Mistä 45+ ikäinen nainen löytää miehen?
Saman ikäiset ja vanhemmat miehet haluavat naisen joka voi vielä saada lapsia, vaikkei miehet haluaisikaan enää lapsia. Olen kolmen alakoululaisen äiti, ihan ”hyvin säilynyt” ja pidän ulkonäöstä edes jollain tasolla huolta. Ei ylipainoa, ei akateemista koulutusta, pienipalkkainen työ ja vuokra-asunto. Olen kiltti, hemmottelisin miestä ja pitäisin kodista huolta. En käy baareissa, terasseilla enkä oikeastaan missään. Tinderiin menin kerran ja törmäsi ex-mieheeni - ei ole mun paikkani sekään. Välillä tapaan mukavan oloisia miehiä kaupassa, remppafirman käydessä tms. Jotenkin vain en tiedä, onko ylipäätään tämän ikäinen nainen enää minkään ikäryhmän silmissä haluttava? Olen aiemmin ollu kiinnostunut vanhemmista miehistä ja niin olen edelleenkin. Kuusikymppisiin en vain uskalla ottaa mitään kontaktia, koska pelkään heidän ajattelevan mun olevan joku onnenonkija tai epätoivoinen vanhapiika.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valivali. Elämähän ei ole mitään ilman miestä. Olet luuserinainen suoraan 50-luvulta. T. Itsenäinen KTM mies 46[/quote
Sinä olet juuri se mies, jolle kelpaa vain 3-kymppinen, mutta ei lapsia haluava nainen, jota sinä vain et voi saada. Säälittävää ulinaa.
No sitten yksin. Säästyypähän rahaa jota voi käyttää omiin harrastuksiin ja matkusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Mistä löytäisit lähes viisikymppisenä miehen? No mukavia miehiä on joka paikkaan täynnä! Olen varattu lähes viisikymppinen nainen ja tiedän monta todella hyvää vapaata samaa ikäluokkaa olevaa miestä, jotka etsivät vierelleen ihanaa naista. Osalla on lapset tehty jo aikoja sitten ja osalla ei niitä ole ollutkaan, eivätkä he todellakaan haavrile enää mistään lapsiperhearjesta vauvoineen.
Jos sinä et löydä arjesta näitä miehiä, niin knessä on vika, miehissä vai sinussa? Veikkaan, että sinussa. Olen varma, että et edes ole sen näköinen, että etsisit miesystävää, eli kuljet naama nyrpeänä ja räksytät lapsille ja vähän muillekin samalla. Et katso ketään silmiin, hymyile, jutustele ja ole mukava. Et ota kontaktia siis ihmisiin, vaan olet vain oma surkea itsesi, lapsilauman äitee ja ikävä ihminen, josta ei kukaan saa mitään muuta ajatustakaan. Olet liian äiti.
Lapset kuuluvat sinun elämääsi vahvasti, mutta eivöt miehet halua nähdä vain sitä mammaa, sillä eivöt he seurustele lasteni kanssa, vaan naisen, jolla on lapsia.
Fakta on se ettei mihet lähesty naista kuin baarissa. Eli syy on siinä ettei vain kohdata. Nainen jos lähestyy miestä niin kyllä sitä ajattelee että mikä tyrkky toi on.. Ja kaupassa, kirjastossa, salilla… ei siellä kukaan naista lähesty koska #metoo.
M48
Mitä tiukemmat rajat itsellesi teet sopivan kumppani löytämiseksi sen vaikeampaa se on. Suurin osa vanhempien ihmisten ongelmista löytää joku on siinä, että kovasti tahdotaan joku ja sen jonkun pitää löytyä juuri sillä tavalla kuin itse haluaa kuin myös olla tietynlainen tyyppi. Luotetaan omiin kokemuksiin elämästä ja jotka ovat saattaneet vinouttaa ajatukset vuosikausiksi parisuhteesta,
Kirjoitit jo, ettet halua etsiä paria deittipalvelujen kautta. Se jo kertoo sinusta, miten et vain halua kokeilla uutta mahdollisuutta. Onko muitakin rajoituksia, joihin et suostu? Sen sijaan, että keskityt sanomaan ei voisit tutusta olisiko monista deittipalvelusta sinulle sopivaa. Tinder ei ole ainoa maailmassa ja se ei ole ihan jokaisen juttu, mutta miten olisi 50+ palvelut ja vain ensi alkuun kirjoitella?
Ole avoin ja anna kaikille mahdollisuus. Se on se salaisuus, millä moni rakkaustarina lähtee liikkeelle. Ne tarinat alkavat samoin sanoin "etten olisi uskonut, miten löydän ihan erilaisen ihmisen kuin luulin minulle sopivan ja paikasta, jossa en yleensä käy".
