Mies oli syönyt jääkaapista mun ja lapset kanasuikaleet!
Olin viimeisillä rahoilla ostanut ne. Seuraavat rahat tulee vasta torstaina. Meidän piti torstaihin asti syödä riisiä ja kanaa. Se vaan laitto viestin että sori oli pakko tehdä evää töihin maksan illalla ! Mitä me nyt syödään kun ukon puoli jääkapista on tyhjä!!!
Kommentit (52)
No meilläkin on noin, tarkkaan joka sentti lasketaan mikä on minun osuuteni halpismakkarapaketeista ja nuudeleista. Tosin ei kyllä yhteistä lasta ole, ihan mun omat vain.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:14"]
Heh naurattaa! Btw, mikä on tuo vanukasmies? Linkkiä!
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/3932197/ketju/mies_syo_lapsen_vanukkaat
Ja sit joutusin ostaa kaiken. Sohvan, sängyt yms keitiöstä kaks tuolii on mun. Pöytä on miehen mummon. Meillä ei oo ollut kahteen vuoteen edes verhoja koska miehen mielestä ei tarvita! Ei haluu ostaa niitä nipsuttimia joilla verhot pysyy kiini. Vittu mua suututtaa ajatellakin kaikkee noita miehen juttuja.
Lähde menemään ja heti! Tietääkö tästä tilanteesta kukaan muu kuin sinä ja miehesi? Vai oletko hävennyt tilannettasi niin paljon, ettet ole kertonut asiasta kenellekään ? Puhu! Kerro kaikille. Kirjoita vanhemmillesi ja miehen vanhemmille kirje, jos et muuten pysty puhumaan. Huomenna soitat sossuun. Kerrot tilanteesi ja kysyt neuvoa. Huonekalujen ostamiseen voit saada apua sossustakin. Ja kannattaa laittaa alueesi facebook-ryhmiin viestiä siitä, että otat lahjoituksena vastaan huonekaluja. Sinä et tule jäämään yksin, tulet saamaan apua! Sossusta saat takuuvuokraa varten maksusitoumuksenkin. Ota selvää myös alueesi ruoka-avusta. Seurakuntien diakoneilta saat tietoa siitä, miten seurakunta voi auttaa sinua. Tulet pärjäämään paremmin kuin ennen. Tiesitkö, että taloudellinen alistaminen on yksi väkivallan muoto? Olen itse elänyt samanlaisessa tilanteessa ja tiedän kuinka mahdottomalta kaikki silloin tuntuu. Tuollaisessa tilanteessa saattaa olla mahdollista mennä myös turvakotiin. Pyydä apua!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:46"]
Ja sit joutusin ostaa kaiken. Sohvan, sängyt yms keitiöstä kaks tuolii on mun. Pöytä on miehen mummon. Meillä ei oo ollut kahteen vuoteen edes verhoja koska miehen mielestä ei tarvita! Ei haluu ostaa niitä nipsuttimia joilla verhot pysyy kiini. Vittu mua suututtaa ajatellakin kaikkee noita miehen juttuja.
[/quote]
vittu! ei ole totta???
minkä ikäisiä olette?
ja äijäsi maksaa elarit,sillä ei ole vaihtoehtoja kun pakkaat kamat kassiin ja lähdet lapsen kanssa,mitä vitun väliä joillain huonekaluilla on? kaupasta,kirppikseltä,kavereilta,sukulaisilta saa varmasti jotain.
missä asutte?
Siis mitä ihmettä? Mikä on "ukon puoli" jääkaapissa? Ootteko jotenkin jakaneet ruuan tyyliin sulle, mulle, lapsille?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:34"]On meillä makaronia riisiä puuroa ja juusto! Mut juuston osti anoppi joten se varmaan on miehen joten me ei sitä saada syödä.
