Suvi ja Teppo lauantaina naimisiin. Veikkaukset kehiin avioliiton kestosta?
Mä veikkaan että avioero haetaan 2015 joulukuussa.
Kommentit (44)
Tekevät yhden lapsen vielä, sen jälkeen alkaa riitainen alamäki ja karkauspäivään mennessä avioero vireille.
MAX 8kk ja seiskassa jo kitistään kun Teppo sitä ja Teppo tätä.
ei tuu kestämään kun molemmilla on luonteet kehittymättä.
Mä luulin, että olivat jo naimisissa.
En lähde veikkaamaan. Saattavat olla pitkäänkin, toisiaan ymmärtävä pari. ;D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 15:33"]
Kestää pitempään kuin BB-Tero ja Tuuli.
[/quote]
Tai nää asukasvaihdossa käsikirjoitetut romanssit, joita tyypit ei itse edes aloittaneet vaan niitä käskettiin esittämään paria. :D
Kauhea jos meidänkin häiden aikana olis joku miettinyt, että koskakohan nuo eroaa...
Toivon pariskunnalle pitkää yhdessäoloa, kun heillä on yhteinen lapsikin. Paljon kyllä saavat parisuhteen eteen tehdä töitä, kun on jo alkumetreillä ollut aika hankalaa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 15:46"]Ketä nämä on? Se DJ Suvi ja lapsensa isä?
[/quote]
Ex-hunks-BB-Teppo
Miksi joku kokee tarpeelliseksi aloittaa tällaisia ilkeämielisiä keskusteluja?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:05"]
Miksi joku kokee tarpeelliseksi aloittaa tällaisia ilkeämielisiä keskusteluja?
[/quote]Varmaan sama joka aloitti ketjun Matista ja Piasta. =(
Sitten kun seiska tai muu roskalehdistö ei enää ole kiinnostunut heistä elk varmaan vuoden päivät.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 15:21"]Mä veikkaan että avioero haetaan 2015 joulukuussa.
[/quote]Miksi vihaat?
Tämä pariskunta on itse itsensä ja elämänsä myynyt seiskalle ja muulle tosi tv paskalle ja ovat kertoneet pettämisensä, eronsa ja yhteenpaluunsa ja ihan kaiken lehdistölle. Miksi sitten tällaisesta ei saisi veikkausta pistää pystyyn vaan se koetaan heti ilkeämielisenä?? Itse varmaan saavat kiksejä jokaisesta ketjusta mitä täälläkin kirjoitetaan, oli aihe sitten mikä tahansa.
Tämän vuoden puolella asumusero, veikkaan marraskuuta. Ja ensi vuonna sitten lopullinen ero.