Miksi ap etsit kynnysmaton paikkaa, kun voit saada suhteen, jossa molemmat hemmottelevat ja passaavat toisiaan? Älä nyt vain sano, että myös sängyssä sinulle tärkeintä on miehen tyydytys, itse tyydyt jäämään ilman?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tiukemmat rajat itsellesi teet sopivan kumppani löytämiseksi sen vaikeampaa se on. Suurin osa vanhempien ihmisten ongelmista löytää joku on siinä, että kovasti tahdotaan joku ja sen jonkun pitää löytyä juuri sillä tavalla kuin itse haluaa kuin myös olla tietynlainen tyyppi. Luotetaan omiin kokemuksiin elämästä ja jotka ovat saattaneet vinouttaa ajatukset vuosikausiksi parisuhteesta,
Kirjoitit jo, ettet halua etsiä paria deittipalvelujen kautta. Se jo kertoo sinusta, miten et vain halua kokeilla uutta mahdollisuutta. Onko muitakin rajoituksia, joihin et suostu? Sen sijaan, että keskityt sanomaan ei voisit tutusta olisiko monista deittipalvelusta sinulle sopivaa. Tinder ei ole ainoa maailmassa ja se ei ole ihan jokaisen juttu, mutta miten olisi 50+ palvelut ja vain ensi alkuun kirjoitella?
Ole avoin ja anna kaikille mahdollisuus. Se on se salaisuus, millä moni rakkaustarina lähtee liikkeelle. Ne tarinat alkavat samoin sanoin "etten olisi uskonut, miten löydän ihan erilaisen ihmisen kuin luulin minulle sopivan ja paikasta, jossa en yleensä käy".
Ap ei ole 50+
Vierailija kirjoitti:
Etsi eronnut viisikymppinen tai yli, mies jolla on itsekin lapsia. Esim. Yh-isä, yhdistäkää perheenne. Olisit hyvä myös hänen lapsilleen, antaisit äidin mallia jota yh-isien lapset kaipaavat. Tee ilmoitus treffipalstalle tältä pohjalta, saattaa tulla vastauksia ihan kivasti. Siitä sitten treffeille katsomaan miten kemiat kohtaa. Tsemppiä ❤️
Kun ei ne plus 50 v miehet halua itsensä ikäistä naista, vaan reilusti nuoremman. Juuri sitä vartenhan moni on hankkiutunut edellisestä vaimosta eroon kun vaimo vanhenee käsiin eikä ole enää haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi eronnut viisikymppinen tai yli, mies jolla on itsekin lapsia. Esim. Yh-isä, yhdistäkää perheenne. Olisit hyvä myös hänen lapsilleen, antaisit äidin mallia jota yh-isien lapset kaipaavat. Tee ilmoitus treffipalstalle tältä pohjalta, saattaa tulla vastauksia ihan kivasti. Siitä sitten treffeille katsomaan miten kemiat kohtaa. Tsemppiä ❤️
Kun ei ne plus 50 v miehet halua itsensä ikäistä naista, vaan reilusti nuoremman. Juuri sitä vartenhan moni on hankkiutunut edellisestä vaimosta eroon kun vaimo vanhenee käsiin eikä ole enää haluttava.
Nuoret naiset taas eivät halua sitä 50+ pallomahaista ruttupersettä, joten yksinäinen on setämiehen elämänehtoo.
Vierailija kirjoitti:
Toi lapsilauma lienee ongelma monelle miehelle... Vaikka muuten et paljon edes pyydä/toivo mieheltä.
Totta. Ja aika pieniä vielä. Nauti elämästäsi, ap, ei onni riipu miehestä. Tee niitä asioita mistä tykkäät ja iloitse lapsistasikin nyt kun vielä ovat kotona. Tehkää retkiä ja asioita yhdessä. Ennen kuin huomaatkaan, he ovat lähteneet kotoa.
Äläkä tyydy sellaiseen mieheen, jota pitää passata ja palvella. Sinulla on jo kolme lasta ja työtä niissä. Kyllä se potentiaalinen kumppani vastaan tulee sitten kun tulee.
.
Nainen löytää miehen mistä vaan, mutta jos pakettiin kuuluu toisen miehen lapset, löytäminen käy vaikeaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset taas eivät halua sitä 50+ pallomahaista ruttupersettä, joten yksinäinen on setämiehen elämänehtoo.
