vähän ihasteltavaa.

[/quote]

Kakkainen naru.

Vierailija
49/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä narussa mitään jätöksiä ole... :D Ainakaan jos on terve ihminen fyysisesti ja henkisesti.

Vierailija
50/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies olla ns ass man, mutta silti inhota stringejä naisella??

Vierailija
51/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit koska tuntuu että iso perä vaan kasvaa kangaskerroksia lisäämällä ja ne alkkarit muuten hinkkautuu sinne persvakoon jokatapauksessa.

En itsekään pidä stringeistä ulkonäöllisesti mutta nehän jäävät vaatteiden alle! Miehelle sopii kaikki, mielellään ilman. Nyt kesällä onkin tullut oltua ilman mekko päällä.

Vierailija
52/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä. Mikään ei oo kamalampaa, kuin alushousurajat! Sen lisäksi voin hyvällä omatunnolla sanoa, että tällä takamuksella kehtaa stringeissä kulkea.

Vierailija
53/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:24"]Voiko mies olla ns ass man, mutta silti inhota stringejä naisella??

[/quote]

Vaikea sanoa, itse olen tissimies ja kai siksi inhoan stringejä. Kauniit rintaliivit sen sijaan, nam!

Vierailija
54/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia pikkuhousuja. Näitä mitä myydään tarjoustaloissa ym.

Vierailija
55/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:24"]Voiko mies olla ns ass man, mutta silti inhota stringejä naisella??

[/quote]

Vaikea sanoa, itse olen tissimies ja kai siksi inhoan stringejä. Kauniit rintaliivit sen sijaan, nam!

[/quote]

Inhoatteko stringejä siksi, että olette nähneet ne vain väärään kroppaan puettuna vai ihan yleensäkin? Kyllähän ne kamalalta näyttää, jos niistä paljastuu selluliitit ja parhaassa tapauksessa jenkat tursuaa kun oikean kokoisia alushousuja on mahdoton ostaa.

Vierailija
56/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:39"]

[/quote]

[/quote]

Inhoatteko stringejä siksi, että olette nähneet ne vain väärään kroppaan puettuna vai ihan yleensäkin? Kyllähän ne kamalalta näyttää, jos niistä paljastuu selluliitit ja parhaassa tapauksessa jenkat tursuaa kun oikean kokoisia alushousuja on mahdoton ostaa.

[/quote]

Vaikka olisi täydellinen mallivartalo, ne näyttävät silti yököttäviltä. En halua katsella stringeihin pukeutunutta naista vaan jos sellaiset on tullut vastaan, olen riisunut ne nopeasti. Muuten menee halut.

Vierailija
57/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäköhän tässä ehdotettu iso takamus on ?  Kyllä mulla semmonen mielestäni on. Sloggin tai-mallisia on paljon kaapissa (ne ei kulu loppuun millään) ja joitain muita malleja myös satunnaiset kappaleet. Mutta eniten pidän hipstermallisista housuista.

Vierailija
58/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni inhoaa myös stringejä ihan kaikenmallisilla naisilla. Lisäksi kaikki muovinkiiltoiset seksikkäätkin alusvaatteet ällöttävät häntä. Minulle hän ostaa pikkusieviä puuvillahipstereitä, joissa korkeintaan jokin rusetti tai vähän pitsiä

Vierailija
59/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakoita housuliivejä, jotka ovat kiiltävää keinokuitua, edessä paljon pitsiä.

Vierailija
60/113 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä alushousuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä