Mistä 45+ ikäinen nainen löytää miehen?
Saman ikäiset ja vanhemmat miehet haluavat naisen joka voi vielä saada lapsia, vaikkei miehet haluaisikaan enää lapsia. Olen kolmen alakoululaisen äiti, ihan ”hyvin säilynyt” ja pidän ulkonäöstä edes jollain tasolla huolta. Ei ylipainoa, ei akateemista koulutusta, pienipalkkainen työ ja vuokra-asunto. Olen kiltti, hemmottelisin miestä ja pitäisin kodista huolta. En käy baareissa, terasseilla enkä oikeastaan missään. Tinderiin menin kerran ja törmäsi ex-mieheeni - ei ole mun paikkani sekään. Välillä tapaan mukavan oloisia miehiä kaupassa, remppafirman käydessä tms. Jotenkin vain en tiedä, onko ylipäätään tämän ikäinen nainen enää minkään ikäryhmän silmissä haluttava? Olen aiemmin ollu kiinnostunut vanhemmista miehistä ja niin olen edelleenkin. Kuusikymppisiin en vain uskalla ottaa mitään kontaktia, koska pelkään heidän ajattelevan mun olevan joku onnenonkija tai epätoivoinen vanhapiika.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelin kotiovelta 30m ja löysin.
Joillakin käy uskomaton tuuri kyllä
Tai sitten ne kävelee 30m ja tekee aloitteen eikä makaa sohvalla odottamassa prinssiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne kävelee 30m ja tekee aloitteen eikä makaa sohvalla odottamassa prinssiä
Tämä. Minä löysin omani kilometrin päästä.
En edes ehtinyt ajatella mitään tindereitä, vaan kun olin valmis uuteen ihmissuhteeseen, niin sellainen löytyi.
En lukenut koko ketjua. Mutta tansseista tai tanssikurssilta on muutama ystäväni löytänyt kumppanin. Ihan tavallisia fiksuja suomalaismiehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Mistä löytäisit lähes viisikymppisenä miehen? No mukavia miehiä on joka paikkaan täynnä! Olen varattu lähes viisikymppinen nainen ja tiedän monta todella hyvää vapaata samaa ikäluokkaa olevaa miestä, jotka etsivät vierelleen ihanaa naista. Osalla on lapset tehty jo aikoja sitten ja osalla ei niitä ole ollutkaan, eivätkä he todellakaan haavrile enää mistään lapsiperhearjesta vauvoineen.
Jos sinä et löydä arjesta näitä miehiä, niin knessä on vika, miehissä vai sinussa? Veikkaan, että sinussa. Olen varma, että et edes ole sen näköinen, että etsisit miesystävää, eli kuljet naama nyrpeänä ja räksytät lapsille ja vähän muillekin samalla. Et katso ketään silmiin, hymyile, jutustele ja ole mukava. Et ota kontaktia siis ihmisiin, vaan olet vain oma surkea itsesi, lapsilauman äitee ja ikävä ihminen, josta ei kukaan saa mitään muuta ajatustakaan. Olet liian äiti.
Lapset kuuluvat sinun elämääsi vahvasti, mutta eivöt miehet halua nähdä vain sitä mammaa, sillä eivöt he seurustele lasteni kanssa, vaan naisen, jolla on lapsia.
Aika ilkeästi kirjoitit. Missä sun mielestä voi tavata näitä mukavia viisikymppisiä miehiä? En todellakaan kulje naama rutussa enkä räyhää yhtään kellekään, pukeudun siististi ja pyrin pitämään ulkonäöstä huolta, pystyn elättämään itseni ja teini-ikäisen lapseni.
Silti oma kokemukseni on että ikäiseni miehet halusivat max. 30-kymppisen, lapsettoman naisen.
Heitä on ihan joka paikassa. Ja yksikään normaali viisikymppinen ei todellakaan etsi mitään kolmekymppistä naista. Jos etsii, niin etsiköön rauhassa, hän ei ole silloin tavoittelemisen arvoinen mies, vaan nolo.
Teini-ikäisen lapsen äiti voi olla parhaimmillaan todella hyvä nainen miehelle, jonka omatkin lapset ovat isoja jo. Teini-ikäisen lapsen äitinä ei enää kiinnosta katsoa ja kuunnella sellaista miestä, joka ei nappaa täysin, vaan sitä on mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua. Mutta tansseista tai tanssikurssilta on muutama ystäväni löytänyt kumppanin. Ihan tavallisia fiksuja suomalaismiehiä
Niin jos tykkää tanssimisesta. Itse kammoan tanssimista, mutta luonnossa vaeltaminen on minun juttuni. Niin myös monen vapaan ikäiseni miehen.
Vierailija kirjoitti:
Mene yksin hienostuneesti ravintolaan viinilasilliselle, tyylikkään ja hienostuneen naisellisesti pukeutuneena ja kevyesti meikattuna, juttele ihmisten kanssa, hymyile, ole iloinen ja avoin kaikenlaisille miehille edes muutaman sanan verran, tällein tapasin viisikymppisenä nykyisen mieheni 5 vuotta sitten, rakkaus kukoistaa edelleen ❤️
Miten tämä käytännössä toteutetaan? Siis kenelle jutellaan? Tuntuu, että kaikki ovat nykyään drinksuravintoloissa oman seuransa kanssa.
Olen tuota joskus kokeillut mutta varmaan väärässä paikassa koska yleensä olen saanut suunnilleen jo tiskille päästyäni helmaani kiinni jonkun rasittavan miehen. Joka ei sitten suostu kohteliaalla vihjailulla poistumaan ja lopputulos on se, että minä lähden suivaantuneena kotiin.
Alkomuijalle kapakkaukko kapakasta
Ap sun ongelma on se ettei kukaan sinkkumies tiedä sun olemassaolosta. Sanoit ettet käy missään etkä ole netin palveluissa. Silloin kukaan ei tiedä sinusta! Eli mitäs jos menisit uudestaan nettiin ja vähät välität siitä että siellä on joku eksä.
Toisekseen voisit katsoa myös nuorempia miehiä, monet ovat kiinnostuneita sinun ikäisistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minä löysin omani kilometrin päästä.
En edes ehtinyt ajatella mitään tindereitä, vaan kun olin valmis uuteen ihmissuhteeseen, niin sellainen löytyi.
Tiesittekö että noi on lyhyempiä matkoja kuin naaraslumileopardeilla kiima-aikana. Asiaahan on toki tutkittu.
Minäkin suosittelen Tinderiä tai vastaavaa. Olen tavannut sen kautta useamman puolitutun, joista osa on sanonut, ettei olisi ikinä ehdotellut mitään muuten esim. harrastuksen yhteydessä. Vaikka ollaan siis saatettu jutella niitä näitä jo aiemmin.
Ja jos vanhemmista miehistä tykkäät, niin valinnanvaraa varmasti riittää... Itse asiassa tykkään Tinderistä sen takia, että saa rajattua pois ne itseään 10-15 vuotta vanhemmat papat :)
Vierailija kirjoitti:
Et mistään. Parasta ennen -päiväys on mennyt. No Ghanasta ehkä. Rahalla.
Kyllähän tuon ikäinen nainen ja noilla "arvoilla" (paino yms.) on Parasta Jälkeen-päiväyksellä. Eli juuri tuollainen nainen on mitä itse haen, juuri tuosta syystä kun en halua elämääni pilaava "yllätystä", mikä on nuorempien kanssa mitä todennäköisin riski. Kun nuoremmilla tuntuu olevan joko kuulolaitteen tarvis tai päässä remmeissä väljää, kun sana "EI!" ei tunnu menevän jakeluun.