Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

27v poikani ei ole koskaan seurustellut

Vierailija
21.07.2021 |

Huolettaa löytääkö poika ikinä tyttöystävää

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli tuon ikäinen kun tapasimme. Jos hän ei olisi koskaan seurustellut ennen minua, se olisi ollut soronoo. Hän oli kokenut seksissä, tiesi miten naista käsitellä muutenkin. Naiskokemuksia reilusti ennen minua kuten minullakin mieskokemuksia. Nyt ollaan oltu 17v yhdessä. Poikasi ei vaikuta siltä että tulisi saamaan naista ikinä, otan osaa.

Ok! Onneksi harva nainen ajattelee samalla tavalla

Vierailija
102/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisko sille 21v ujo tyttö?:P

21v on liian nuori 27v miehelle

Samaa mieltä. Olisi aika epäilyttävää, jos tuon ikäinen mies deittailisi just ja just täysi-ikäistä naisenalkua. Tulisi jotenkin hyväksikäyttövibat

Minä tapasin mieheni kun olin 21v ja mieheni 28v. Oltiin molemmat maisteriopiskelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se poika transsu?

Vierailija
104/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että muuttaa Helsinkiin. Se on täynnä sinkkunaisia tuossa ikäluokassa

Vierailija
105/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että muuttaa Helsinkiin. Se on täynnä sinkkunaisia tuossa ikäluokassa

Ne Helsingin tytöt on nymfoja, jotka etsii kokenutta miestä

Vierailija
106/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
107/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti AP sulla on myös muita lapsia. Tai sit susta ei koskaan tuu mummoa

Vierailija
108/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli. siis just saman ikänen olin. Ei voi ihan sanoo etten ollut koskaan seurustellu, mutta kuitenkin olin kokematon eli ekaa kertaa ei ollut. kuitenki pari vuotta myöhemmin olin jo isä ja kohta toinenki poika synty. Ei se mun suhde sittemmin kestäny, mutta molemmat pojat jo ammattiin oppimassa. Exä onnelliseti uusissa naimisissa. ja mä oon viikonloppuisä. Että hyvin menee. Ei se seksi mitään rakettitiedettä ole. Lapset tehty ja nyt käsityönä. Ei sitä tässä iässä muutenkaan enää kannata lisääntyä. Ei se määrä vaan laatu.

Vierailija
109/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli tuon ikäinen kun tapasimme. Jos hän ei olisi koskaan seurustellut ennen minua, se olisi ollut soronoo. Hän oli kokenut seksissä, tiesi miten naista käsitellä muutenkin. Naiskokemuksia reilusti ennen minua kuten minullakin mieskokemuksia. Nyt ollaan oltu 17v yhdessä. Poikasi ei vaikuta siltä että tulisi saamaan naista ikinä, otan osaa.

Ok! Onneksi harva nainen ajattelee samalla tavalla

No niinpä. Oikeesti, kuka jotain aiempia kokemuksia edes miettii jos sattuu klikkaamaan? En usko että kovinkaan moni.

Vierailija
110/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tuohan on täydellinen ikä alkaa etsiä nuorta neitoa;) Nyt vaan Tinderiä päälle

Vierailija
111/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä poika on onnellinen näin? Oletko edes kysynyt vai oletatko vaan

Vierailija
112/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos poika on näätä?

Vierailija
113/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti?

Voi vietää rauhassa kaksois elämää,josta sinä et tiedä yhtään mitään.laske jo napanuorasi irti 27vuotiaasta.

Vierailija
114/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika on käynyt yliopiston ja on töissä. Pitää itsestään huolta ja harrastaa. Ei pelaa tietokoneella

AP

Jos asuu vielä helmoissasi, ei ikinä mitään kumppania löydäkään.

Jos asuu omillaan, et tiedä mitään hänen salaisesta yksityiselämästään.

