27v poikani ei ole koskaan seurustellut
Kommentit (126)
Isän kannattaisi puhua pojalleen ja kertoa että naiset ei tule hakemaan kotiovelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, onko poikasi pk-seudulta? Mulla mies etsinnässä, ja monilla kavereillakin. Muutto pk-seudulle voisi auttaa!
Myös Turussa paljon 20-30-vuotiaira sinkkunaisia.
Minkälaista miestä etsit pk-seudulta? ;)
M31
Etsin mukavaa ja aktiivista miestä. 20v vastannut en ole mä. :)
Tässä voi vanhempi katsoa peiliin, sillä olet lauminlyönyt kasvatusvastuusi. Myös poikia pitää kasvattaa, sosiaalistaa ja opettaa vuorovaikutustaidot. Helpompi on toki antaa niiden hakata konsolipelejä 24/7 , mutta vastustelusta huolimatta ne pitää pakottaa myös muihin harrastuksiin ja kanssakäymiseen toisten ihmisten kanssa.
Toivon mukaan et pura ajatuksiasi pojallesi saati vitsailisit asiasta. Hän on jo aikuisen iässä ja vastaa itsestään. Sinä otat pojan elämän vastaan selllaisena kuin hän sen elää ja miksi et voi enää puuttua siihen. Jos epäilet, että pojallasi on ongelmia niitä voi lähestyä hienotunteisesti eri näkökulmasta kuin sinun näkökulmastasi .
Mieti myös, miksi asia sinua huolettaa? En usko, että pyyteetöön äidin rakkaus olisi vain se perimmäinen syy.
Poikasi voi olla aseksuaali, hooseksuaali, siis ihan muuta kuin sinä hänet haluat nähdä, Ole avoin ja hyväksyvä hänen nykyisessä elämäntilanteessaan,
Näin käy kun lapsesta asti syötetään muoviastiassa mikrossa kuumennettua ruokaa. Muovista ruokaan irtoavat Kemin kaalit toimivat estrogeenin tavoin ja testosteronitasot jää liian alhaiseksi. Tämä on yleinen ongelma nykyisillä nuorilla miehillä. Testosteroni on se, joka ajaa nuorukaiset etsimään kumppania. Jos olen tarjonnut mikrotettua ruokaa lapsille niin olen aina kuumentanut sen lasiastiassa. 18 ja 23 vuotiailla pojillani on molemmilla avokki.
Vierailija kirjoitti:
Poika on käynyt yliopiston ja on töissä. Pitää itsestään huolta ja harrastaa. Ei pelaa tietokoneella
AP
Ilmeisesti on humanisti-viher-vassari. Vaikka naiset väittävätkin pitävänsä juuri heistä, todellisuudessa halveksivat!.
Voi olla ettei vaan kelpaa kenellekään tai sitten toinen ääripää eli nirso. Ei voi sanoa näkemättä. Kuopio taitaa olla miesvaltainen kaupunki eli sekin voi vaikuttaa.
Pojan pitää olla aktiivisempi. Meneekö kaikki aika kotona tai töissä? Mun ongelma on se, että teen liikaa töitä ja vapaa-aikaa ei jää juurikaan. Haluaisin kuitenkin tehdä tähän muutoksen ja elää elämääni.
M29 Helsingistä
Ehkä ei halua ketään? Ei kaikkia kiinnosta suhteet ja seurustelu. Jos tykkää olla yksin niin mitä väliä?
jÄNNÄpojat seukkaa jo 13-19 vuotiaana....Poikasi on kilttis, ne seukkaa vasta 30 vuotiaanaa...
Itsekkään en ole koskenut naiseen. Eihän tässä kerkeäisikään kun 95% ajasta menee ns. tärkeimpiin hommiin eli tietokoneella pelaamiseen.
M32
Vierailija kirjoitti:
Poika on käynyt yliopiston ja on töissä. Pitää itsestään huolta ja harrastaa. Ei pelaa tietokoneella
AP
Anteeksi vaan mutta veikkaan, että hänellä on ollut huonoja kokemuksia tytöistä peruskoulussa. Voi vetää herkän ja älykkään tyypin itsetunnon naisten suhteen alas. Vaikee juttu.
Olen 29v nainen, enkä ole seurustellut koskaan. Ihan hirveästi ahdistaa, kun kuulen äidin päivittelevän seurustelutilannettani esim. sisaruksiensa kesken. (Kun luuli, etten kuule.)
Mitä se hänelle kuuluu? Minä olen onellinen näin. Tunnen kuitenkin itseni välillä hirveän huonoksi ihmiseksi, kun "minua ei kukaan huoli". Tämä nimenomaan johtuu äitini "huolesta" . Hän kuvittelee, etten huomaa hänen asennettansa, mutta kyllä sen huomaa.
Käykö hän missään? Tai käyvätkö nuoret enää baareissa?
Mistä edes voit olla varma, ettei ole seurustellut? Ehkei halua suhteistansa kertoa, koska ovat olleet esim. lyhytkestoisia? Ehkä hän ei haluakaan suhdetta ollenkaan (vaikka a-seksuaali tai erakkoluonne). Tai ehkä seurusteleekin miesten kanssa, eikä ole valmis kertomaan siitä...
En keskittyisi murehtimaan poikasi seurusteluasioita.
Ei minunkaan mieheni ollut seurustellut kenenkään muun kanssa ennen minua, ja oli silloin 28. Ei se ikä kerro. Ja seurusteluasiat eivät kuulu kenellekkään muulle kuin itselle. Tollane kyttäys vaan aiheuttaa ahdistusta ja sitten ehkä poika jääkin yksin, ellei itse halua sitä.
Ei kuulu sulle, se on jo melkein aikuinen.