Mies oli syönyt jääkaapista mun ja lapset kanasuikaleet!
Olin viimeisillä rahoilla ostanut ne. Seuraavat rahat tulee vasta torstaina. Meidän piti torstaihin asti syödä riisiä ja kanaa. Se vaan laitto viestin että sori oli pakko tehdä evää töihin maksan illalla ! Mitä me nyt syödään kun ukon puoli jääkapista on tyhjä!!!
Kommentit (52)
jep, ja mies saa alkaa maksaa sulle elareita. Suosittelisin, että puhut tästä miehen kanssa, ehkä se järkiintyy kun tajuaa miten paljon kalliimmaksi sen elämä tulee, kun ette enää asu yhdessä.
Myy se vempain jolla täällä kyselet tyhmiä.
Ja lapsi tarvii uuden haalarin syksyksi päiväkotiin. Mies väittää että niitä saa alle 20e!! Ja antoi mulle jo omAn osuutensa haalarista viime viikolla eli kympin! Käski vielä pitää loppurahat. Voi vitun vittu mikä tollo se on!
"Ukon puoli jääkaapista" parisuhde vai kämppissuhde
Siis MIKSI teillä on noin tarkasti yhteiset rahat kun yhteinen lapsikin on? Ymmärrän sen että on omat pankkitilit jne. mutta jos sinulta on rahat aivan loppu niin miksei miehesi anna omistaan että saat yhteisen lapsen ruokittua? Kuulostaa hyvin kummalliselta parisuhteelta.
No syökää nyt tänään vaikka riisiä ja ketsuppia, ei siihen kuole. Mies saa sitten illalla tuoda uudet kanat
En kysele mitään ku oon vittuuntunu ukkoon! Onko teidän ukot tollasia?!?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:23"]
Broitsku vai broisku?
[/quote]
Ei kumpikaan noista wt-slanginimityksistä.
Ei se ukko ees syö kotona mitään. Hakee yleensä itelleen pizzaa tai käy jossain syömässä töiden jälkeen. Saan kotihoidontukee nyt 400kk kun paska aivon tulojen takia en saa edes hoitolisää vaan kuntalisän. Ja silti maksan puolet vuokrasta ja ostan omat ruuat!
Muakin kiinnostais tietää, että miks teillä on omat puolet jääkaapissa? Ja jos ei mies ymmärrä, kuinka paljon lastenvaatteet maksaa, niin laita se hommaamaan se haalari. Eikö teillä oikeasti ole mitään muuta kaapissa kun riisiä?
Outo juttu. Ja, ei mun ukko syö mun ruokia. Meillä on yhteiset eväät.
On meillä makaronia riisiä puuroa ja juusto! Mut juuston osti anoppi joten se varmaan on miehen joten me ei sitä saada syödä.
Oli syönyt lapset ja kanasuikaleet?
Anoppi ei tiedä että mies erottelee kaikki sun ja mun jutuiksi. Se luulee että meillä on normaalia! Mun äiti pyysi meitä lapsen kanssa sinne mut en pääse kun ei oo rahaa bensaan ja junalippuun. Lähtisin nyt koko loppu kesäksi. Kohta mulla alkaa kouku ja lapsella tarha.
Kehottaisin miettimään sekä parisuhteesi että raha-asioittesi tilaa jos yhdestä parin euron kanasuikalepaketista tulee tuollainen haloo. Hanki nyt edes luottokortti niin ei tartte kuivaa riisiä syödä viikko ennen tilipäivää.
Ja sinä asut tuon miehen kanssa koska...?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:16"]
Mies tuli töistä ja lähti jotain kaverin poppilaitteita autoon laittaa. Antoi mulle 3,40e et saan hakea uudet suikaleet. Lapsi söi kaverin luona makkarakeittoa päivällä joten ei oo ollut nälässä se! Mietin että lähdenkin tästä kämpästä! Huomena käyn kysymässä oisko vapaana jotain. Mut miten saan tästä takuuvuokran pois jos ukko jää yähän asuu? Oon maksanut siitä puolet?
[/quote]
No takuuvuokran puolikas on varmaan murheistasi pienin. Ajattele, kun muutat miehen luota pois, alat saada sitä hoitolisää vai mikä olikaan, minkä miehen tulot nyt estävät.