Heh, yllättävän moni tuntuu pallomahan kainaloon haluavan. Yleensähän 50-vuotiaiden liitot katkeaa juuri siihen kun mies löytää nuoremman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Mistä löytäisit lähes viisikymppisenä miehen? No mukavia miehiä on joka paikkaan täynnä! Olen varattu lähes viisikymppinen nainen ja tiedän monta todella hyvää vapaata samaa ikäluokkaa olevaa miestä, jotka etsivät vierelleen ihanaa naista. Osalla on lapset tehty jo aikoja sitten ja osalla ei niitä ole ollutkaan, eivätkä he todellakaan haavrile enää mistään lapsiperhearjesta vauvoineen.
Jos sinä et löydä arjesta näitä miehiä, niin knessä on vika, miehissä vai sinussa? Veikkaan, että sinussa. Olen varma, että et edes ole sen näköinen, että etsisit miesystävää, eli kuljet naama nyrpeänä ja räksytät lapsille ja vähän muillekin samalla. Et katso ketään silmiin, hymyile, jutustele ja ole mukava. Et ota kontaktia siis ihmisiin, vaan olet vain oma surkea itsesi, lapsilauman äitee ja ikävä ihminen, josta ei kukaan saa mitään muuta ajatustakaan. Olet liian äiti.
Lapset kuuluvat sinun elämääsi vahvasti, mutta eivöt miehet halua nähdä vain sitä mammaa, sillä eivöt he seurustele lasteni kanssa, vaan naisen, jolla on lapsia.
Fakta on se ettei mihet lähesty naista kuin baarissa. Eli syy on siinä ettei vain kohdata. Nainen jos lähestyy miestä niin kyllä sitä ajattelee että mikä tyrkky toi on.. Ja kaupassa, kirjastossa, salilla… ei siellä kukaan naista lähesty koska #metoo.
M48
suurin osa tuon ikäisistä naisista on varattuja, joten minullakaan ei tulisi edes mieleeni mennä häiritsemään ketään tuntematonta naista pariutumismielessä
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeästi kirjoitit. Missä sun mielestä voi tavata näitä mukavia viisikymppisiä miehiä? En todellakaan kulje naama rutussa enkä räyhää yhtään kellekään, pukeudun siististi ja pyrin pitämään ulkonäöstä huolta, pystyn elättämään itseni ja teini-ikäisen lapseni.
Silti oma kokemukseni on että ikäiseni miehet halusivat max. 30-kymppisen, lapsettoman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun 2000-luvun alussa tein viimisin päälle olevan ilmoituksen deitti.nettiin. Ei yhtään vastausta. Pitäiskö yrittää uudelleen. Jospa joku vastaisi?
M50, sinkkuna 20 vuotta.
Netissä naiset eivät vastaa ilmoituksiin vaan miehet tekevät aloitteet. Olettaen siis, että etsit naisista seuraa.
Toivottavasti tämän takia et ole ollut sinkkuna 20 vuotta...
45 nainen, jos on hyvin säilynyt ja simpsakka, menee kaupaksi kuin väärä raha. Teet vaan hienovaraisia (tai vähemmän hienovaraisia, mikä sinulle sitten sopiikin) aloitteita kaikille kiinostaville miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Naiset tässä maassa niitä eroja hakevat. Ja valtaosa 50+ miehistä on sellaisia miesvauvoja yhdistettynä erektio-ongelmiin että kuka nainen sellaisen vaivoikseen haluaa? Ihan iästä riippumatta, ei yhtään kukaan.
Näinkö opetat myös pojallesi?
No, ei tarvitse tehdä mitään. Katsoa välillä dm Ig:sta ja vastailla mielenkiintoisiin viesteihin. Jouduin esim. estämään liian innokkaan 25-v. NHL kundin.
Olen samanikäinen ja kouluikäisten lasten äiti. Lasten harrastusten parissa ainakin tutustuu ihmisiin. Olen kentän laidalla tavannut monta ihan kivaa ja vapaata isää.
En vain itse ole saanut mitään aikaan. Tuntuu, että kun yksinkin pärjään, niin jatkan näin. En halua ottaa riskejä. Aika menee töissä ja lasten harrastuksissa. Harrastan kestävyysliikuntaa, teen käsitöitä, luen, laitan ruokaa ja hoidan kotia. Olisihan parisuhde kyllä ihan kiva, välillä tunnen itseni yksinäiseksi. Olisi kiva jakaa asioita jonkun kanssa, mutta minut saisi melkein hakea kotoa. Olen ikäiseksini ihan OK-näköinen kai. Uskoisin, että parisuhde kyllä löytyisi, jos jaksaisi ja haluaisi etsiä ja olisi aloitteellisempi.
Suosittelisin sitä tinderin käyttöä huonoista kokemuksista huolimatta
Kävelin kotiovelta 30m ja löysin.
Kaverin kautta. Silloin tiedät taustojakin jo valmiiksi.