Vierailija
115/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja toki miehetkin muodostavat itsestään ja omasta viiteryhmästä yleensä positiivisen kuvan. Esim. minä ja me naiset olemme sitä ja tätä hyvää, miehet taas ovat sikoja.

Aloittajan lisäksi tämän ketjun on lukenut varmasti moni muukin poikalapsen äiti. Toivottavasti avaa silmiä. Tuo on se todellisuus, minkä kuka tahansa mies kohtaa. Ja jonkinnäköisellä todennäköisyydellä ketjun aloittaja ja muut poikien äidit ovat ajattelleet miehistä joskus aivan samalla tavalla, kuin tässä ketjussa avautuneet monet naiset.

Eikö olekin kaunis todellisuus?

Vierailija
116/126 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ehtii. Nyt vaan tekee töitä ja kerää rahaa, sivistää itseään, pitää kunnostaa huolta, ostaa uusia vaatteita ja kyllä ne naiset kiinnostuu

Ei kyllä löydy tuolla asenteella, vaan kyllä tuossa iässä on vaimo löydettävä, jos sen aikoo joskus löytää. Kyllähän ongelman, joka estää pariutumisen voisi vielä korjata, mutta se on tehtävä juuri tuossa iässä. Välillä ihmetyttää miksi vanhemmat eivät esim. tarjoa lapselleen hyviä sosiaalisia taitoja, opeta hygieniaa, pukeutumista, syömistapoja ym. olennaisesti pariutumiseen vaikuttavia asioita.

Vierailija
117/126 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle teillä on tuohon parisuhteeseen?

Vierailija
118/126 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumismahdollisuudet on aika vaikea 20-40 vuotiaana. Normaalit naiset kun odottavat mieheltä täydellisen lihaksikasta vartaloa, jossa on näkyvät vatsalihakset. Se on aika raadollinen maailma, kun enää ei pariuduta samalla tavalla, kuin 70-luvulla. Miesmarkkinoilla on pilvin pimein meitä, jotka olemme akateemisen tutkinnon suorittaneita, hyväpalkkaisessa ammatissa olevia. Se ei enää riitä. 

Jos olisin itsekin esim 190 cm pitkä, niin taatusti olisi vientiä enemmän kuin nyt 175 cm pitkänä.

Kun naisilla alkaa oma ulkonäkö rapistua riittävästi ja vienti vähentyä, niin alkaa ne tavismiehetkin kelvata, yleensä vasta 40-50 vuotiaina. 

M36

Vierailija
119/126 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutumismahdollisuudet on aika vaikea 20-40 vuotiaana. Normaalit naiset kun odottavat mieheltä täydellisen lihaksikasta vartaloa, jossa on näkyvät vatsalihakset. Se on aika raadollinen maailma, kun enää ei pariuduta samalla tavalla, kuin 70-luvulla. Miesmarkkinoilla on pilvin pimein meitä, jotka olemme akateemisen tutkinnon suorittaneita, hyväpalkkaisessa ammatissa olevia. Se ei enää riitä. 

Jos olisin itsekin esim 190 cm pitkä, niin taatusti olisi vientiä enemmän kuin nyt 175 cm pitkänä.

Kun naisilla alkaa oma ulkonäkö rapistua riittävästi ja vienti vähentyä, niin alkaa ne tavismiehetkin kelvata, yleensä vasta 40-50 vuotiaina. 

M36

Että sä jaksat...

Vierailija
120/126 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta on aika paljon, jos 27-vuotias mies ei ole koskaan seurustellut. Pian on menetetty tapaus. Kokemus tuo itsevarmuutta. Toki, jos poikasi on mukavannäköinen ja muuten sosiaalinen, niin markkinat ei ole täysin suljettu, mutta helposti tuossa iässä alkaa naiset kaivata muutakin kuin ujoa peräkammarinpoikaa. Kunnon miehet on pop, mutta ei piintyneet vanhatpojat.

27v ujo ja kokematon mies voi ihan hyvin etsiä itselleen ujon ja kokemattoman 22v tytön

Hyi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan