Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli syönyt jääkaapista mun ja lapset kanasuikaleet!

Vierailija
29.07.2014 |

Olin viimeisillä rahoilla ostanut ne. Seuraavat rahat tulee vasta torstaina. Meidän piti torstaihin asti syödä riisiä ja kanaa. Se vaan laitto viestin että sori oli pakko tehdä evää töihin maksan illalla ! Mitä me nyt syödään kun ukon puoli jääkapista on tyhjä!!!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan outo. Se osti synttärilahjan mulle mut se maksoi 9e enemmän kuin mun lahja sille mun piti maksaa siitä lahjasta 7e sille!! Kaks euroo meni siitä kun ostin miehelle vanhanajanmansikka jättistuutin viime kesänä! Kukaan munnkaverinei edes uskoisi näitä juttuja jos kertoisin mies esittää muille normaalia!

Vierailija
42/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun koska se on lapsen isä. Leikkii lapsen kanssa ja vaihtaa vaippoja ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:40"]

Ja sinä asut tuon miehen kanssa koska...?

[/quote]

koska mies maksaa?

Vierailija
44/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä totta ja onko sama äijä mikä söi lasten vanukkaat?

Duunin jälkeen käy pitsalla tai jossain joka päivä? Maksat puolet vuokrasta kotihoidon tuesta? Siis ihan oikeasti mitä vittua?

Et pääse maalle koska ei ole rahaa bensaan? Eikö äijä vie ja maksa bensoja? Missä asut? 

Jätä se sika!!

Vierailija
45/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä esimerkki siitä, että parisuhteessa olisi toimivampaa yhteiset rahat. 

Vierailija
46/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa provoo. hihhei mammat. olette säälittäviä 

Vierailija
47/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille et menot maksetaan tulojen mukaan jos toinen kotona huolehtii yhteisestä lapsesta! Tai käske sen jäädä kotiin 400e/kk. Sairastahan tuommonen et joutuu maksaan toisen ostamista lahjoista, oikeesti melkeen naurattaa mut sääli jos totta..

Vierailija
48/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista. Kun olin kotona lasten kanssa (mies halusi 3 mulle ois riittänyt kaksi) niin avattiin omien tilien lisäksi ns. taloustili ja mies laittoi sinne aina rahaa. Kyseli aina joka välissä että tarvitaanko me enemmän. Mutta ne lapset on todellakin suunniteltuja.

Vierailija
49/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:24"]

Ja lapsi tarvii uuden haalarin syksyksi päiväkotiin. Mies väittää että niitä saa alle 20e!! Ja antoi mulle jo omAn osuutensa haalarista viime viikolla eli kympin! Käski vielä pitää loppurahat. Voi vitun vittu mikä tollo se on!

[/quote]

Anna miehelle kymppi ja sano, että käy ostamassa vedenpitävät haalarit lapselle. Kerrot mistä niitä saa ja koon. Pyydä säilyttämään kuitti, jos pitää vaihtaa.

Vierailija
50/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä tää viestiketju sille..eroon tuommosesta paskiaisesta. Ei oo kaikki järjestyksessä pään sisällä, ei, sanon minä..

Vierailija
51/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sisäistänyt perhekäsitystä. 

Vierailija
52/52 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:51"]

Näytä tää viestiketju sille..eroon tuommosesta paskiaisesta. Ei oo kaikki järjestyksessä pään sisällä, ei, sanon minä..

[/quote]

uskot aloituksen ??

miesvihaajat vihaa. miehiä. miesvihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi