Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

27v poikani ei ole koskaan seurustellut

Vierailija
21.07.2021 |

Huolettaa löytääkö poika ikinä tyttöystävää

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi tulevaisuuden ennuste on huono...

Vierailija
22/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko sille 21v ujo tyttö?:P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika on käynyt yliopiston ja on töissä. Pitää itsestään huolta ja harrastaa. Ei pelaa tietokoneella

AP

Asuuko poikasi vielä kotona?

Siinä tapauksessa hän lienee lellitty mammanpoika, jota äippä pitää otteessaan.

Mikäli on jo omillaan, kuten tuossa iässä kuuluukin, voi poikasi olla kiinnostunut miessukupuolesta jota ei halua kertoa äidille - ainakaan vielä.

Näitä kaappityyppejä on nykyään todella paljon!

Vierailija
24/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaako hän tyttöystävää?

Vierailija
25/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi 28v ikisinkku tytär. Missä poikasi asuu. Voisikohan nämä törmätä toisiinsa

Paritus on rikos. Pahinta jos vanhemmat parittaa lastaan. Tosin ruskeaihoisia laki ei tunnu koskevan.

Vierailija
26/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on saman ikäinen poika, joka seurusteli kyllä teininä, mutta lukion jälkeen ei ole ollut mitään suhteita. En tiedä mikä on, eikö vain kiinnosta enää vai eikö ole tavannut sopivaa.

Vierailija
27/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on saman ikäinen poika, joka seurusteli kyllä teininä, mutta lukion jälkeen ei ole ollut mitään suhteita. En tiedä mikä on, eikö vain kiinnosta enää vai eikö ole tavannut sopivaa.

Tajusi olevansa h o m o?

Vierailija
28/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on aika paljon, jos 27-vuotias mies ei ole koskaan seurustellut. Pian on menetetty tapaus. Kokemus tuo itsevarmuutta. Toki, jos poikasi on mukavannäköinen ja muuten sosiaalinen, niin markkinat ei ole täysin suljettu, mutta helposti tuossa iässä alkaa naiset kaivata muutakin kuin ujoa peräkammarinpoikaa. Kunnon miehet on pop, mutta ei piintyneet vanhatpojat.

Vierailija
29/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittää useampaa naista ja maistelee kaikkia laatuja. Ole huoleti.

Vierailija
30/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta on aika paljon, jos 27-vuotias mies ei ole koskaan seurustellut. Pian on menetetty tapaus. Kokemus tuo itsevarmuutta. Toki, jos poikasi on mukavannäköinen ja muuten sosiaalinen, niin markkinat ei ole täysin suljettu, mutta helposti tuossa iässä alkaa naiset kaivata muutakin kuin ujoa peräkammarinpoikaa. Kunnon miehet on pop, mutta ei piintyneet vanhatpojat.

27v ujo ja kokematon mies voi ihan hyvin etsiä itselleen ujon ja kokemattoman 22v tytön

Vierailija
31/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurella todennäköisyydellä pelimies joka pyörittää useampaa naista

Vierailija
32/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palanut näpit kerran kunnolla ja sydän särkynyt. Nyt ei enää anna itsensä rakastua. Kovettanut sydämensä ja kuolettanut tunteensa. Tuttu tunne.

Vierailija
33/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, onko poikasi pk-seudulta? Mulla mies etsinnässä, ja monilla kavereillakin. Muutto pk-seudulle voisi auttaa!

Myös Turussa paljon 20-30-vuotiaira sinkkunaisia.

Vierailija
34/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, onko poikasi pk-seudulta? Mulla mies etsinnässä, ja monilla kavereillakin. Muutto pk-seudulle voisi auttaa!

Poika asuu Kuopiossa

Vierailija
35/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista miestä etsit pk-seudulta? ;)

M31

Vierailija
36/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko mun mutsi;D No mä oon 28v mies, joka seurusteli tosiaan yläasteella ja lukiossa, mutta sen jälkeen mielenkiinto naisiin vaan yksinkertaisesti hävisi. Keskityin opintoihin, työhön, harrastuksiin ja muuhun hauskanpitoon. Oon deittaillut satunnaisesti, mutta edelleenkään ei kiinnosta parisuhde

Vierailija
37/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Max 20v.

Vierailija
38/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Max 20v.

Tykkäät lapsista?

Vierailija
39/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana monenlaista mihin aikaa saa aikaa kulumaan, viihtyy. Energian ja ajatukset.

Tai Elämäntilanne ja oma mieli. Silloin ei tunnu normaalilta esim etsiä tyttöystävää/naista.

Ihan normaalia nykyaikaan, voi tulla ensimmäinen vuosien seurustelu vasta 35-40v ikäisenä tai myöhemmin.

Vierailija
40/126 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muka voitte tietää varmasti? Oma poika ilmoitti minulle vasta kun oli mennyt kihloihin, vaikka muuten soitellaan kyllä melkein joka päivä :D

Ei kaikki nuoret miehet ole kovin avoimia noista jutuista välttämättä, varsinkaan äidille tai isälle.