Paljastan varatun petturin
Odotan kuitenkin joulun alle paljastusta niin on sopiva aika saada se kärsimään.
Kommentit (28)
On tehnyt tuhoa jo pitemmän aikaa törkimys huoraten missä sattuu ja joutaa saada ankean joulun.
Mä en pidä tuota kovin aikuismaisena tekona sinultakaan.
Jos on perheellinen mies niin mietis uudelleen. Aikamoisen hölmöä toimintaa Sinulta mennä pilaamaan perheen joulurauhaa. Jos mie/nainen on sika niin kerro heti tai pidä mölyt mahassasi. Jos ystäväsi kerskailee sinulle panoillaan ja olet itse uskollista sorttia niin sitten ehkä ymmärrän tuon paljastamisen.
Olipa tai ei niin sen se ansaitsee. Se luulee, että pääsi säikähdyksellä. Menee lusikat jakoon, jokohan oppii kenen varpaille ei astuta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:53"]
Olipa tai ei niin sen se ansaitsee. Se luulee, että pääsi säikähdyksellä. Menee lusikat jakoon, jokohan oppii kenen varpaille ei astuta.
[/quote]
Vaikutat epätasapainoiselta ihmiseltä jota tuskin kukaan uskoo. Mene hoitoon ja anna muiden elää elämäänsä.
Olen täysin terve ja todisteet on mustaa valkoisella ja todistajakin löytyy.
Miksi ihmeessä haluat pilata sen viattomankin osapuolen Joulun? Miettisit nyt vielä...
Piti perhettään pellenään vuosia irtoseksiretkillään ja vaaransi perheensä terveyden. Monen vuoden harkittua pettämistä mistä vain irtosi, ei mitään hetken hairahduksia.
Mitä pahaa mies on sinulle tehnyt kun olet noin katkera? Jättänyt? Anyway..hyvä, että käräytät, mutta käräytä aiemmin.
Saako laittaa petturin nimikirjaimet ja paikkakunnan. Miekin tiiän yhden. Vaimo on hyväuskoinen hölmö.
Yksityiskohtia en paljasta, mutta erittäin törkeä teko perhettään kohtaan.
Mies arvatenkin juoppoluuseri tai työmatka-pettäjä? Mistä se ne naisensa löytää?
Ei ole kumpaakaan. Muuta esittää. Jotain lipitysvikaa sillä on, mutta juoppo ei ole. Melkoinen vellihousu ihmiseksi kyllä ja saamaton.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:00"]
Saako laittaa petturin nimikirjaimet ja paikkakunnan. Miekin tiiän yhden. Vaimo on hyväuskoinen hölmö.
[/quote]
Kerro. Pino pystyyn.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:13"]
Onko se Juha?
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:53"]
[/quote]
Erittäin tyypillinen kommentti sellaiselta, joka itse suosii pettämistä tai pettää! Juuri noin ne pettäjät mitätöivät ja haukkuvat sitä, jota itse pettävät, ja myös sitä, joka heidän petoksensa paljastaa!
Teet OIKEIN, kun paljastat petoksen!
Vaikutat epätasapainoiselta ihmiseltä jota tuskin kukaan uskoo. Mene hoitoon ja anna muiden elää elämäänsä.
[/quote]
Paljastan kun puoliso ei tiedä mitään häikäilemättömästä touhusta. Henkilö loukkaa monia ihmisiä ilman omaatuntoa, asettaa lapsensa tautivaaraan samoin puolisonsa. Pelaa ihmissuhteilla häikäilemättömästi. Perheen on parempi ilman tuota luuseria. Säälittää puoliso. En voi katsoa tuollaista läpi sormien.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:13"]
Onko se Juha?
[/quote]
Ei.
[/quote]
Se onkin sellainen selittäjä, että jos jää kiinni niin puhuu asiaan niin, että lopputulemana sen vaimo on pettänyt sitä.
Onko tuossa järkeä? Miksi juuri ennen joulua? Onko petturi siis nainen vai mies? Kaverisi?