Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tabu: Suhteessa ilman sen suurempaa rakkautta

Vierailija
30.07.2014 |

En ole koskaan ollut rakastunut. Nykyinen miesystävä on ihan ok, meillä on mukavaa yhdessä, mutta mitään suurta tunteiden paloa ei ole koskaan ollut. Tykästyin miehessäni eniten hänen miehisyyteensä ja komeaan ulkonäköön, sekä huumoriin. Yhdessä ollaan oltu pari vuotta.

Olen miehen kanssa, koska en usko kohtaavani miestä josta kiinnostuisin, saati että rakastuisin. En yleisesti ottaen ole koskaan tuntenut vetoa erilaisiin miehiin, makuni on erittäin rajoittunut enkä siis kiinnostu helposti.

Onko muita jotka elävät näin?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkauskysymyksiä ap:lle.

- Seurusteletteko vai oletteko avoliitossa tms. vakavampaa?

- kuuluvatko lapset tulevaisuuden haaveisiisi

Meinaan että 27 v ole ei ikäloppu ja olet ollut vasta n 3-4 vuotta "valmis" siis aivojen kehityksen kannalta, joten voit vielä etsiä itseäsi/järjestelet tunteitasi monta vuotta.

Vierailija
82/87 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rakkaudettomassa suhteessa. Välitämme kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:57"]Tsekkauskysymyksiä ap:lle.

- Seurusteletteko vai oletteko avoliitossa tms. vakavampaa?

- kuuluvatko lapset tulevaisuuden haaveisiisi

Meinaan että 27 v ole ei ikäloppu ja olet ollut vasta n 3-4 vuotta "valmis" siis aivojen kehityksen kannalta, joten voit vielä etsiä itseäsi/järjestelet tunteitasi monta vuotta.

[/quote]

Emme asu edes yhdessä ja lapsia en halua ollenkaan.

Vierailija
84/87 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on sanonut tienneensä aina, että minä olen hänelle "se oikea". Itse en puolestaan ole koskaan ollut mieheeni kovinkaan hullaantunut, vaan otin hänet kun on ainoa mies, joka on ollut niin selvästi rakastunut muhun. Hän on myös hieno ihminen ja nähnyt paljon vaivaa, jotta voitaisiin olla yhdessä. Välitän kyllä miehestäni, mutta mitään intohimoista rakkautta en ole koskaan tuntenut häntä kohtaan, enkä kyllä ketään muutakaan.

Vierailija
85/87 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
86/87 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ihan arkipäivää av:n mammoille ainakin mitä lukee näitä viestejä - erityisesti ne pihtaajat, en usko että he rakastavat puolisoitaan!

Itse rakastan suuresti miestäni mutta en ole ollut koskaan intohimoisen rakastunut häneen. Silti meillä on ollut upea parikymmenvuotinen parisuhde joka varmasti jatkuu tästäkin eteenpäin

Vierailija
87/87 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:12"]

Mun mieheni on sanonut tienneensä aina, että minä olen hänelle "se oikea". Itse en puolestaan ole koskaan ollut mieheeni kovinkaan hullaantunut, vaan otin hänet kun on ainoa mies, joka on ollut niin selvästi rakastunut muhun. Hän on myös hieno ihminen ja nähnyt paljon vaivaa, jotta voitaisiin olla yhdessä. Välitän kyllä miehestäni, mutta mitään intohimoista rakkautta en ole koskaan tuntenut häntä kohtaan, enkä kyllä ketään muutakaan.

[/quote]

Hoh, luulin että olin jo kirjoittanut tänne aiemmin - niin 1:1 meni tämä teksti! Tosin minä tiedän miltä "oikea" intohimoinen rakkaus tuntuu...

81

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän