27v poikani ei ole koskaan seurustellut
Kommentit (126)
Minulla on 37-vuotias tytär. On kyllä vähän vanhempi kuin poikasi mutta ei kai poika ole kauhean nirso. Tyttäreni asuu edelleen meillä kotona ja haluttaisiin jo hänestä eroon kun tulee kalliiksi elättää naista, joka ei suostu menemään töihin kun on niin taiteilijaa, niin taiteilijaa.
Ei nykypäivänä ole enää sosiaalista painetta perinteiseen elämään. Voi aivan hyvin elää itsekin. Ei kukaan ikätoveri ihmettele tai kysele, jos joku on valinnut erilaisen elämän. Joku vanhuskäppänä varmaan ihmettelee, kun hänen nuoruudessaan se oli outoa.
Meitä on paljon hyvin toimeentuleviakin, jotka elämme yksin. Itse olen yamk-inssi, kunnalla päällikkövirassa, tienaan 4500e/k+omalla toiminimellä muutamia kymppitonneja vuodessa, asun (omin käsin rakennetussa) omakotitalossa yksin. Mutta tämä asema on tehnyt myös aika varovaiseksi. Mitään köyhää wt-naista en huoli elätettäväksi, vaan about samassa elämäntilanteessa oleva. Mutta kun en saa, niin tulen elämässä toimeen yksinkin,
M36
Vierailija kirjoitti:
Ei nykypäivänä ole enää sosiaalista painetta perinteiseen elämään. Voi aivan hyvin elää itsekin. Ei kukaan ikätoveri ihmettele tai kysele, jos joku on valinnut erilaisen elämän. Joku vanhuskäppänä varmaan ihmettelee, kun hänen nuoruudessaan se oli outoa.
Meitä on paljon hyvin toimeentuleviakin, jotka elämme yksin. Itse olen yamk-inssi, kunnalla päällikkövirassa, tienaan 4500e/k+omalla toiminimellä muutamia kymppitonneja vuodessa, asun (omin käsin rakennetussa) omakotitalossa yksin. Mutta tämä asema on tehnyt myös aika varovaiseksi. Mitään köyhää wt-naista en huoli elätettäväksi, vaan about samassa elämäntilanteessa oleva. Mutta kun en saa, niin tulen elämässä toimeen yksinkin,
M36
Ja unohtui aivan mainita. Itse en ole koskaan seurustellut, en ole käynyt koskaan treffeillä, en ole koskaan edes halannut ketään naissukupuolen edustajaa. Vapaa-ajallani en viihdy yöelämässä. Lenkillä, kotona, kuntosalilla, vaeltamassa jne. Joskus teininä ja nuorena aikuisena homosteltiin samalla kylällä muutamien muiden nuorten kanssa, koska ei siellä tyttöjä juuri ollut. Seksinhimoissa sitten kokeiltiin. Mutta ei karvaiset miehet muuten viehätä. Minun silmissäni suurin osa 30-vuotiaista naisista on perusnättejä, jos vain pitävät terveydestään huolta.
Sano sille että pitää juoda viinaa baareissa jotta naisia voi tavata ja tutustua niihin. Minäkin nuoren akävin baareissa sen takia että löytäisin tyttöystävän. No minä löysinkin että viinan juonti kannattaa. Ekan tyttöystävän kanssa minä seurustelin 13 vuotta. Toisen kanssa olen ollut 14 vuotta nyt.
Mistä hän ei ole koskaan seurustellut?