Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli syönyt jääkaapista mun ja lapset kanasuikaleet!

Vierailija
29.07.2014 |

Olin viimeisillä rahoilla ostanut ne. Seuraavat rahat tulee vasta torstaina. Meidän piti torstaihin asti syödä riisiä ja kanaa. Se vaan laitto viestin että sori oli pakko tehdä evää töihin maksan illalla ! Mitä me nyt syödään kun ukon puoli jääkapista on tyhjä!!!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:16"]

Mies tuli töistä ja lähti jotain kaverin poppilaitteita autoon laittaa. Antoi mulle 3,40e et saan hakea uudet suikaleet. Lapsi söi kaverin luona makkarakeittoa päivällä joten ei oo ollut nälässä se! Mietin että lähdenkin tästä kämpästä! Huomena käyn kysymässä oisko vapaana jotain. Mut miten saan tästä takuuvuokran pois jos ukko jää yähän asuu? Oon maksanut siitä puolet?

[/quote]

No takuuvuokran puolikas on varmaan murheistasi pienin. Ajattele, kun muutat miehen luota pois, alat saada sitä hoitolisää vai mikä olikaan, minkä miehen tulot nyt estävät.

Vierailija
22/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, ja mies saa alkaa maksaa sulle elareita. Suosittelisin, että puhut tästä miehen kanssa, ehkä se järkiintyy kun tajuaa miten paljon kalliimmaksi sen elämä tulee, kun ette enää asu yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se vempain jolla täällä kyselet tyhmiä.

Vierailija
24/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broitsku vai broisku?

Vierailija
25/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi tarvii uuden haalarin syksyksi päiväkotiin. Mies väittää että niitä saa alle 20e!! Ja antoi mulle jo omAn osuutensa haalarista viime viikolla eli kympin! Käski vielä pitää loppurahat. Voi vitun vittu mikä tollo se on!

Vierailija
26/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ukon puoli jääkaapista" parisuhde vai kämppissuhde

Vierailija
27/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI teillä on noin tarkasti yhteiset rahat kun yhteinen lapsikin on? Ymmärrän sen että on omat pankkitilit jne. mutta jos sinulta on rahat aivan loppu niin miksei miehesi anna omistaan että saat yhteisen lapsen ruokittua? Kuulostaa hyvin kummalliselta parisuhteelta.

Vierailija
28/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syökää nyt tänään vaikka riisiä ja ketsuppia, ei siihen kuole. Mies saa sitten illalla tuoda uudet kanat

Vierailija
29/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysele mitään ku oon vittuuntunu ukkoon! Onko teidän ukot tollasia?!?

Vierailija
30/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:23"]

Broitsku vai broisku?

[/quote]

Ei kumpikaan noista wt-slanginimityksistä.

Vierailija
31/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ukko ees syö kotona mitään. Hakee yleensä itelleen pizzaa tai käy jossain syömässä töiden jälkeen. Saan kotihoidontukee nyt 400kk kun paska aivon tulojen takia en saa edes hoitolisää vaan kuntalisän. Ja silti maksan puolet vuokrasta ja ostan omat ruuat!

Vierailija
32/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais tietää, että miks teillä on omat puolet jääkaapissa? Ja jos ei mies ymmärrä, kuinka paljon lastenvaatteet maksaa, niin laita se hommaamaan se haalari. Eikö teillä oikeasti ole mitään muuta kaapissa kun riisiä? 

Vierailija
33/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu. Ja, ei mun ukko syö mun ruokia. Meillä on yhteiset eväät.

Vierailija
34/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä makaronia riisiä puuroa ja juusto! Mut juuston osti anoppi joten se varmaan on miehen joten me ei sitä saada syödä.

Vierailija
35/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää vaikka leivoksia

Vierailija
36/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syönyt lapset ja kanasuikaleet?

Vierailija
37/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei tiedä että mies erottelee kaikki sun ja mun jutuiksi. Se luulee että meillä on normaalia! Mun äiti pyysi meitä lapsen kanssa sinne mut en pääse kun ei oo rahaa bensaan ja junalippuun. Lähtisin nyt koko loppu kesäksi. Kohta mulla alkaa kouku ja lapsella tarha.

Vierailija
38/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lukee lapsen

Vierailija
39/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin miettimään sekä parisuhteesi että raha-asioittesi tilaa jos yhdestä parin euron kanasuikalepaketista tulee tuollainen haloo. Hanki nyt edes luottokortti niin ei tartte kuivaa riisiä syödä viikko ennen tilipäivää.

Vierailija
40/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä asut tuon miehen kanssa koska...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi