Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään sairastavani kohtusyöpää :(

Vierailija
29.07.2014 |

Lääkäri soittaa huomenna mutta nyt on otettu ihan vasta perus veri-ja virtsakokeita. Crp, hb, trombosyytit ja leukosyytit ainakin ok mitä itse jo tuloksia näin. Lisäksi vielä klamydia tippuri raskaus kilpirauhas papa testit mutta itse jo raskaustestejä tehnyt ja negoja. Papassa kestääkin 3-4 viikkoa.

Oireena siis kuukauden jatkunut tiputteluvuoto ja alavatkivut, normaalit kuukautiset katosi yhtäkkiä ja minulla on hormonikierukka kohta 2v ollut.

Oireet sopivat täysin kohdunrungon tai kaulan syöpään. Riskitekijätkin on, ylipaino ja verenpaine. Toivon että pääsen nopsaan ultraan tai jatkotutkimuksiin ja hoitoon..minulla on 3 lasta, nuorin vasta 3v, en voi sairastua nyt syöpään! :(

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/58 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpoarilääkitys auttoi mulla tiputteluun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/58 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
25/58 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:38"]Lääkäri soittaa huomenna mutta nyt on otettu ihan vasta perus veri-ja virtsakokeita. Crp, hb, trombosyytit ja leukosyytit ainakin ok mitä itse jo tuloksia näin. Lisäksi vielä klamydia tippuri raskaus kilpirauhas papa testit mutta itse jo raskaustestejä tehnyt ja negoja. Papassa kestääkin 3-4 viikkoa.
Oireena siis kuukauden jatkunut tiputteluvuoto ja alavatkivut, normaalit kuukautiset katosi yhtäkkiä ja minulla on hormonikierukka kohta 2v ollut.
Oireet sopivat täysin kohdunrungon tai kaulan syöpään. Riskitekijätkin on, ylipaino ja verenpaine. Toivon että pääsen nopsaan ultraan tai jatkotutkimuksiin ja hoitoon..minulla on 3 lasta, nuorin vasta 3v, en voi sairastua nyt syöpään! :(

[/quote]

Toivon mukaan ei ole syöpää. Miksi PAPA~kokeen tuloksen saamisessa kestää noin kauan? Itse aikanani vastaavassa tilanteessa, sain tuloksen keskiviikkona kun se maanantaina otettiin. Sytologi tutki sen tiistaina. Missä päin kestää noin kauan tuloksen saanti?

Vierailija
26/58 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, aloitus olikin vanha.
T.48

Vierailija
27/58 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
28/58 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samoja oireita aiheutti ehkäisykapseli. Kävin yksityisellä gynellä joka ultrasi, eikä mitään löytynyt. Poistettiin kapseli ja oireet hävisivät. Kapseli oli ollut jo yli vuoden paikoillaan eikä tiputtelua aiemmin ollut. Nykyisin en käytä mitään hormoniehkäisyä ja kuukautiset tulevat ja loppuvat ajallaan. Riskitekijöitä itselläni ei ollut. Menisin yksityiselle..

Vierailija
29/58 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä oli tulos?

Vierailija
30/58 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipelle-näytteen voi ottaa yksityiselläkin. Luulen ainakin. Se on joku imunäyte kohdun limakalvolta.

Vierailija
31/58 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia :( <3 eiköhän kaikki kuitenki käänny parhain päin..

Vierailija
32/58 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, eikä jo pelkästään hormoonikierukka voi aiheuttaa ao.oireita (tiputteluvuotoa ja alavatsakipuja)? Eikö vuoto olisi hälyyttävän väristä jos kyseessä syöpä? Eiköhän kyse ole kierukasta tai jostain tulehduksesta. Kun selviät tästä säikähdyksestä, hoida riskitekijät horisonttiin.

Vierailija
33/58 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka voi tehdä tuota ihan itsessään, lisäksi se yhdistettynä polyyppeihin (vaarattomia) tai klamydiaan ainakin minun tietojeni mukaan aiheuttaa kaikenlaisia vuotoja.

Joten älä nyt ihan pahinta ainakaan pelkää ensisijaisesti.

Vierailija
34/58 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulethan kertomaan tulokset kun selviää?

Vierailija
35/58 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hoidan kyllä riskitekijät se on tässä työn alla koko ajan. Koko tilannetta ei helpota sekään että reilu vuosi sitten kierukan kontrollissa hoitaja ihmetteli kohdun paksua limakalvoa. Nyt vasta luin että sellaisesta voi kehittyä tms syöpä :( En miehellekään ole uskaltanut kertoa pelostani ennen kuin tiedän onko syytä oikeasti hätäillä...

Vierailija
36/58 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en usko sukupuolitautiinkaan tai sitten on mies käynyt vieraissa..

Tulen kertomaan, mutten usko että huomisista tuloksista kuulen mitään infoa muuten kun että on pois suljettu raskaus ja sukupuolitaudit.

Vierailija
37/58 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en usko että kierukka enää kohta 2v jälkeen tällaista aiheuttaa. Ellei ole jotenkin pois tulossa tai muuta outoa. Mutta siihenkin tarvittais ultraus.

Vierailija
38/58 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen ylipainoinen ja laihdutan, pelkään myös syöpää, niin moni tuttu on tässä lähiaikoina kuollut levinneisiin syöpiin aivan liian nuorena, 28v ja 32v :( noudatan VHH-ruokavaliota koska syöpäsolut elää sokerista, kun liika sokeri karsitaan ruokavaliosta pois, syövällä ei ole voimaa levitä niin nopeasti, monet ovat parantuneet syövästä kun ruokavaliosta on jätetty sokeri pois, syöpä pitää siinä tapauksessa havaita ajoissa eikä se saa olla levinnyt, silloin se on mahdollista, mutta yleensäkin terveelläkin ihmisellä sokeri on vain haitaksi, oli sairauksia tai ei. Toivotaan kuitenkin ettei ole se pahin mahdollinen vaihtoehto! muista tulla kertomaan mitä lääkäri sanoi :)

Vierailija
39/58 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ollut paljon sukupuolikumppaneita? Onko HPV-tartunta mahdollinen?

Vierailija
40/58 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:52"]

itsekin olen ylipainoinen ja laihdutan, pelkään myös syöpää, niin moni tuttu on tässä lähiaikoina kuollut levinneisiin syöpiin aivan liian nuorena, 28v ja 32v :( noudatan VHH-ruokavaliota koska syöpäsolut elää sokerista, kun liika sokeri karsitaan ruokavaliosta pois, syövällä ei ole voimaa levitä niin nopeasti, monet ovat parantuneet syövästä kun ruokavaliosta on jätetty sokeri pois, syöpä pitää siinä tapauksessa havaita ajoissa eikä se saa olla levinnyt, silloin se on mahdollista, mutta yleensäkin terveelläkin ihmisellä sokeri on vain haitaksi, oli sairauksia tai ei. Toivotaan kuitenkin ettei ole se pahin mahdollinen vaihtoehto! muista tulla kertomaan mitä lääkäri sanoi :)

[/quote]

Huuhaata. Sokerien poistaminen ruokavaliosta ei ole mikään syöpähoito.

Kaikki ihmiset tarvitsevat sokeria, koska keho ei selviä ilman energiaa.