Onko mua sittenkin huijattu? Miehestä.
Nettideiteillä mua lähestyi mies, jolla oli ihan kiva profiili, ei kuvaa. Alettiin juttelemaan, ja mies vaikutti oikein mukavalta. Tosi moni juttu on meillä yhteistä, luonteesta lähtien. Lähetti mulle sitten kuvansakin, kun pyysin.
Mutta mua häiritsee suunnattomasti se, että vaikka jutut tuntuu natsaavan, niin mies käytännössä laittaa viestiä vain keskellä päivää kun on töissä. Iltaisin ja viikonloppuisin ei juuri koskaan, on aina niin "väsynyt" tai aika menee lasten kanssa tms. Jotenkin mä ajattelen niin, että jos ollaan ihan alkuvaiheessa ja toinen vaikuttaa kiinnostavalta, niin sille haluaa laittaa viestiä vähän useamminkin kuin pari kertaa päivässä töitten lomassa. Vai mitä ootte mieltä?
Toinen mikä vähän särähti korvaan, on se, että mies ilmoitti jo nyt että ei ehdi tapaamaan mua ainakaan 6 viikkoon, kun on työkiireitä. Ei siis olla treffattu vielä kertaakaan. Mä puolestani ajattelen niin, että jos oikeasti haluaa toisen tavata, niin jostain löytyy se puoli tuntia tapaamiselle vaikka ois miten kiireinen tyyppi kyseessä. En mä kyllä edes ehdottanut tapaamista, mutta mies otti itse asian puheeksi. Sanoi myös, että mahdollisesti tulee deittailemaan useampaakin naista, aika näyttää.
Siis kuvaton profiili, jatkuvat kiireet.. oonko mä nyt ihan typerä ja sinisilmäinen, kun olen uskonut siihen että mies on eronnut ja tällä hetkellä siis vapaa? Varmaankin. Jotenkin tuli nyt sellainen fiilis, että enpä taida laittaa ukolle enää yhtäkään viestiä. He is not that into you, vai miten se menikään.. :/
Kommentit (22)
...... ei ehdi tapaamaan mua ainakaan 6 viikkoon, kun on työkiireitä.......
Jos ei ole astronautti tjs, niin etsi joku joka on kiinnostunut seurastasi jopa arkisin. Toisaalta tuollainen 6 viikkoa viittaa jonkinlaiseen toisen suhteen/suhteiden selvittelyyn, eli olet varasijalla. M40
Asutteko lähekkäin? Jos asutte samassa tai naapurikaupungissa, ainakin lyhyen tapaamisen ehtii kyllä järjestää vaikka miten kiireinen olisi, jos vaan kiinnostusta riittää. Olen joskus tuhlannut useampia viikkoja viestittelyyn nettideitin kanssa, ja livenä ei kuitenkaan kemiat yhtään kohdanneetkaan. Tästä viisastuneena tapasin pari miestä ihan muutaman päivän viestittelyn jälkeen ja toisen heistä kanssa olemme edelleen yhdessä :)
Suosittelisin siis järjestämään tapaamisen mahdollisimman nopeasti. Mikäli jo se vaikuttaa haastavalta, voi miettiä, millaista olisi kyseistä ihmistä oikeasti tapailla, jos tämä ei pysty ikinä näkemään. Netissä on niin paljon vaihtoehtoja, että ei kannata tuhlata aikaa johonkin, jonka kanssa ei tunnu hyvältä edes viestittelyvaiheessa.