[/quote]
Miksette sais syödä miehen juustoa, jos se söi teijän kanat? :D
Jos aloitus on totta niin pakaa kamanne (sinun ja lapsen) ja lähde mahdollisimman nopeasti, miehesi harrastaa sinua kohtaan henkistä väkivaltaa. Tilanne ei tule ikinä helpottamaan. Lainaa vaikka äitiltäsi sen verran rahaa että pääsette pois.
Jos tämä oli "provo" niin ihan hyvä yritys, sait samaan kirjootukseen niin miehen, lapsen, rahatomuuden vs. toisen rahallisuus ja vielä henkisen väkivallan. Ainoa vain että aika lyhyt ja liian paljon avonaisia haaroja minne keskustelu voi viedä (ei tuota tulosta)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:49"]Omituista. Kun olin kotona lasten kanssa (mies halusi 3 mulle ois riittänyt kaksi) niin avattiin omien tilien lisäksi ns. taloustili ja mies laittoi sinne aina rahaa. Kyseli aina joka välissä että tarvitaanko me enemmän. Mutta ne lapset on todellakin suunniteltuja.
[/quote]
Musta tuollainen almuilla eläminen olisi myös outoa.
Miehen kuuluu maksaa puolet sun menettämästä ansiotulosta.
Jos tää on totta on niin onhan se nyt selvää et ap on ihan yhtä sairas kuin lapsensa isä. Ihan turha pistää miehen syyksi jos aikuinen suomalainen nainen ei tee itse ongelmilleen mitään.Jos hän eroishän sais kaiken tarvittavan annettuna vaik sossusta.
Wat? Oottekste Ulla ja Seppo? Teippiä jääkaapissa? Meillä ainakin ihan yhteiset ruoat ja kaikki saa syödä mitä lystää.
Hrr. Ihan kylmää, että tuollaisia parisuhteita on ja että kaikenlisäksi tuollaisessa parisuhteessa tehdään vielä lapsikin.
Sä pärjäisit niin paljon paremmin ilman sitä miestä. Henkisesti ja rahallisesti.
Ja sinuna soittaisin anopille, että oliko toi juusto pojallesi vai lapsenlapselle vai kaikille meille? Sitten kun ihmettelee, niin kerrot asianlaidan.
Se on varmaan semmonen kanasuikalemies. Vanukasmiehen serkkupoika.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:49"]Omituista. Kun olin kotona lasten kanssa (mies halusi 3 mulle ois riittänyt kaksi) niin avattiin omien tilien lisäksi ns. taloustili ja mies laittoi sinne aina rahaa. Kyseli aina joka välissä että tarvitaanko me enemmän. Mutta ne lapset on todellakin suunniteltuja.
[/quote]
Musta tuollainen almuilla eläminen olisi myös outoa.
[/quote]
Almuilla? Minä hoidin pienet lapset kotona ihan molempien toiveesta. Mies ei halunnut aamulla kuskailla lapsia vaan käydä harrastamassa ennen töitä (mun työt alkaa niin aikaisin että mies olisi vienyt päiväkotiin). Päätettiin tehdä lapsi(a) yhdessä ja osallistua yhdessä.
Aikoinaan kun ostettiin meidän tontti niin mä maksoin sen eikä tullut mieleenkään että annoin silloin miehelle almuja. Silloin ei edes oltu naimisissa kuten nykyään.
Mikä siinä onkin että aina just Porvoossa sattuu ja tapahtuu?
Heh naurattaa! Btw, mikä on tuo vanukasmies? Linkkiä!
Mies tuli töistä ja lähti jotain kaverin poppilaitteita autoon laittaa. Antoi mulle 3,40e et saan hakea uudet suikaleet. Lapsi söi kaverin luona makkarakeittoa päivällä joten ei oo ollut nälässä se! Mietin että lähdenkin tästä kämpästä! Huomena käyn kysymässä oisko vapaana jotain. Mut miten saan tästä takuuvuokran pois jos ukko jää yähän asuu? Oon maksanut siitä puolet?
Oon ihan varma ettei maksa mitään elareita.ei ikinä suostu sellaiseen!